Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kom niet aan de 50 kills per potje zoals jij, maar zou eens naar infinity schrijven want ik geloof dat jij de beste speler bent die gewoon een potje in zijn eentje uitspeelt. En ik zeg toch ook eerder maar dat heb je waarschijnlijk niet gelezen of wilde je niet lezen dat het geen wonderjoystick is maar gewoon een andere manier van besturen maar goed noem het maar cheaten wat jij wilt.

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Het is fucking headquarters wat wij spelen , hoe kom je er dan bij dat hij ee heel potje in zijn 1tje kan doen als er geen Kill limit is?

Mijn record is ook 112 kills , wel op shipment maartog is wel veel xp bijna 1000 ,met bonusen

3. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

HQ spelen, dan is over de 100 kills halen geen probleem _0/

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor die challenges gaan is toch wel killing voor mij toch al niet zo aanwezig skills.....vervloekte ik eerst de g3....na tientallen potjes kon ik er aardig mee overweg. Echter 'moest' nu weer switchen naar de mp5 en kan onderhand die wel vervloeken.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de MarksmanIII Challenge met de AK47-U gehaald. Ga nu de Marksman Challenge voor de Mini Uzi halen. Zo gaat het levelen nog wat sneller! Gisteren na een potje HQ op Shipment 1200 XP gehaald! 8)

6. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Het ranken gaat wel langzaam nu vind ik, ben nu rang 42 ofzo, maarja ik heb nu ook AC dus niet zoveel tijd meer voor COD

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe hoger je komt, hoe langer het duurt. Ik moet nu +/- 2500 XP halen om een level hoger te komen.

8. V1NC

V1NC -/_V

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind dat je een muis niet met een controller kan verglijken=( en om het nou cheaten te noemen gaat wat ver, omdat het gwon legaal in de winkel ligt, maar ik vind het wel oneerlijk tegen andere spelers :confused: (zonder die muis)

9. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou echt zo dat iedereen voor z'n eigen rank/levels speelt? Als ik dit zo lees wel! Dat is misschien een beetje jammer aangezien je zo minder eerlijke potjes krijgt en minder teamplay.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De muis op de 360 werkt lang niet zo goed als de muis op je pc hoor!

Het spel is nou eenmaal op de controller geoptimaliseert. (iig bij de 360)

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee op de 360 is spelen met een muis niks maar op de ps3 is deze muis er speciaal voor gemaakt. Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat triple x heeft met een doodgewoon potje tdm want hq is het inderdaad wel mogelijk. Als hij ook 50 kills in een potje tdm heeft dan vreet ik hier ter plekke mijn schoenen op.

12. Remco

Remco Guest

Dat is wel echt triest, ga dan gewoon pc gamen..

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhhhhmmmm nee geen zin in.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nja daar zal ik geen aandacht meer aan besteden, je weet mijn mening ^

Wat ik me afvraag,, gister zag ik dus dat de update doorgevoerd is. Iig, je kunt andere game modes kiezen enzo bij multiplayer..
    Maar claymores enzo hebben nog steeds geen kill cam? Is de update maar half doorgevoerd ofzo?

15. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de update is niet helemaal 100% , nadet de Host de lobby verlaat zou normaal automatisch een nieuwe host worden aangeduid, dit is niet het geval.

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet met tdm , allen hq sommige levels.
    Ook wel is bout potjes hoor :p

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga lekker met je muisje nooben op de ps3, en houd op met deze discussie omg x""""""""")

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat behoord ook helemaal niet tot de update. De laatste update heeft enkel wat nieuwe maps aan de randomizer toegevoegd en enkele speelmodes veranderd.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met muis spelen vind ik een beetje zwak, dat iedereen de zelfde mogelijkheden heeft is het eerlijkst.
    Maar als jij je daar beter bij voelt...
    Ik kan het zelf niet zo goed begrijpen, wat is er zo leuk aan? Je hebt duidelijk een grote voorsprong op de spelers die een controller gebruiken.

OT: Echt fantastische Multiplayer!
    Ben heel lang verslaafd geweest aan Medal of Honour en later aan Americas Army, en dit is gewoon een goede mix tussen die twee.
    Beste multiplayer die ik ooit gespeeld heb:thumbs: (Na warcraft III maar dat is een rts en geen shooter:b:)

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het met de invites sturen aan iemand uit je friendslist.
    Is dat net zo tergend slecht als op de ps3 of gebruik je gewoon je tabblad van je live menu en is een privatechat ook gewoon mogelijk in de 360 versie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina