eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Uhm ja?
     
  2. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Vertel maar hoe het ging? we moeste kk lang overleggen hoe of we je erin wouden(als je echt goed was mocht je er meteen in) en toen ging je dom doen en toen kickte ik je uit me lijst(als je echt goed was deed ik dat niet)

    cander wil je een 1op1 ofniet? je kunt er wel omheen blijven draaien maar is gewoon een vraagje? of 2op2 wordt helemaal leuk..
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nog meer leugens.... Rens: WannaB als je niet sniper neemt kick ik je uit me FL. Ik: Is goed doe maar.
     
  4. Cander

    Cander Guest

    LLOOOOOLLLL probeer je nou te beweren dat je in het weekend niet online bent en dan een sociaal leven hebt ofzo? HAhhhhaaaa. Rens gaat af en toe ook uit hoor op vrijdag van 7 tot 12.

    Enne ik wil wel 1op1 hoor of 2op2, wat jij wil.
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij verliesd sowieso, 1v1 maakt je rens in, en bij 2v2 heeft hij niemand om hem te carryen want je speelt tegen robert en niet met.
     
  6. Cander

    Cander Guest

    Haha echt he. Please rens stop wat meer tijd in je school ofzo en maak je wat minder druk om het gamen. Want anders ga je echt nooit ergens komen in het leven.
     
  7. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    haha slijm slijm wannab, miss mag je nu wel in HLH, welke match wil je zien?
     
  8. Cander

    Cander Guest

    Haha mss vindt iedereen je gewoon een sukkel en slijmt ie niet? Welke match wil ik zien? Show die foto's eens tegen die FVz #6 op GB, geen idee wie daar bovenaan staat maar ik wil het wel ff terugzien. Echt gaar dat CoD4 geen "theater" heeft zoals Halo3. Oja nu zal je wel toevallig ergens bovenaan staan en dan alleen die map laten zien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Jongen ik weet hoe jij bent van SR en je bent gewoon homo. Ook kan je alleen maar liegen. Btw wat zei je ookalweer voordat wij ruzie kregen? Van mij mag je erin ik moet het ff aan robert vragen....
     
  10. Cander

    Cander Guest

    Ja waar blijven die focking fotos tegen FVz nou?
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Die heeft hij niet want daar stond hij negatief!
     
  12. On3ShoT

    On3ShoT Guest

  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Eindelijk 1 gevonden waar robert - stond? Btw het is logisch dat jij + staat want je gaat alleen voor de stats...
     
  14. Cander

    Cander Guest

    HAha ik sta een keer -1, kan je niks beters vinden? Heb je nog aardig lang naar gezocht of niet?

    Pleaseee weet ik veel welke datum tegen FVz was, kijk maar ff op je crappy telefoon.
     
  15. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    1x? wel vaker als 1x gewoon denk ik?
    En mijn crappy telefoon? lol kijk onder de foto met welke type telefoon hij is gemaakt, verglijk hem met de jouwe en kom nog eens praten dankje..
    http://img529.imageshack.us/my.php?image=vsrtqm2.jpg

    Nice try kid,

    Ik ben er weer weg van..
     
  16. Cander

    Cander Guest

    -1 en -2, verder zoeken jongen. ik neem aan dat alle matches waar ik bovenaan stond en jij negatief opeens verdwenen zijn?
     
  17. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Ja -1 -2 tegen clans waar ik op poep, ik snap niet dat je eindig met een ? als ik zeg dat ik ga stoppen,
    Ik ben er weg van(ik kom niet meer terug).
    Die foto's dat ik negatief ga is bijna onmogenlijk en dat jij dan nog is goed gaat is all helemaal een wonder..
     
  18. Cander

    Cander Guest

    Te grappig, jij vindt 2 maps waar ik -1 en -2 ga.

    "Hey noem een match en ik geef de foto's, zeker dat jij niet bovenaan staat."

    Ik vraag de foto's van een match op en jij gaat weg hahah.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Tegen wie moet EnVy voor het Consolegaming tournament?
     
  20. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen iD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina