Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Zeker goeie maps:)
     
  2. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    geniaal!

    mis nog 7 vlaggetjes ofzo in de kingdom, maar heb nog niet eens een echte tweede walkthrough gedaan, dus dat maar eerst doen en als ik er dan nog wat mis dan gebruik ik die mooie kaart wel ! :D
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heb hem net uitgespeeld en heb niet alle investigations gedaan en krijg toch de disiple of the creet? :thumbs: is trouwens een erg mooi spel nu alleen nogde vlaggetjes/
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heey, ik moet bijn a alle vlaggetjes nog maar weet iemand er een goede site voor, die hierboven doet het niet, hij blijft maar laden, iemand andere goede(!) sites?
     
  5. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben meer mensen last van maar ik snap er echt geen hol van hoe dat kan 8)
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ever heard of Google?
    Ik heb nu geen zin meer om de 3 pagina's, een link te zien met de vlaggetjes. Of weer een hele kaart te zien.

    P.S. Volgende keer geen dubbel posts meer maken.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat is je Sync bar, deze balk geeft aan hoeveel je met Altaïr bent gesynchroniseerd.. Hoe meer investigations, vlaggen, en side missions, hoe meer je sync bar stijgt. Je DNA bar is je health bar.. Deze stijgt als je 15 side missies doet, of als je gepromoveerd wordt door Al Mualim. :).
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist andersom dacht ik toch! 8)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nope.. Dacht ik ook, maar dat is totaal niet logisch. Kijk maar als je na een assassination naar Al Mualim gaat. Na het filmpje krijg je een promotie, nieuw wapen, en een stukje DNA bar (staat ook in je scherm: DNA bar augmented)..
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij laad alleen bij mij :'-(
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt, bij mij doet 'ie het de volgende dag gewoon weer wel. Er staat ook op de site:

    "There is some serious problems with the hosting lately, please be patient. The site will be back to normal very soon."
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog een paar SPOILER vragen:

    Op het einde van memory block 3 had ik zo'n pen van Vidic (die dokter) gestolen. Maar wat kan ik hiermee of wat is de bedoeling hiervan?
    Ook had ik op het einde van memory block 4 op de computer van Vidic zijn e-mails gelezen. Was dit gewoon om het verhaal je duidelijker te laten worden?
    En zijn er nog meer van dit soort dingen die je kan zien/stelen/whatever?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  13. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je DNA bar is toch net hetgene dat je op het pause-scherm ziet.. Dat ziet er tenmiste echt als dna-structuur uit.

    Je sync-bar is je leven, die balk die je in je scherm ziet. Daarom zeggen ze ook dat je eagle vision maar kan gebruiken als je fully-synced bent. En als er op komt dat je sync-bar augmented is wil dat zeggen dat je een streepje leven bij hebt gekregen, niet dat die bar in het pause-scherm met een streepje word aangevuld.

    De achievenment om alle targets met full dna-bar te vermoorden wil wss zeggen dat je op het einde, als je al mualim gesproken hebt, en als de assassination dus effectief gedaan is je een volle bar moet hebben. (= alle citizens, eavesdrop, ...)

    Tenminste, dat maak ik ervan :)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zo hoor osiris, ik had 1 assassination met een half volle bar omdat ik geraakt werd door een zwaard. Maar deed wel alle side missies zoals citizens, eavesdrop etc.
    Kreeg dus die achievement gewoon op het einde.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Fucking hell

    Voor het volgende deel: Laatr aub beggars en dronkenlappen eruit, ik word er echt schijtziek van, telkens heb ik 5 guards gekilled, komt er wer zown tering ventje die me tegen een guard aanduwt ofzo... Schijtziek word je ervan...
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gooi ze toch gewoon hardhandig opzij, stealth kill ze, of neem gewoon de sinterklaas route om je die frustratie te besparen.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog NOOIT gehad wat jij meemaakt...
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Tijdens zown informer missie mag je aan niemand zitten...;)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Onderstaand stukje heb ik hier gevonden: http://www.xbox360achievements.org/guide.php?type=Retail&gameID=277

    Disciple of the Creed 30[​IMG]
    Assassinate all your targets with a full DNA bar.

    This achievement is rather glitchy and will often unlock when neither of the methods below are completed and often when one or the other has been done. So i advise doing both methods to be on the safe side.

    Either:
    -Climb all view points
    -Save all citizens
    -Gather all information (pickpocket, informant, evesdrop)
    And then assassinate the target
    OR:
    -Make sure that when you assassinate your target, all the white bars on the synchronization bar are filled and the DNA strand is spinning round them.


    Het is dus niet echt duidelijk hoe het nu precies zit. :9
    Maarja ik zal wel zien of ik morgen deze achievement krijg als ik ff de laatste Assassination Target vermoord.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik in 2 dagen door de game gerushed, kan ik de laatste keer niet met die Lucy praten(ze staat tegen de animus aan maar ik kan haar niet aanspreken) heb ik die achievement dus nog niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina