Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit een geweldig spel_O_
    hoe meer ik speel, hoe beter ik het vind, behalve sommige sidequests...
    hopelijk heb ik het nog lang niet uitgespeeld\o/
     
  2. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen,

    als ik hem speel (HD ready LG)

    dan zie ik bij bijne alle levels/ filmpjes van die kleine puntjes in beeld

    (maar niet bij andere spellen als cod etc), en ook niet in het begin bij dit spel,

    hoe komt dat?

    (antw. graag niet te technisch)
     
  3. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de film grain, deze kan je uitzetten bij graphics-settings in het optie-menu. Nu je daar ook bent kun je meteen motionblur uitgooien want dat zorgt voor het ghosting effect in de game, en dat wilt een LCD persoon juist tegen gaan.... Nee deze 2 effecten zijn blijkbaar bruikbaar bij SDTV's, maar bij HDTV's vind ik het afschuwelijk!
     
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik vind het juist mooier met Film Grain & Motion Blur. 8)
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gebruik je van Ashley, Wrex en jou degene met de hoogste tech-skill. Logisch toch?
     
  6. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een HDTV?
     
  7. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de missie "Race Against Time: Sovereign", het stukje waar het over gaat heet "Meet With Anderson" (in de Citadel)
    Ik zou Anderson moeten meeten "in the wards at Flux". Hij is echter nergens te bekennen... Heb al een eerdere savegame geprobeerd en weer naar dit punt toe gespeeld, maar dan ook is hij er niet. Is er iemand anders die dit probleem ook had en het heeft opgelost?
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    eerst moet je anderson spreken in de ambassy enzegt je later elders op te zoeken. dan ga je naar flux en zit hij aan zo'n tafeltje bij de bar.
     
  9. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou toch ergens moeten zijn aangegeven op de map met een uitroepteken? Ook bij de embassy is hij niet te vinden.... :confused:
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Geen idee ik ga niet uit van de radar
     
  11. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe wordt ieder deel van je missies daar op aangegeven. Dus aangezien ik 'm nergens kon vinden keek ik op de radar maar daar wordt dus ook niks aangegeven.

    Balen zeg... maar goed ik ga eerst maar eens de rest van de opdrachten daar af, misschien verschijnt hij daarna pas ofzo.
     
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja, ik speel het op mijn PC scherm: Samsung 215TW :)
    Met de VGA kabel, scherm zet ik dan op: 4:3 & resolutie van: 1280x1024
    Ik bedoel de het batsen hé. :D
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, ben nu bij het eindstukje. Damn wat vet! _O_
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah. Dat kan als jij een mannetje bent met Ashley en Liara. Als jij een vrouwtje bent met Kaidan en Liara.

    Wat is die Liara een slet zeg.
     
  15. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ok, bedankt voor de info. ;)
    Liara ben ik nog niet tegen gekomen, maar ik ben nog niet zo ver.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas heb ik de game uitgespeeld, staat 20 uur bij mijn save, maar volgens mij heb ik zeker wel tegen de 30 uur lopen spelen,
    hoe kan je dan gaan batsen? heb al meerdere malen met ashley gepraat, maar de optie: wil je neuken? kwam er helaas niet in voor, is het verwerkt in een soort van mini-game zoals iets decrypten?:+
     
  17. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Ashley weet ik zo niet, ik heb met Liara gebatst en vlak voor de laatste missie kwam ze naar mij toe.
    En nee, het is niet verwerkt in een soort mini-game. Het is Leisure Suit Larry niet :+
     
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon elke keer na een grote planeet met haar praten, en dan komt ze na een tijdje naar je toe :p

    Maja, ik ben bezig met 2e playthrough. Heb noveria, feros en die liara-missie al gedaan dus ben nu lekker bezig met allemaal side quests :)
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ahah, dus je moet ze ook daadwerkelijk aandacht geven,
    wel jammer dat het niet open ended is, altijd zin om dan nog even door de spelwereld heen te lopen, eventueel nog wat side-quests completen, maar nee...
    moet ik weer overnieuw beginnen:'-(
    zit nog te twijfelen of ik een female of male vanguard ga beginnen.. hmmm
     
  20. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een bravia van 32" en ga geen instellingen aanzetten die deze tv weer op een SDTV wil laten lijken. Ik heb niet voor niets zoveel geld in zo'n TV gestoken.... Maar goed ieder zijn persoonlijke smaak, dus het is goed dat deze mogelijkheid beschikbaar is om zelf deze keuze te maken.

    Ik kan me namelijk ook in de mensen vinden die deze ruis prevaleren, het kan ook een nostalgisch gevoel opwekken. Beetje als de Sci-Fi uit de jaren 70, dus kan er best inkomen dat men dit aanzet.

    Over de motionblur kan ik zeer kort zijn; De LCD bezitters zijn huiverig voor ghosting (ik heb er tot noch toe geen last van gehad). En deze motionblur is zo overdreven aanwezig dat het op ghosting lijkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina