Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij het zelfde geval, hij geeft dan zoon blauw scherm aan met wat hij zegt. Maar als ik MCE aan heb, heb ik geen verbining met het internet, want hij is aangesloten via laptop. Dus misschien ligt het daaraan
     
  2. timvandelsen

    timvandelsen Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met volgend probleem.
    Ik heb op mijn pc media center 2005 geinstalleerd met alle nodig updates. De verbinding met de xbox maken en zo is gelukt, ik kan mijn muziek openen en zo, mijn video's zie ik staan maar geen enkele kan ik openen, media beschadigd of verkeerde codec) op mijn media pc echter kan ik alles bekijken in media center, wat kan ik hier aan doen?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop binnenkort misschien een computer met een HD DVD/BluRay combi speler.
    Kan ik hiermee ook via mn 360 films afspelen (Blu-Ray bijvoorbeeld ;) )?
     
  4. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    blue ray op je 360?? beetje tegenstrijdig niet...
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet als je de film streamd naar je Xbox.... Tenminste dat hoop ik ;)
    Blu Ray draait toch ook op Vista of niet dan :)
     
  6. McJynx

    McJynx Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het updatepakket 2 installeren vn media center maar bij het installeren kwam dit op mijn scherm :

    .NET framework 1.1 en .NET framework 1.1 SP1 moeten op de computer zijn geinstalleerd voordat u kunt doorgaan met het bijwerken van windows xp media center edition 2005. Ga naar windows update om de vereiste software te installeren en probeer het vervolgens opnieuw.

    edit : als ik die update probeer dan komt er telkens een fout met een andere update di nodig is.
    Als ik media center van mijn pc afgooi en de nieuwe versie erop zet kan het dan wel lukken??

    Dringend hulp gevraagd.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  7. timtrix

    timtrix New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch geen internet nodig om films te streamen gaat toch gewoon via netwerk wifi of gewoon?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb nu ook Media Center Extender, maar hoe kijk ik video's? Welke formats worden gesupport? Heb .avi geprobeerd, deed het niet..

    En ik heb 2 PC's staan, maar ik kan vanaf de 360 maar naar de bestande van 1 PC (met Vista). De andere PC (XP), kan ik niet bereiken. En laat het nou net zijn dat daar al mijn TV series en muziek op staat. Moet ik wat installeren om met Media Center Extender ook op XP PC's te kunnen zoeken?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je XP moet minimaal WMP11 hebben.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb versie 11..
     
  11. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een mogelijkheid dat je DVD films kan bekijken? Dus die bestanden die in de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS zitten?
     
  12. basvanhees

    basvanhees Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg steeds deze melding op me xbox Invalid Connection data information used to connect xbox 360 to windows xp media center is no longer valid select reconnect for instructions on how to create a new connection

    Ik heb media center 2005 met rolup 2 en fire wall uitstaan op de pc en in me rouer ook! ben al 2 dagen aan het zoeken wat kan het zijn jo??..

    xbox live doet het wel perfect

    iemand??
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @bas - probeer een nieuwe connectie aan te maken .. je oude bij settings computer verwijderen ... lukt het niet meer info posten
    Nee dat wordt niet ondersteund .. mogelijk met encoder applicaties als (tversity of transcode360, winamp pro)
     
  14. basvanhees

    basvanhees Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke zal het eens proberen maar is dat settings computer op de pc of xbox?..

    wat voor meer info moet je hebben?. ik gebruik een e tech router wrgt04 fire wall staat uit! ook die van windows ik heb ook nog een ouwe xbox staan daar lukt het wel mee goed verbinding krijgen dus lijkt me niet aan netwerk te liggen
    eigenlijk alles binnen me netwerk werkt goed!!

    duss??
     
  15. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met Vista home premium. Ik ben al een poos bezig om media center aan de praat te krijgen. Ik start de connectie wizard op de pc en de 360 en voer de code in. Vervolgens gaat de notebook e.e.a. configureren m.b.t. het delen van mappen. Het laatste punt, connecting komt hij niet doorheen. De 360 geeft continu een error "Connection Terminated". Wat ik ook probeer. Het opnieuw aanmaken van de verbinding biedt geen uitkomst.

    Ik heb op mijn laptop geen firewall draaien. Poorten in mijn hardwarematige firewall staan open, maar volgens mij geld dit alleen voor connecties van buitenaf dus dat zou het probleem niet moeten zijn. De ICS service draait niet.

    Kan iemand mij helpen, ik lees op het forum niet dat iemand hetzelfde probleem heeft gehad.

    Alvast bedankt!
     
  16. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TVersity geprobeerd. Daar werkt die ook niet :'-(.
     
  17. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb ik nog een vraag.
    Als ik een Divx film stream naar mijn 360. Hoe krijg ik ondertitels? Op mijn PC werkt dat met vobsub.
     
  18. basvanhees

    basvanhees Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Settings computer??.. is dat op de pc of xbox?. snap echt niet waarom het niet lukt? iemand???
     
  19. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't volgende probleem: ik heb per ongeluk 2 keer naar dezelfde map met muziek verwezen, waarschijnlijk heeft de Xbox de instellingen van de mediaplayer overgenomen en dat adres ziet er anders uit dan wanneer je zelf mappen toevoegd op de Xbox.
    Nu zie ik in Media Center op de Xbox in alle mappen ieder nummer 2 keer, maar op de dashboard media speler zie ik alles maar 1 keer. Ik weet wel wat ik moet doen als zoiets gebeurd op de PC (Windows bestandje weggooien) maar op de Xbox kan dat natuurlijk niet, ik heb al geprobeerd om de verwijzing naar alle mappen in MCE op de Xbox te verwijderen maar zelfs dan blijft de Xbox stug volhouden en toont nog steeds alle muziek en nog steeds 2 keer.
    help!

    Edit: Probleem opgelost, de map met muziek vernoemd en op de Xbox alle albums één voor één verwijderd, gelukkig waren het er maar 20 :), ik moet er niet aan denken wat ik was begonnen met m'n harde schijf met 4000 albums. :p
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  20. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Wordt niet ondersteund door xbox360. Wel met bv tversity maarja dan ben je weer aan het transcoden (wat overigens perfect werkt met een snelle PC)
     

Deel Deze Pagina