Gasten,
Leuk jullie allemaal zo bezig te zien. En ik ben blij dat jullie allemaal nog steeds geilen op het feit dat jullie stiekem allemaal "weten" dat er iets moet gebeuren in de NL gamers community.
Ik als manager van qG heb gewoon heel simpel besloten om een bedrijf te gaan maken van qG samen met mijn vrouw. We pompen er 400K in om een nieuw business model te lanceren wat zijn weerga niet kent.
Ik zie
"mijn" qG als family en voor familie moet je zorgen. Voor de rest ga ik niets over de plannen vertellen aangezien alleen de ontwikkeling van ons plan al 6-8 maanden gaat duren, technisch van de hoogste plank en een business model waar jullie allemaal als clans en gamers in NL nu eindelijk eens jullie clan vanaf dag 1 kunnen gaan financieren.
qG is meer dan een clan, we zijn een machine, een bedrijf qG.Ltd
een werknaam van 1 van de nieuwe plannen zal
www.getseeded.com gaan heten. Wij zorgen en houden van de NL gamers community en NU is de tijd dat iemand opstaat en zegt ik ga er een gruwelijk succes zonder die "stink amerikanen" van maken.
qG leden? Zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie KANIS willen houden?
mvg
MaUp3Rd
p.s. Priest, mis je jongen! hoop dat het goed gaat met je
Klik om te vergroten...