Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Die motion blur is wat overdreven ja, maar ach ik vind het wel een leuk effect.
    Lijkt soms inderdaad op ghosting. 8)
    Als je die Film Grain uit zet, dan lijkt het spel wat beter te lopen.
    Toch vind ik het beeld nog mooier op mijn oude Philips CRT monitor. :):
     
  2. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je iemand geen aandacht geeft kun je ook niet verwachten dat ze met je willen batsen.


    Over de filmgrain, ik heb het aanstaan omdat ik het effect wel vind passen bij het spel. Zonder ziet het er te statisch uit.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe versla ik Saren op het einde van de game, dat hij is verandert ?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Weet iemand hoe je die achievements haalt dat je een grote tijd van het spel met de Krogan of een andere alien moet meelopen in Mass Effect. Ik zie er een aantal staan, maar ik haal ze maar niet. Ben er nu twee keer doorheen, maar ik heb, ondanks Wrex en Garrus, niet die achievements gekregen. Ik heb ze de hele tijd meegenomen en altijd bij me gehad, maar ik kreeg die achievements niet. Iemand een idee hoe het wel zit??? ;):eek:

    @ klq777:
    Gewoon een heel zwaar wapen nemen en op hem blijven schieten. De eerste keer duurt het wel even, maar bij level 56 is het een eitje. Hij gaat wel dood, zeker als je een hoog level hebt en een zwaar wapen gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets nieuws, alleen vrij pittig.

    je moet bijna alle (side)missies met ze spelen, en ze hebben een eigen quest.

    dus als je alleen hoofdlijn doet krijg je hem niet.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar ik ben level 41 en gebruik mijn Shotgun maar er gebeurt gewoon niks bij hem :x
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Op welk niveau zit je?

    Zelf had ik een assault rifle aangezien hij nog al snel beweegt. Probeer hem anders te throwen (je heb vast wel iemand met biotic in je party) en schiet daarna op hem. Probeer je wapen ook even die kogels met bypass shield of iets van Armor piercing rounds VII (of hoe hoof je het hebt)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem in 1 x, wel op normal of regular, maar gewoon schieten.. evt wat vuurballen ontwijken, en nog meer schieten
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje goed heb geleveled is saren niet moeilijk gewoon de hele tijd powers gebruiken als stasis, lift of throw zodat hij even niet kan bewegen en dan knallen.
     
  10. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je moet gewoon je powers goed gebruiken en dan is Saren een eitje.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal vandaag of morgen wel weer kijken, had mijn powers helemaal niet gebruikt.
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    In die 2e fase is hij 100% synthetic. Let er dus ook op dat je ammo hebt die meer dmg doet tegen synthetics.
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER (misschien)






    je moet gewoon CONSTANT heen en weer rennen en schieten, dan raakt ie je niet met die vuurballen (als dit spoiler is moet je maar ff uitleggen hoe ik spoiler maak.)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik vind dat echt verrotte achievements. Ik had namelijk bijna alles samen met Garrus en Wrex gedaan, inclusief hun eigen persoonlijke quest, maar ik kreeg geen achievement. Ik wil die van Liara, en die gemaskerde zooi ook nog hebben en dan Kaiden en Williams nog. Alleen ik weet bij god niet hoe ik daar aan moet komen.

    Voor mensen die willen weten wat het probleem is: Op de vorige pagina staat een spoiler post van mij met de nodige info erin. ;):9

    @TumTumTum: Dat doe je zo: Je moet de tekst dat in die tags plaatsen. Snapt je het zo of moet je een voorbeeld? Op de vorige pagina staat er eentje, maar het is wel een echte spoiler, dus pas op. Vergeet de spaties niet weg te halen in die tags, anders gaat het fout. Zo moet het goed zijn.

    Edit: Lijkt niet te werken als voorbeeld. Maar goed, je moet dan ff meer opties aanklikken en dan spoilertag en daartussen in moet de tekst komen die spoilers bevat.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  15. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja jongens , gebruik is wat meer spoiler tags. :x

    Gewoon deze tag:
    je tekst hier en dan weer die tag sluiten met: [/spooiler]
    Zonder die dubbele O dan hé. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  16. aqwwqa

    aqwwqa Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAaaaaaaaaaaaaa !!! Ik ben rap naar onder gescrold na dingetjes te hebben gelezen die ik niet wou :'-(
    Ik heb Mass Effect pas van vandaag ! M'n 1ste indruk is in elk geval al goed ;P
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    naja, wat je hier leest had je zo en zo wel kunnen verwachten,

    ben nu voor de 2de x begonnen, als een adept, en op hardcore, maar dat is echt tering moeilijk, alleen aan het begin al bij die 2 assassin's vlak voor chora den deed ik een hele poos,
    de a.i. van de vijand is zeker wel verbetert, alleen jammer genoeg die van je squad niet....

    hoop echt dat ze in deel 2 die a.i. sterk verbeteren,
    en ik dacht dat je het spel ook op een soort van pauze zou kunnen zetten en zo je teamleden apart naar een bepaalde positie verplaatsen, want nu verplaats je ze alle2 tegelijk?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja je verplaastst ze allemaal tegelijk. Heel jammer

    Je had ze één voor een moeten kunnen verplaatsen + ze hadden moeten kunnen bukken. Heb af en toe dat ik beetje stukje sluip naar dekking om iemand te verrassen en dan lopen zij in volle glorie achter me aan.

    Ze hadden daarnaast ook de commands wat beter moeten uitwerken. Soms gaat er één in dekking staan en één niet. Ik had het echt niet erg gevonden als je dan eerst het spel moest pauzeren ofzo (net zoals met wapens en powers) maar dan was het een stuk cooler.

    Daarnaast hadden ze echt wat meer werelden gewoon een kolonie op moeten zetten. Gewoon lekker werelden met paar huizen enz waar je kon rondlopen. Je jhebt een wereld waar zogenaamd nog een kolonie staat (die door die husken ofzo is overgenomen) maar dat zijn ook gewoon van de gebouwen waar normaal ook de huurlingen enz zitten. Beetje jammer. Na wat gelezen te hebben had ik me de non-quest werelden als Virmire voorgesteld met dan wat meer weggetjes. of gewoon een vlakte met een kolonie.

    btw op Hardcore zijn die groepen van drie a Vier krogans in het begin echt irritant zonder adept kracht. Gelukkig heb ik nu weer geld genoeg voor Spectre gear.
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ik het ook zo tof vond als jullie hier allemaal.

    Ik snap niet waarom ik dat niet heb met deze game.
    Het spreekt me zo erg aan maar heb veel sidemissies al gedaan en stond op het punt om naar feros en noveria te gaan, maar het wil me maar niet dat gevoel geven.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet je Feros gaan doen of Novaria. DIe zijn echt tof vergeleken bij de werelden.

    VInd zelf het hele ontdekken en actie RPG gewoon wel cool
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina