Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is bij gamehubs out of stock, hoe kan je daar iets bestellen?, is al een poosje zo btw..
     
  2. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoi, ik ben ff op play-asia aan het kijken en bij region free games kom je de US en de Asia versie tegen? deze verschillen in prijs... Wat is net het verschil dan? Geen enkele van de 2 is toch PAL? Welke is de "beste"?
     
  3. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze regio vrij zijn, dan zijn er nauwelijks verschillen. Wellicht dat op hoesje uit Asia aziatische tekens staan. Let wel op dat sommige Asia versie alleen in
    aziatische taal zijn. Maar Play-asia vermeldt dit altijd.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    er is geen beste, game is gewono hetzelfde, hooguit zitten er wat chinese tekens op het hoesje, maar de inhoud van het spel is exact hetzelfde, je moet wel oppassen dat pal compatible is, als je erop klikt, en naar beneden scrollt, en er een groene V staat bij pal, dan kan je hem zeker spelen, maakt niet uit of ie nou aziatisch, amerikaans, of afrikaans,.
    ga gewoon voor de laagste prijs zou ik zeggen, en je moet niet onder "region ree games" zoeken, zoek gewoon naar de game die je wilt bestellen en bestel degene met een groen vinkje bij pal en de goedkoopste,
     
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    ja beide zijn pal compatible... alleen is eentje de US versie en de andere de Asia versie... kheb enkele games met gamehubs gekocht, maar nog niet bij play-asia... het gaat nu om Star Wars:) Mss dat ik dan toch best voor de US versie ga... Ik wil het spel achteraf nog kunnen verkopen, want meestal als ik het heb uitgespeeld ben ik het beu, zeker met zulke games zonder echte multiplayer:)
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag vandaag kreeg ik AC binnen die de 26e Verstuurd was zonder boete :p
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ha yes eindelijk. De mijne is ook vandaag binnen. Er staat op de site dat hij de 19e verzonden was. Hij heeft er dus precies 1 maand over gedaan. En er zit nergens een briefje bij dat ik boete heb. Wel een 5$ coupon. Kun je eigenlijk 2 coupons tegelijk gebruiken.
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, maar één. Lullig dat ik wel een boete moest betalen en jullie niet. XP Nee hoor.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Had ik destijds ook met PGR4. Het is gewoon druk met de post, dus dan wil ie nog wel 's ergens blijven liggen.
     
  10. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    was gewoon in stock rond 10 dec
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jou niet, beiden doen het op je console, en beide kan je dus ook gewoon weer verkopen, dus waarom ga je niet gewoon voor de goedkoopste?
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Denk dat ie bedoelt dat hij meer kans heeft het spel te verkopen als hij totaal engels is, ipv bijvoorbeeld een chinees boekje of hoesje
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Azie versie van Mass Effect staat nu op PlayAsia gewoon als regiovrij.
    Het is nu 20 december, precies een maand na release.

    Volgens mij mag Play Asia van Microsoft de regiovrijheid van MS published games in de eerste maand na release niet openbaren :b:
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    volgens mij ook
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Reden die Jingga aanhaalt;)
    En ook het feit dat het mooier is als er geen japanse dingen op staan...\o/

    Nuja heb de asiaversion genomen, boekje zal wel in het engels zijn en op de kleine cover op play-asia zie ik ook niet meteen japans... Wat bij andere games wel was:)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben ik de enige die het juist andersom vind? Juist wel stoer met die japanse tekst op het hoesje. Overigens is alles voor de rest engels.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de game maar in het Engels is vind ik alles goed...
    Hoesje ga je niet dagelijks lezen dacht ik zo...
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mijn AC hoesje/boekje was volledig in het engels. KJwam van Gamehubs.

    Stond wel achterop het hoesje bij de barcode: made in singapore 8)
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mass effect vind ik het wel passen, maar het kan me geen ene ret schelen wat op het hoesje staat, us versie is vaak 10-15euro duurder dan de aziatische versie,
    dan kn het hoesje me nix meer schelen, als ie het maar doet,
    en ook al is het de handleidnig in het japans, is de andere helft altijd engels, niet dat iemand die handleiding leest
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Heb onlangs Mass Effect besteld voor mijn broertje en ik vond het ook echt lachen om die hoes met al die Japanse tekens te zien :thumbs:

    Weer eens een keer wat anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina