Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat die shot misschien uit een tussenfilmpje komt omdat de stijl wel heeeel erg verschilt van de 2de screen.

Verder heb ik echt zin in dit spel, sinds de ps1 geen dragonball meer gespeeld :eek:

2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeppss ik ben blij dat ze daarvoor hebben gekozen en niet voor de style van bid for power bijv. want dit past echt goed bij het Dragonball Z sfeertje en doet mij heel erg veel denken aan de Dragonball Z serie ook.

Ik hoor dat het confirmed is dat Dimps de developers van Burst Limit zijn. De mensen zijn laaiend enthousiast omdat ze ook de developers waren van de Tenkaichi games :thumbs:

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed lees een paar posts hierboven, en meer info komt op de TGS van volgend jaar, dan kunnen we het spel dus niet eerder verwachten dan 2009 :mad:.

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn post maar eens even. Over 5/6 dagen is er een event in Japan ( de Jump Festa Event ) en die laat o.a. de nieuwste anime games zien en daar zal Burst Limit dus ook bij zijn :). En ook zal er in Februari 2008 een Magazine uitkomen waar meer info over staat van dit spel.

En ik heb nog meer nieuws:

Dragonball Z: Burst Limit bevat mogelijk een karakter customization ?

Lees hier meer over op:

http://www.videogamesblogger.com/20...aichi-4-might-feature-a-character-creator.htm

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik hoop op wat meer vrijheid in de omgeving, zoals DoA.
    bij sommige levels kan je oneindig doorlopen van gebouwen afvallen etc.
    dat vallen zal wel moelijk gaan want ze kunnen toch vliegen:cool:.
    maar als ze nou bijvoorbeeld met die 2e screen van klq777 de mogelijkheid geven dat je verder doorvliegt naar die plek waar lava uit de grond spuit en je boven het water kan hangen. dan is het toch al heel wat leuker.
    er moet gewoon interactie met de omgeving komen.

edit:
    is het trouwens als mogelijk geweest bij de vorige delen om ape form te worden?

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeppss dat was al mogelijk gelukkig. Lijkt me ook leuk om in ape form te transformeren en dan die laserbeam stralen te doen die uit zn mond komt om wat planeten op te blazen :cool:. Op youtube kan je wat filmpjes vinden van die ape form in tenkaichi budokai.

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat de fighting system een beetje ruimte heeft..
    en dat je niet in een arena of afgezette ruimte moet vechten..
    zodat je elkaar letterlijk overal door heen kan meppen..

en dat als je je chi oplaat dat de grond begint te barsten...
    maar nu hopen dat de developers dat ook graag in de game willen hebben.. want het is wel iets wat ik op een next-gen platform verwacht..

8. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    overal heen meppen was volgens mij zo goed als ook in de budokai delen en in de tenkaichi delen... dus lijkt me stug als ze dat hier er niet indoenO-)

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoo, daar ga je toch echt flink de fout in, Phantom X. Dimps is verantwoordelijk voor de geweldige Budokai reeks. Bestaande uit Budokai, en zijn opvolgers 2 en 3.

Spike, ook gevestigd in Japan, heeft echter de Tenkaichi serie voor zijn rekening genomen. En late het duidelijk zijn dat de producten van Dimps toch zeer superieur zijn aan die lachwekkende pogingen van Spike.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tenkaichi viel ook erg mee inderdaad. Budokai 3 blijft het beste van allemaal!

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa cool ik weet ook niks over die games had het maar gehoord van iemand :p. Ze zijn idd wat minder te spreken over Spike omdat ze niet zoveel naar de fans luisteren zeggen ze.

* B R E A K I N G N E W S *

Dragonball Z komt nu 100% naar Amerika en Europa. Tevens zal er in het weekend zeker een officiƫle trailer gereleased worden. Ook zal Dragonball Z: Burst Limit speelbaar zijn op het Jump Festa Event. Dus verwacht veel plaatjes/filmpjes en info.

bron: http://www.n4g.com/News-93551.aspx

* B R E A K I N G N E W S *

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    huh?
    ik dacht dat het DBZ: budokai tenkaichi was.
    en niet dat budokai en tenkaichi verschillende game-series waren.:confused:

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah dat vind ik nou ook zo confusing maar blijkbaar zijn het 2 verschillende series :9.

En trouwens weet iemand of de stemmen van die dbz budokai en tenkaichi spellen in het japans zijn of engels ? Ik zou het wel beter vinden als het in het engels is of dat je kunt kiezen tussen engels of japans. Ik ben namelijk gewend aan die stemmen van de engelse dragonball z serie :)

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja de echte stemmen zitten er in alle delen in, de amerikaanse en japanse.

"Kakkarot you fool!" hoorde ik net in zo'n filmpje :)

15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vetjesss de weekend moet nu echt gauw komen hoor :D . Ik hoop dat ze ook vertellen over de nieuwe grote features en nog een paar dingen geheim houden. Hierdoor heb ik ook weer zin gekregen om de dragonball Z series eens weer te kijken.

16. Bledje

Bledje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen
    Ik ben opzoek naar Dragon Ball Z - Sagas voor XBOX. Wie kan mij hiermee helpen.

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.485
    Ze moeten het eens uitbrengen op dvd die serie!

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You're kidding... right? :{

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Check die heerlijke visuals. xD Tot nu toe kan ik geen duidelijke lijn trekken of het nu in de stijl van Budokai is, of in die van Tenkaichi...

Deel Deze Pagina