qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzzzz

nielzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het team van progamer, squal etc? Dat is toch dzs? of mtw? Die zijn iig ook best goed

2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is MtW

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    iGQ> mTw *), TCS zou ik niet weten.
    Het team van tom zou ik niet weten. Ik denk dat ze ongeveer gelijk zijn (heb maar 1 pot gezien).

Wij konden ook mTw aan en we rende maar wat rond :+

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  4. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol jan wij (vVv) konden mTw niet aan :confused: 1 game gespeeld, Koth Construct en die hadden we verloren, ze zijn individueel niet goed(alleen squall vind ik dan), waaromd ie progamer erbij zit snap ik niet. Ze hebben gewoon veel ervaring samen. Met een beetje meer scrims pakken wij (qG ;) ) ze

Die nieuwe plannen van qG zijn zeker de shit, nu kijken of hij het allemaal waar kan maken

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    echt?

Ik dacht dat we wel vaker hadden gespeelt en ze 3 keer met slayer verslage :confused:? Misschien een vergissing dan...

Progamer heb ik nooit goed gevonden, maar misschien weten hun meer dan ik.

6. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij geloven ze in zijn naam

7. Towel

Towel Guest

Ik mag de plannen niet verklappen maar als het goed uitpakt zijn die plannen echt super wreed! Zet hem op qg!

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij ze?

9. wejooo gisteren voor het eerst halo3 gespeeld, ik klaaaaaaaaarde dood jeweet:) in maart '08 denk maar 360 kope met gta en halo3:'-(

adam wanneer kom je je joypad ophalenO-) zal ik maar wat geld storten anders:x

lang niet gesproken aan de bekenden:cool:

10. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol strax valt er gewoonweg niks meer te vertellen omdat iedereen het al weet :x

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zit ik niet in qG, maar zijn echt wrede plannen. Wanneer worden ze officieel eigelijk?

12. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Wuhaha, die pad omfg.

Vergeten man.

Overigens over MtW, het was de eerste week van onze scrims en we verloren iets 6-2 in games, ik was er opzich niet ontevreden over omdat Zyl toen echt bagger speelde en alle games close waren. Misschien hebben zij gewoon een anti iGK speelstijl want opvalled genoeg vonden Zyl, Ro en ik Squall allemaal verreweg het slechts en ProGramer juist het beste:{

We improven opzich wel dagelijks, gister tegen een team gespeeld wat we in onze eerste scrims amper aankonden (iD) maar dat ging nu al een stuk makkelijker. Alleen een gametype met verkeerde settings verloren, maar wat wil je als er iemand op MLG v2 regels met een shotty rondloopt8)

Jan, wil jij meer gameplays overigens? Ik kan 2 games die we tegen iD speelde wel uploaden(we speelde 5 games, 1tje verloren maar dat was een stomme fout, eentje met verkeerde regels en eentje werd vroegtijdig afgekapt)

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, wtf, alleen qG mag het weten.. (Voor nu)

14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    wow man echt te gek hoor:thumbs:

15. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit er nog maar 1 ding op iedereen die het weet naar qG want dan weet alleen qG het.

J/K ;)

Geheimen blijven nou eenmaal niet lang geheim :):

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    genoeg gespeculaasT

Gasten,

Leuk jullie allemaal zo bezig te zien. En ik ben blij dat jullie allemaal nog steeds geilen op het feit dat jullie stiekem allemaal "weten" dat er iets moet gebeuren in de NL gamers community.

Ik als manager van qG heb gewoon heel simpel besloten om een bedrijf te gaan maken van qG samen met mijn vrouw. We pompen er 400K in om een nieuw business model te lanceren wat zijn weerga niet kent.

Ik zie "mijn" qG als family en voor familie moet je zorgen. Voor de rest ga ik niets over de plannen vertellen aangezien alleen de ontwikkeling van ons plan al 6-8 maanden gaat duren, technisch van de hoogste plank en een business model waar jullie allemaal als clans en gamers in NL nu eindelijk eens jullie clan vanaf dag 1 kunnen gaan financieren.

qG is meer dan een clan, we zijn een machine, een bedrijf qG.Ltd

een werknaam van 1 van de nieuwe plannen zal www.getseeded.com gaan heten. Wij zorgen en houden van de NL gamers community en NU is de tijd dat iemand opstaat en zegt ik ga er een gruwelijk succes zonder die "stink amerikanen" van maken.

qG leden? Zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie KANIS willen houden?

mvg

MaUp3Rd

p.s. Priest, mis je jongen! hoop dat het goed gaat met je:thumbs:

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, waarom weten gelijk sommige mensen het al..

18. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Verzorg jij gouden trottoirs mauperd?

Nee ff serieus, heel tof allemaal, hoop dat het allemaal doorgaat en dat het ook gaat werken allemaal. Veel succes. Tof dat een Nederlandse clan zo van de bodem probeert te komen.

Nogmaals succes

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    dat roep ik uit tot weetje van de dag!

20. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Had al zoiets gehoord maar was niet van iemand van qG ;) ben erg blij dat iemand (Mauperd) De gamecommunity eens een flinke schop onder ze kont geeft in nederland.

Als ik je ergens mee kan helpen roep je maar heb teveel vrije tijd zal je ook toevoegen op live op 1 of andere wazige reden zit je niet meer in me FL en was al bang dat je niet meer van me hield :'-(:9

Hoop je snel te spreken Greats ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina