Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond er een kruisje achter van wat er varvangen is, maar er stond alleen moederbord maar mijn dvd drive is ook vervangen heb nu ineens een hitachi!!!:eek:
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een lijstje waar ze normaal een kruisje achter zetten wat er vervangen is, maar soms vergeten ze dat te doen. En die plastic sticker wordt er ook standaard opgeplakt.

    Waarschijnlijk is alleen je moederbord vervangen.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nooit dat alles is veranderd.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Voor de jongens van UPS die mijn reparatie Xbox360 binnen 7 dagen van Zeeland naar Frankfurt en terug hebben gebracht binnen 7 dagen.:thumbs:
    (Uiteraard na afgeven brengt de UPS bezorger de box binnen zelfde dag in Duitsland)
    Ik parkeer mijn zelfgemaakte hero- UPS-Beemer hier:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. rienchristel

    rienchristel Guest

    xbox 360

    gister heeft ups mijn xbox 360 opgehaald maar ik ga zaterdag een week op vakantie, waar leveren ze hem af als ik er niet ben/

    alvast bedankt:_O_
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien nemen ze hem (zeker de eerste keer) dan terug mee om het later nog eens te bezorgen. Als je wil dat ze hem ergens anders afleveren terwijl je weg bent kan je dat waarschijnlijk ook wel regelen als je even belt.
     
  7. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij is niks aangevinkt...naja dan zal het wel zo zijn;)
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je, net zoals iedereen met RoD, een nieuwe dvd drive en moederbord hebt.

    waren neem ik aan geen andere problemen.
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor ze zijn aan de deur geweest maar was niet thuis, komen ze morgen terug en rara wie is er dan thuis? Zal hem dus vrijdag krijgen, perfect!
     
  10. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Geen id ik heb volgens mij nog een gewone oude dvd-drive...met gaatjes en inhammen erin ;)
    Moederbord heb ik nog niet gecheckt!
     
  11. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dagen geleden mijn GH3 gitaartje aan mijn xbox gekoppeld, maar het gekke is dat na het koppelen mijn ab van de xbox niet meer werkt. De ab stuurt nog wel gewoon een infra rood signaal uit, want mijn programmeerbare ab pikt een signaal op. Echter werkt hij totaal niet meet op de xbox.
    heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, buiten dat de ir ontvanger van de xbox kapot is?
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    nee, mijn dvd drive is niet vervangen, maar mijn mobo wel, hij doet het weer :)
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Als ik Halo3 erin doe, dan gaat de drive zeer raar doen. Hij doet zalmaar zeggen alsof hij opstart, en dan stopt hij weer, en dat heel veel keer achter elkaar.

    Schematisch:

    Vroem-stil-vroem-stil-vroem-stil. Echt raar? En bij andere discs doet hij dit niet.

    Zou dit kunnen zijn door de krassen op mijn halo3 disc door de "o zo mooi" ontworpen dvdhoes van de collector's edition?
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of er krassen opzitten..?
     
  15. sjoerdvo

    sjoerdvo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook hetzelfde probleem

    Was gewoon Fifa aan het spelen, ineens valt het beeld weg.
    Console opnieuw opgestart maar nog steeds geen beeld terwijl het geluid het nog wel gewoon doet.
    Ook branden alle lampjes op groen en doet hij alles eigenlijk normaal.

    Het ligt echt niet aan de kabel of tv, verschillende combinaties uitgeprobeerd


    Wordt zo langzamerhand wanhopig:confused:
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bij mij het begin van het einde, het lijkt erop dat ie de cd niet kan lezen, en dus een aantal keer weer de startprocedure opnieuw probeert. Uiteindelijk resulteert dit in het niet kunnen lezen van je cd's (staat er op je dashboard Unreadable disc) en daarna kreeg ik de ROD
     
  17. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer hetzelfde joh. Gisteren was ik Call of Duty 4 aan het spelen, ineens allemaal rare kleuren op het beeld (speel op VGA monitor). Dus ik denk ik herstart dat ding even, maar de monitor springt niet aan! Ik proberen om het aan de TV te proberen, ook geen beeld, alleen maar witte strepen. Wat is er nu aan de hand? Kapotte kabel of kapotte GPU? Voor de grapjassen: de switch staat gewoon op TV.
     
  18. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoeft niet perse zo het geval te zijn. Hij geeft namelijk aand at het maar bij 1 disc gebeurt en namelijk Halo 3. Zelf geeft hij eigenlijk al het antwoord waar het aan kan liggen dat het cdtje beschadigd is, ik zou het cdtje gewoon laten vervangen, via het replacement program van xbox.nl. Mocht het bij meerder cdtjes voor gaan komen zou ik me pas zorgen gaan maken.
     
  19. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus nieuw moederbord,, maar hebben ze me DVD drive ook vervangen?? Er zat in ieder geval wel zo'n plastic dingetje op.. En hij glimt volgens mij ook meer. Tis alleen wel hetzelfde model, dus ik snap t nie echt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina