Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Het was chill, Rbert. Kwam gisteren aan in Purmerend Overwere (1 station te ver natuurlijk) en werd door Mauperd en Chippas opgehaald. Na 5min rijden kwamen we in het 'biotoop' van pG.

Even de jongens een hand gegeven en nagegaan wie wie was. Mensen die er waren:
    • Chippas
    • Montana
    • Cease
    • Mauperd
    • en ik dan (Three Kings)
    Sfeertje was relaxt, gewoon beetje gamen / hangen op de bank. Chip had plattegronden geregeld en wilde met mij wat taktics doornemen voordat de journaliste kwam.

Na zo'n 30min daar kwam de journaliste van het Parool. Het was een spontane vrouw die absoluut niets van gamen wist. Ze vroeg in eerste instantie dan ook de oren van je kop over vrij standaard dingen (welke game / met hoeveel / wat is het voor een spel / enz.) bij chippas en mij omdat wij de enige waren die niet aan het gamen waren op dat moment.

Na wat persoonlijkere vragen (wie ben je / wat is je nickname op xbl / hoe ben je bij pG gekomen) gingen chippas en ik gamen en nam Mauperd onze plaats in. Hij heeft wat meer over de geschiedenis van de groep verteld en over wat hij in de toekomst wil gaan doen.

Dit is een tijdje zo door gegaan tot ze de camera uit de kast toverde. Er werd een stoel aan de eettafel vrij gemaakt en de jongens stelden zichzelf 1 voor 1 voor en beantwoorde 1 of 2 vragen.

Hierna zijn er wat foto's genomen en hebben we de journaliste gedag gezegd. De alcohol en wiet werd uit de kast getoverd en we hebben er nog een gezellige avond/nacht van gemaakt!

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

maar wtf is een biotoop nou eigenlijk?

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Biotoop is wat we tegenwoordig in het WZZRD café in Utrecht hebben ;)
    Ik ben trouwens zo blij dat kS weer bij elkaar is in pG he.

Heb het idee dat we ook sterker dan ooit zijn. Robert en Locust hebben een hoop ervaring opgedaan bij andere clans en ik ben een stuk beter geworden in het marketing / promotie gedeelte. Op naar het WCG !

4. En Named... die haalt nog altijd chips :p

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    geen bier?:b:

6. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    of ranja... :mad:

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    alleen alcoholvrij bier voor Robert

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Named is echt niet normaal qua chips. Ik erger me er tijdens clanmatches echt dood aan, maar achteraf kan ik er altijd wel om lachen.

Altijd als we van map wisselen zijn we alle 7 in een nieuwe lobby en wachten we op NamedWarrior. Reageert niet op privatechats... Je weet dan gewoon dat hij 3 á 4 min later komt met z'n mond vol krakende chips.

Locust heeft ook een tik, die móet gewoon eerst een sjekkie (:p) draaien voordat we kunnen beginnen. Die rookt die dan terwijl die headshots geeft, onzin? dacht ik eerst ook...

9. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah, ik heb t ook gezien op de LAN van ARgaming:lol:

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Apart dat dit topic nog steeds vrij veel bekeken wordt :) Zitten nu op de 10.000 views.
    We gaan kS toch stiekem een beetje representen op het WCG.

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    kijk jij maar ff! pGKs, praatgragekraaksjekkies!

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Kill Snitchers for live!!!

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Long time ago that Kill Snitchers existed.

Kill Snitchers GoW best clan i've been in so far not only because we were skilled but also because the great time i had with my 3 mates; Rbert, Locustgod, 3Kings.

The situation now

-Rbert is in xHLHx for CoD4 love him and still thinks he is one of the best gamers ever.

-Locustgod is in EnVy now great guys in that clan and Locustgod will sure have a lot of fun over there. Still sees him playing gears of war now a days.

-Three Kings our great leader and still one of the best persons i know from xbox live. Not playing hardcore anymore probably his lady is very happy about that.

-And for myself i'm now in qG waiting for UT3 and at the moment not playing hardcore just seeing if i can do anything for ProGaming overall and if i can get qG in a spiral upwards.

Probably this won't be read by many old live bodies from Gears of War but i want to thank them all for the great time we had.

But specially for my old buddy's thanks for the great time we had. The pokernights, my perfect torquebowshot on mausoleum, the fights with little english bastards and of course the wins we made.

Signed,

Kill Snitcher; Named

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    You're welcome*)

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wordt hier ff een zwaar oud topic weer tot leven gewekt. :)

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Yep iemand zat op google naar me te zoeken en toen vond ze dit topic en toen begon ik het weer ff gauw allemaal door te lezen en moet zeggen voelt best goed om alles weer terug te lezen.

Waarschijnlijk zal ik niet de enige zijn die van die ouwe Gears of War tijd genoten heeft.

17. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt precies het zelfde gast een vette tijd was dat nu iz het niet meer zo al die nieuwe spelers die denken dat ze beter zijn omdat ze onze skills hebben nageaapt de allereerste spelers tijdens de launch dat waren de beste de rest mag oprotten (onder een paar enkelen na:D

18. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    als gears2 er is zal het ook niet meer zo zijn de skills en teniques zijn al uitgevonden en er is denk niet nieuws meer te bedenken bij gears 2 iedereen zal gelijk gaan blindfiren slijden activen en weetik het:p

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er echt wel nieuwe dingen inkomen, zeker omdat ze GoW2 voor de multplayer gaan maken. (dat slijden was helemaal niet de bedoeling)

En er zullen nieuwe giltches komen, waar mlg zeker een paar van gaat goed vinden.

20. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    dat wel ja maar nog steeds het grappigste was op de lunch van de game iedereen kon gewoon niet schieten behalve ik natuurlijkXD

Deel Deze Pagina