[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde :'-( zat in een potje zit 1 iemand van hun de hele tijd te crabwalken :mad: word je ook helemaal gek van
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer eens deze game (online) gdaan. Kreeg gelijk weer dat chille gevoel.. Maar dat verdween ook weer na een tijdje.
    Wat deze game online verneukt
    - Hostvoordeel
    - Crabwalkers/glitchers
    - Matchleavers

    Voor de rest blijft de game echt SUPER vet,, als je gewoon 2 toffe teams hebt. Helaas komt dit (bij ranked) haast nooit voor.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ben dit game een beetje moe eigenlijk.Er zijn nu betere games voor online
     
  4. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals?? Dit blijft de beste online shooter ooit gemaakt :)
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat hij er op uit gekeken is. Betere games voor nu zijn CoD 4 e.a.
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je geen vrienden die het nog vaak spelen dan? Anders kan je gewoon de hele tijd player match doen. Doe ik ook altijd, gewoon steeds een groep gezellige mensen lekker lang gears spelen :D -5 rondes-execution-5 secs bleed out time-, beter dan welke andere shooter dan ook :)
    [zegt iemand die CoD 4 niet heeft, have mercy |:-]
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CoD en Halo, maar blijf GoW toch het vetste van allemaal vinden. Alhoewel heb het spel al maanden niet meer aangeraakt. Maar de herrinnering aan het spel blijft geweldig. Hopelijk deel 2 eind van het jaar of wat nieuwe maps.
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut COD4 vergeten idd :9

    Maar dan zeker de 2e :D
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja cod 4 bedoel ik.
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8

    Helemaal mee eens. Ik speel ook alleen nog maar Player Matches met vrienden want Ranked is gewoon niet leuk meer. Als ze nou gewoon die crabwalk glitch fixen dan heeft niemand er meer last van. Ze moeten het wel weten want youtube staat volgespamd met tutorials.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze nog iets gaan updaten/fixen. Ze zijn denk ik al volop bezig met deel 2. _O_
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zelfde reden waarom het mij ook niet veel meer kon boeien, iedereen en hun klein kinderen ragte rond het level gebukt met atoombommen te pleuren. De Co-Op is wel erg goed gedaan
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop er alleen nog maar op maar hoeveel moeite is het nou.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou leuk zeg, speel ik een potje canals 14 rondes gister. Gaat er op een gegeven moment 1 weg uit mijn team dus mijn maat en ik en nog iemand die we niet kennen bleven over tegen 4 locust. En wat zien we vervolgens? Die ene uit ons team die werkt samen met de locust! Hij stond gewoon naast die locust en liet ons vermoorden etc! Dus ik stuur hem een message enzo. Nja, speelde we verder stond het op een gegeven moment 8-7 voor ons ik had 23 kills en dan opeens quit hij! Krijg ik 2 messages van 2 personen. 1 iemand stuurt een foto van zijn kont met middelvinger en die ander lacht me uit via mic! Jezus wat een fucking noobs! Daar kan ik echt NIET tegen hoor. Gelijk file complaints en player reviews uitgedeelt.. :mad:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kont laten zien via Xbox Live, hoe zielig kun je zijn...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, die gozer mag echt gebanned worden. Eens kijken of ik dat kan regelen, foto van zijn picture message maken en per email sturen naar iemand van MS. Anyway, speelde net weer een potje op 19 rondes Raven Down. Man, na 6 rondes waren er al 2 van het andere team weg. Heb nu wel 9901 kills. :cool:
    Als iemand een x mee wilt spelen, ranked of unranked voeg me maar toe. ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zal je wel even toevoegen, zal wel een keertje wat potjes met je spelen. Gears Of War blijft vet!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yay! 10.000 kills in Warzone. En 6409 deaths, best aardig denk ik zo. Alleen heb ik de achievement niet, maarja die zal wel rond de 12.000 komen. >_>
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff laatkomertje ;) Wel kut als hij niet unlocked. Tenzij je er niet omgeeft ofzo mja..
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej manne,

    als iemand een keer tijd heeft....ik heb EEN keer hulp nodig met RAAM op de hoogste moeilijkheids graap :p

    ben er een half jaar gelee mee gestopt, en wouo t weer eens gaan proberen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina