Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke ??
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dacht een TT als dat kan, in ieder geval de tweede. Hebben jullie hier ook samen een Club die ik joinen ? Was namelijk net met een jongen een stuk aan het rijden en die vroeg of ik bij zijn Club wou joinen, ging ik naar een Club maar kon alleen clubs van mensen uit mijn friendlist joinen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er is vandaag een nieuwe carpack verschenen hé? Je kunt tevens ook gratis de Nissan 350Z Roadster downloaden. :)
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2de audi is de tt ja.
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Welke auto's zitten erin?

    Edit: ow wacht..... dat kost weer punten natuurlijk. Laat ik die nou net niet hebben :|
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kutzooi!! Mijn xbox 360 loopt vrijwel nooit vast. Ga ik in testdrive unlimited lekker een race van 200 km rijden, waar ik 200.000 $ meer verdien als ik hem win... loopt de xbox vast bij de 143 km!!! gvd!!!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is echt zó genaaid. Hoelang was je al bezig met racen? 30 minuten ofzo? :eek:
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag deze game binnen gekregen, wat is dit vet! Nooit geweten dat dit een goede game was. Ik heb wat te doen met kerst ^^
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is zeker een leuk spel. Naarmate je verder komt steeds snellere en strakkere bolides. En vooral de motoren vind ik gaaf. Het eiland is ook zó groot! Mijn eerste reactie was echt ''WOW'' toen ik het voor het eerst zag. Veel plezier ermee. :D
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat eerst heel erg te twijfelen of ik deze game wel zou kopen maar toen kwam er een goed aanbod en dacht fuck it. Meeteen gespeeld en wat geweldig vond ik het toen (vind ik nog steeds). Had het echt niet gedacht maar het is echt een fantastische game!!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het gaat dus om de Nissan 350 Z Roadster 2004, Audi A4 Touringcar, Cadillac Sixteen, Dino 246 GTS, Triumph Dayton 995i, Pontiac Solstice en de Lamborghini Diablo GT.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuke wagens hoor. ;) Het is wel leuk om te zien dat hier weer nieuwe TDU spelers zijn. :9
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vooral de in-car-view is prachtig. Vandaag maar wat racen om aan geld te komen.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gvd... net weer de race van 200 km geprobeerd. En weer na 145 km kapt mn xbox. Godverdomme kutzooi!!
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch wat minder onder de indruk van deze laatste pack.
    Alleen de Diablo gt heeft mijn interesse maar om voor 1 auto 350 punten te betalen gaat wat ver.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb tot nu toe alle Auto Showrooms gevonden die ik zie op me map, heb ook bij veel Showrooms bij een stukje helemaal ingezoomed om zo te kijken of ik er niet een vergeten ben maar kan geen andere meer vinden. En kan dus nog niet met motors rijden. Iemand een idee of er mischien ergens een moeilijke te vinden showroom is.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    allereerst een tdu map.

    [​IMG]

    1. bekijk deze map heel goed.
    2. ga in de game opzoek naar de chrysler showroom, de jaguar showroom en de cadillac showroom. die zijn moeilijk te zien. zo zijn er nog wel een paar meer. die ben ik echter vergeten.

    p.s. ik heb er nu egt spijt van dat ik tdu verkocht heb. wil hem dan ook erg graag terug. tdu2 zal wel niet in februari 2008 komen. denk dat het veel later in 2008 wordt.
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Van ruilen komt huilen
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk. al helemaal als je hem ruilt tegen pes 6 :'-(
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    leven is hard
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina