Vandaag in Coop uitgespeeld in iets meer dan 5 uur.
We begonnen aan het spel met het idee dat het een middelmatige ervaring zou worden, maar tot onze verbazing waren we best positief achteraf en dachten we: "Dit is eigenlijk best een goed spel".
Ten eerste zijn de characters erg interessant. Kane die erg agressief is, en Lynch die civilians aanziet voor politie-agenten als ie weer eens door het lint gaat (in coop zie je als Lynch ook echt geen verschil meer tussen cops of civilians). Dialoog is goed ingesproken. Erg goede stemmen van beide characters. Misschien af en toe iets teveel "fuck" in de zinnen, maar past wel bij de personages en de setting.
De muziek is trouwens erg goed. Verzorgd door dezelfde persoon die ook de muziek verzorgt heeft in de Hitman games. Als je die goed vond is ook hier niets op aan te merken.
De levels (stuk of 1
zijn over het algemeen goed en afwisselend. Over dit punt heb ik niets te klagen, al had het misschien iets minder lineair gemogen.
Het verhaal is gewoon goed, al moet je er geen kunstwerk van verwachten. Standaard doch degelijk.
Online nog niet gechecked, maar ik weet hoe het in elkaar zit en het lijkt me best interessant en nieuw.
Ik ben zeker te spreken over het spel, en deel niet dezelfde mening als bijv. Jeff Gerstmann van Gamespot die het spel een 6 geeft. Voor mij is het eerder een 7,5. IO Interactive heeft beter werk afgeleverd met Hitman, en met K&L doen ze misschien een stapje terug, maar ik kan je deze game zeker aanraden als je er in geïnteresseerd bent maar afwachtend bent door de reviews.
Klik om te vergroten...