eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik niet. maar we zullen zien:) succes aan EnVy CoD team iig... En Cander wenst jullie vast ook wel succes he ;)
     
  2. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Ik heb zo het gevoel dat iemand hier flink zit te balen.
    Ik zou het ook kut vinden als ik mijn 2 beste spelers zou zien leave, Cander hoopt nog steeds dat ik hem meevraag ofzo kweetniet?
    Gelukkig is MerQ een goede leader enzo
     
  3. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Cell please praat is ff emt focusz man die boy gaat egt te ver gewoon man . Wij probeeren ons ook aan te passen op de clan wereld . Envy was altijd 1 dope gezellige clan maar sinds focusz zo doet tegen ons voraal tegen ons . vindt ik eg dat EnvY niet dope bezig is . Ik zou egt graag ff iwllen dat e met je boys prat dit is gewoon hopeloos
     
  4. Cander

    Cander Guest

    Hahaha nu laat je me echt lachen. 1week geleden: Hey Robert zullen we naar EnVy gaan? Ik: Nee.
     
  5. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het vK topic leest weet je al genoeg over de situatie en:
    - We reageerde niet meer op jullie, en dan gaan posten bij ons topic, jullie proberen weer ruzie te zoeken ofzo, houd gewoon je mond we weten allemaal dat EnVy gelijk heeft in die kwestie van CG
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hop, Hop, Hop, Hop ^_^
     
  7. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    EnVy had mijn gevraagd, ik vroeg alleen aan jouw of jij mee zou willlen,
    Ik had ook EnVy gevraagd of ze jouw wouden maar dat wouden ze niet, en dat weet je zelf ook.
    Reaperis daarintegen wouden ze wel dus zijn we samen gejoind..

    2vs2 binnekort?
     
  8. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ja idd, rens vroeg of hij mee kon maar we vonden hem allemaal niet goed genoeg, op live en LAN
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  9. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou weer een ruzie tussen 2clans?? Clanwereld is hard, en Focuss soms ben je wel heel vervelen:{ maar ik weet wel dat je chill ben:9. Nou EnVy wordt dus een own clan als ik naar de members kijk.
     
  10. Gimbly

    Gimbly Guest

    drksphinx denk echt niet dat je de beste bent ofzo want dat valt reuze mee ik speelde nooit cod en zoveel btr was je niet je loopt alleen maar op te scheppen van kijk mij ik ben pro.
    En denk ook niet dat je op GoW ownd
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Er is geen ruzie tussen HLH en EnVy
     
  12. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Wil je zeggen dat iemand in het HLH CoD4 team beter is?
    Dat jij naar 1 jaar gears spelen redelijk geworden bent kan ik niks aan doen kanjer.
    Wel grappig dat ik 1x op gears kom en je hoofd eraf schiet?
    De reden dat ik geleaved ben is gewoon ik kwam op gears, komt NF1 I MarKsMaN tegen mijn vertellen dat HLH zuigt op GoW, toen dacht ik echte, als hij het al zegt, damm wat doe ik in deze clan?
    Antwoord is: carrye maarja heb ik ookwel weer genoeg van..

    GG GingerKid
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom pwn Gimbly en Zerosan heel NF1.

    Jaja, volgende keer moet je niet uitgaan van wat een 14 jaarige zegt.


    Edit: Het je jezelf weleens gezien, ziet er zeker uit als een junkie op die foto.
    Waarom kom je telkens met andere redens dat je geleaft bent?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  14. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens Jongens Jongens,

    Ik koop vandaag CoD 4 wel even, dan kom ik jullie aarsjes wel ownen. Deal? Dan kan deze nutteloze flame/hop war stoppen.

    Trek je gewoon terug van forums, als je gewoon geen gezeik wil lezen. De tijd die jullie in een topic of flame war steken, gaat nergens over. Stel dat je die tijd in CoD 4 of een andere game stopt, dan ben je PRO in NO! time.
     
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken geen ruzie :): probleem met jou is dat je dat niet opvat. En volgens mij dat CG gebeuren hadden we al besproken: Wij waren "beetje" fout O-) Mja dat staat los van wat je nu weer aant verzinnen bent. Conclusie: EnVy is de clan die focking hard ownt(of pwnt net wat je wilt) en Focusz is de zwakste schakel binnen dat team en is af en toe vervelend :). Daar drinken we op :b: en hopelijk dat de leader van EnVy er iets aan kan doen zodat onze clans samen de Nederlandse Game Community op zijn kop kunnen zetten, met of zonder Focusz :x
     
  16. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Kun je even uitleggen hoe een junk eruit ziet?
    Waar heb ik eeen reden gegeven dat ik geleaved ben? In het hlh private topic heb ik gezegd hoe de match was gegaan, niet dat DE rede was om te leave...

    Teld dit als clanwar? ik denk dat het nu 3-0 voor mijn is?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  17. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Hou is op met focuSs zwartmaken echt triest!

    Als je respect wilt moet je dat voor het hele team hebben en geen zwart schaap aanwijzen
     
  18. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, jij spaced je over 1 member. () <-- A pill, Yes, a chill pill
     
  19. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Focuss heeft wel vage posts gemaakt naar vK toe, maar doet hij niet meer(denk ik)
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik space 'm idd! EnVy is zeker Chille clan! Altijd al geweest, mja ik Denk dat Focusz ook niet altijd, hoe noem je dat, Representatief is voor zijn clan. 't Komt er gewoon op neer dat wij verder willen, Die rematch komt vast nog wel een keer en verder take it easy. Ik zoek ook geen ruzie ik probeer er alleen over te praten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina