Ik ben ook lid maar helaas niet echt actief. Ik zie jullie wel vaak online bezig maar dan speel ik net een game die de oldskoolers niet spelen... Ach, af en toe zo eens met wat lui een los potje blijft ook gezellig \o/
Ik ben 33 en een recreatieve gamer zoals men dat noemt. Eea zorgt er wel voor dat als ik online kom ik 'weggevaagd' wordt door de jonge garde. Local gaming lijkt meer mijn ding
@MrX gewoon weer aanmelden met je Gamertag, ze hebben een nieuw forum dus mogelijk is de migratie mis gegaan. Dan kan Spawn je weer activeren iedereen bij oldskoolnl wordt de pan ingehakt
Niet alle members van het oude forum hebben zich opnieuw aangemeld destijds, ik denk dat MrX daarom niet kan inloggen. Oftewel: ff aanmelden via oldskoolnl.nl (rechtsboven op de site). Ik zal je account dan z.s.m. activeren... :b: (@ Fardo: alleen admins kunnen dat, Spawn is organisator/redactie) P'sies: minimaal 25 jr.
Grappig om terug te lezen hoe Oldskoolnl.nl ontstaan is. Tja, ouderdom komt met gebreken @ Mikkel of Kevf Kunnen jullie me de handtekening instellingen van Oldskool toesturen. Vindt het toch netter staan als we dezelfde hanteren.....Thanks.
Ik wist van Xwon en MrX geeneens dat ze uberhaupt lid waren. Anyway het forum is nog altijd erg gezellig en ook zonder 360 ben ik blijven hangen (nu weer met). Wat dat betreft een prestatie om trots op te zijn. En als we nu zo'n vast clubje bljiven dan kunnen we straks de minimumleeftijd omhoog gooien
Het zou wel leuk zijn als er meer vrouwen zich zouden aanmelden bij onze club, dus bij deze de oproep :b:
Tja sorry ben geen vrouw maar wel 35+. En net aangemeld op Oldskool. Speel nog steeds veel. Online op PC offline op 360. Ik kan op xbox live echt niet meekomen, ben daar maar mee gestopt. Leuk topic dit.