Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb nu het gedeelte gedaan waar ik naar de 3 Bureau leiders in Damascus, Acre en Jerusalem moet gaan. En verder? Ik krijg totaal geen nieuwe missie nu, ben al terug naar Masyaf gegaan maar ook daar is niks te beleven...
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Weer naar één van de drie grote steden rijden en daar nieuwe View Points beklimmen. Deze zijn echter niet zichtbaar op jouw map. Op de map zie je als het ware een waas over het gedeelte hangen waar jij naartoe moet. Deze waas verdwijnt als je de View Points beklommen hebt en dan zie je vanzelf de missies verschijnen. Dan moet je dus weer, zoals gewoonlijk, zakkenrollen en afluisteren. Jammer dat er zo weinig afwisseling is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2007
  3. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks.:thumbs:
    Dacht al dat ik te veel objectives acher elkaar had gedaan om verder te kunnen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pff, ik heb gisteren ff alle vlaggen in Damascus gevonden.
    Het is zeker goed te doen met zo'n map van internet, maar het is wel f*cking tijdrovend. Met Damascus was ik toch al gauw 1,5 tot 2 uur bezig. Ben benieuwd hoe dat met The Kingdom gaat zitten. :eek::'-(
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    De kingdom gaat wel snel hoor vond ik.

    Ze zijn verdeeld in gebieden en je heb in elk gebied wel minimaal 10 vlaggen.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Die in het Kingdom zie je ook wat sneller, in Damascus zitten ze ook tussen gebouwen enzo
     
  7. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik kreeg net een update voor AC van xboxlive. Weet iemand wat er veranderd/verbeterd is of toegevoegd?
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    zal zo wel eens kijken, ik denk dat er vooral bugs uitgehaald zijn.
     
  9. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    heey kan 1 vlag in kindom niet te pakke krijge zit op zo stomme pilaar

    [​IMG]

    de zwarte stip met rose om heen daar zit die !

    en ff foto van gemaakt welke ik bedoel

    [​IMG]

    zelf al opgelost ! :) met behulp van youtube dus als er nog meer mensen zijn die hier problemen mee hebben watch http://www.youtube.com/watch?v=Tel8ZPUp9EE ! :)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op dat filmpje ziet hij er best makkelijk uit. :9 Je moet dus gloves hebben en B de hele tijd inhouden.
     
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je er zelf niet op bent gekomen, ik deed het 2x en toen wou die al :9
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    tja weet ok neit XD maar goed heb hem nu een daar gaat het om ! :) maar ik wou de vlaggen in acre gaan zoeke maar dat ga niet -_-'' als ik naar acre ga is disc unreable.... heb al 6x geprobeerd en elke gebeur het...:mad: maar voor de rest werk die best .. alleen wie moet ik nu bellen microsoft of ubisoft ? want het lijk mij dat er garantie op zit of neit (weet eigenlijk niet want heb nog nooit zo iets vaags gehad gelukkig:))
     
  13. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand iets over de update van vandaag??
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft, denk niet dat je hem vergeod krijgt.
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als de disk niet is beschadigd dan kun je aanspraak maken op de garantie, zie daarvoor de laatste pagina (of daar in de buurt) van het boekje.
     
  16. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heb gekeken zit 1 klein krasje op maar dat hou je toch dus ik weet niet of ze daar moeilijk over gaan doen XD maar ik bel morgen wel en dan hoor ik het wel bedantk voor de hulp ! :)
     
  17. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tip voor mij hoe ik die achievemnt kan halen van 25 man killen in 1 gevecht? Waar ik dit kan doen bijv?
     
  18. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    jasperxbox: gewoon in een stad een groepje guards zoeken bijv. van 4 en dan kill je er 2 en dan loop je weer verder naar een ander groepje en zo maar door is makkelijk te doen (zorg wel dat je er steeds 2 overhoud want als je er 1 laat leven heeft die nog wel is de neiging om er vandoor te gaan xD)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vraag ik me ook af ja!

    Nog één vraag:

    Hoe kan ik fatsoenlijk en wel Informer Targets vermoorden en niet gezien worden? Zo gauw ik iemand kill kan ik Blend doen, dat werkt perfect. Maar dan is er altijd een dronkaard die mij lastig valt o.i.d. Snel het dak op rennen of in een hooiwagen springen is er ook niet bij. Ik word altijd gezien.
    Tips?
     
  20. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Gewoon die A knop(blend) ingedrukt houden, ook al valt die dronkaard je lastig. Gewoon rustig doorlopen, op het moment dat je normaal gaat lopen of gaat klimmen wordt je gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina