Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet teveel herrie wilt maken doe je het zeker ook zonder geluid
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze map dus:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Dat ziet er wel erg mooi uit
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh , ik hoop dat wij die ook krijgen.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Triple, één invite is wel genoeg hoor. Je hoeft niet te blijven spammen.
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Met verhuis al geruime tijd niet meer kunnen spelen met COD 4 maar deze week was het weer zover. Nu wel op "Veteran". Wat is me dat pittig zeg, nog erger als COD2. Vooral als je tegen de tijd moet vechten. Gisteren ben ik tot die silo's geraakt, ik zit binnen en heb nog een dikke 6 minuten. Moet oftewel links of rechts gaan in een silo om zo mijn weg te vinden tot die gesloten deur (die heel langzaam open gaat). Hoeveel keren heb ik dit niet moeten herbeginnen zeg. |:- Mijn gamepad vloog bijna tegen de muur. Iemand enige tips buiten snel en efficient zijn? Kan mij moeilijk inbeelden hoe met 'high end' zal worden op Veteran 8)

    Kort spel maar als je het op Veteran aandurft heb je langer plezier in deze prachtgame.
     
  8. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je aan de deur bent ben je er bijna, na de deur zijn er nog 5 of 6 mannetjes, en dan meteen lopen naar die C4 en BINGO \o/ Checkpoint

    Als de deur opengaat kan je binnen de 45 seconden aan de C4 zijn.

    Ik zit nu vast om Mile High, is nog erger dan die level :x :cool:
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het maar het moeilijkste is tot die deur geraken! Daar is altijd een 'klojo' terrorist die mij nipt kan neerknallen, al ben ik er heel dichtbij. Techniek die ik gebruik lijkt wel goed te zijn maar je moet ewa geluk hebben ook.
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe weet je dat, jij mag nooit meer raden. Ze zullen dit ook wel cheaten noemen maar ik heb dus een dolby headset op en hoor echt elk geluidje. Hoor van welke kant er iemand op mij afkomt,waneer iemand een hoekje omkomt want dan is het gestap op zijn luidst en hoor zelfs als er iemand vanachter komt dan is het even snel draaien en schieten. Werkt perfect zo'n headset niemand heeft last van me en kan toch in 5.1 gamen.
     
  11. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik deed aan die Silos was gewoon met die grenate launcher naar het einde van de gang knallen, zeker bij de laatste.
    Met een beetje geluk heb je ze alle 2 meteen.
    Keep on going ,nadien is het echt doooooood gemakkelijk :thumbs:


    Iemand deze al gezien, Mile High on Veteran, Knife Only 8)8)8)

    http://www.youtube.com/watch?v=2aRvc4n9HD0
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is dan toch "fake" 5.1?
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee hoor heb een philips en de decoder ondersteunt alles dts, dolby digital, dolby pro logic. Ja de wat goedkopere 5.1 headsets faken het inderdaad, maar de headset die ik heb niet.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het toch knap. Door 2 speakers, 5.1 horen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het zijn geen 2 speakers, maar er zitten meer speakertjes in die apart worden aangestuurd
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Die decoder doet het werk natuurlijk en je wordt gewoon gefopt maar werkt echt heel goed. Heb ook eens zo'n goedkoop dingetje gehad van creative nou dat slaat echt helemaal nergens op. Deze philips is wel een hele slag duurder maar man die bas dreunt door tot in je tenen en je hoort echt overall wat vandaan komen en in cod is dat helemaal handig. He die fardo long time no see hoe gaat het met jou. Maar inderdaad jij weet dat natuurlijk ook want jij hebt of gehad de sharkoon 5.1 headset met mic.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat bedoel ik dus! :)
     
  18. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch ook maar 2 oren, dus zij 2 speaker voldoende om surround te horen, bij luidsprekers heb je dan nog het probleem dat je hersens de bron kunnen localiseren door reflecties via de muren maar met een normale hoofdtelefoon werkt 't perfect.
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor werkt hetzelfde als een setje en geluidsefecten zijn hetzelfde alleen je hoort meer details omdat je geen omgevinggeluid hebt, maar goed geldt ook weer voor deze disscusie net zoals met de muis er is alweer teveel over gezegde het werkt klaar.Pinobot heeft het perfect beschreven en ik kan het zelf niet beter doen.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar het zijn dus niet 2 speakers, maar meerdere speakers die het geluid kunnen nabootsen. Je hoort geen verschil tussen echt 5.1 geluid en gefopte 5.1 geluid. Gewoon erg handig om in huis te hebben als je stil wilt gamen. ;)

    Hey tasso zeker een tijd geleden. Ik post nog steeds overal en nergens..

    On-topic het wordt tijd dat ik ook COD4 ga halen. De Xbox 360 versie natuurlijk. Betere matchmaking via Xbox Live, Meer gamers (grotere on-line populatie dan bij de PS3 en natuurlijk voor de achievements. Het gezoem van de 360 hoor ik toch niet, want ik draag toch een headphone :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina