Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Goede punten:

Fijne snelheid
    Echte voetbal sfeer
    Heerlijk een aanval opbouwen!
    Online!

Minpunten:
    Geen scheids in en om het veld
    Kleine grafishe missertjes.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben weer een carriere begonne met Man Utd op pro, na 8 wedstrijden heeft Portsmouth 8 x gewonnen:|

en ik sta 3de met 6 verliespunten

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Niemand die een antwoord heeft?

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net nog ff 3 potjes gespeeld, 2 keer simpel gewonnen en 1 keer heerlijk gewonnen. Tegenstander was Barca, ik Man U. Na 1 minuut stond ik al 1-0 achter en hij liep de hele 1e helft blije truukjes te doen, 1-0 rust. 2e helft na 10 minuten scoorde ik uit corner 1-1 en rond de 75e minuut stond ik 1-3 voor. Toen had ik ook nog 1-4 moeten maken maar ik mistte de pingel..
    Maar tegenstander was erg goed, dus ik keek even hoeveelste hij stond, was het de nummer 590 van de wereld, zo ongeveer. Die had ik dus eventjes 1-3 verslagen waar het 1-4 had moeten zijn.

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    590 valt wel mee hoor}:]

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ook wel is hoger verslagen, rond de 100 ofzo.. Maar sta zelf niet eens in top 10000 en speel bijna nooit meer...Hoeveelste sta jij dan?

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    rond de 300:)

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dat zien? :eek:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff. Wat is 300 nou.. :cool:

:+

Zelf sta ik 9000'ste ofzo, maar ik speel het amper meer. Toch blijft het een gaaf spel hoor. :)

@ Flinter; Ga naar fifa 08 xbox live > Fifa 08 scoreborden. Dat zijn de leaderboards waar je je rank kunt zien. Ook kan dit in profielbeheer > Xbox live profiel.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    in het hoofdmenu moet je zoeken naar jouw fifa prestaties ofzo en dan xboxlive prestaties.

Ik weet het niet precies want hij staat niet aan. ik doe HW:+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man, wat post ik net? Sorry hoor, maar twee keer hetzelfde antwoord is een beetje overbodig.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jonge hou je gemak, ik zat op de bladzijde hiervoor en ik ververs en dan zie je niet meteen dat er een pagina is bijgekomen...

13. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen rank, terwijl ik al wel een paar keer een ranked match heb gespeeld.
    Hoe komt dat?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat alleen mensen in de Top 10.000 in de Ranking Lijst komen.

15. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar bij mij staat achter alles een -.
    Snap dat ik niet in de lijst sta maar ik moet mijn eigen rank toch wel kunnen zien??

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee want je hebt dan gewoon geen rank! :)

17. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMM dat wordt dan nog maar ff spelen :D
    Enig idee hoeveel x fifa08 is verkocht? Heb ik enig idee hoelang het gaat duren tot ik in de top 10.000 kom :confused:

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha, als je weet hoe je je controller kan vasthouden kom je snel genoeg in de top 10.000,

ik had ergens gehoord dat je minstens 20.000 punten moest hebben ofzo (per match krijg je tussen de 200 en 500 ofzo...

weet iemand waar je de rank van een tegenstander kan zien??
    ik speelde net Ajax - Feyenoord en ik won 2-1 maar die gozer leek me heeeel goed

edit:// is nummer 200 dus hij was onder de 200:cool:

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb Fifa 2008 nu een week, ik had niet meer gereageerd hier omdat ze hier uit spontaniteit een nieuwe router gingen kopen, en ik heb draadloos internet dus ik zat er een tijd mee te kloten. Voeg me even toe op Live: Vriendloos, en hoe heet dat toernooi dat jullie hebben?

Tot nu toe ben ik redelijk bezig, 12 games gespeeld, 11 gewonnen en 1 verloren, 11 op rij, de eerste game verloor ik kansloos met 4-0. Dat was toen ik gelijk online ging, ik heb nu 3,50 doelpunt voor, geflatteerd aangezien 1 iemand toen hij 6-0 achterstond zelf goals ging scoren tot de 12 en quitte, dus gewonnen 2,50 p/g

Mijn frea roam doelpunt:

http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-243824/EA SPORTS World/83220

OMG, ik had net 13 games op rij gewonnen en 1 verloren, ik won de 14e met 3-0, en nu sta ik -1 met 2 games verloren, wat is dit voor kk zooi. Dit meen je niet, win ik met 3-0 en word het geteld als een verlies 0-3, ****** spel. Wat is dit man, nou heb ik ook nog eens 6% gequit, ahh man. Daar gaan mijn stats, waarom godverdomme ik weer. Ik was net zo trots op mijn 1 verlies game en 0% quit, en nou heb ik dit weer.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2007
  20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    zojuist 2-1 gewonnen van Kansloos.
    wat een gescheld door die mic he:| ik had hem maar niet ingedaan maar ik hoorde een hele hoop door de tv. 2-1 was egt niet geflateerd hoor, ik had een fout van jou kunnen afstraffen maar ik deed een lobje voor de show, en bij die goal van jou liep je gewoon door vermaelen heen...

edit:// aii ik bedoel natuurlijk vriendloos, niet kansloos;)

Laatst bewerkt: 22 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina