Informatie: Uitgever: EA Ontwikkelaar: EA Sports Genre: IJshockey/Sports game Release: reeds verschenen
Altijd leuk om een half uur te doen. Spel speelt wel lekker maar is niet iets waar ik erg warm van loop
De enige manier om met de goalie te scoren, is door op goal te schieten als je tegenstander een empty net heeft. (Goalie mag niet uit het eigen verdedigingsvak komen) Althans, zo werkt het in real life. Dus als EA het een beetje realistisch heeft aangepakt, is dat de enige manier om te scoren...
Denk dat dit toch mijn eerste echt sport game word (voetbal....) voor de 360. Ook even naar de prijs kijken maar dat zal wel goed zitten :t
Het is echt een aanrader. Hij is niet heel veel anders dan 07, alleen online werkt nu supergoed en je kan je spelers en teams createn en dat is ook wel vet + er zijn ook nog nieuwe leagues..
Maar er zijn dus geen extreme veranderingen t.o.v. 07 alleen de basic dingen zijn veranderd geen grote dingen. Edit@En dat bedoel ik niet online.
Tsja, bij mij was het gewoon: ik had '07 verkocht, maar ik vond het persoonlijk zo tof, dat ik eigenlijk wel weer toe was aan een nieuwe, dus daarom heb ik '08 gekocht Rumast, JasperXboX en kingof360 FTW hierzo, we zijn de enige die hier een beetje lullen