Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje waar kan je shikamaru downloaden want kheb op marketplace gezocht maar daar k em nie vinden:confused:

2. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    in the main menu moet je naar exclusive content, boven marketplace dacht ik (in de game zelf he).. je meot er wel een ubisoft account voor hebben

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Binnenkort weer een 360 en groot fan van Naruto. Is deze game dan echt een aanrader?

edit: hmmm wordt op de vorige pagina ook al gevraagd.

Wat uitgebreider dan: in hoeverre komt de narutosfeer echt over? Lijkt het nou qua gameplay wat op crackdown?

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan niet over de Narutosfeer oordelen aangezien ik de tekenfilm nog nooit heb gezien. Maar ik vind wel dat de singleplayer veel sfeer bevat. De multiplayer niet. Dat ziet eruit als een verplicht nummertje. Maar qua singleplayer vond ik het spel erg sterk. Hoe verder je in het spel komt, des te meer van de stad je kan ontdekken. Je begint zwak, maar je krijgt er steeds nieuwe skills bij. Als je de dubbele sprong krijgt kan je weer verder omhoog klimmen. En je jutsu verbeterd ook steeds zodat je uiteindelijk overal in de stad kan komen. Delen die eerst onbereikbaar waren, een beetje zoals het Metroid concept. Er zitten veel minigames in die ik best leuk vond om te doen. Die moet je ook zeker gaan spelen, anders ben je zo klaar. Want als je alleen de verhaallijn volgt, zal je merken dat je snel de eindcredits krijgt. Maar goed, die minigames wil je wel spelen want die zijn gewoon leuk. Je hebt tenminste het idee dat je in een tekenfilm zit. Qua singleplayer heb ik er van het begin tot het eind van genoten. En dan ben ik geeneens een Naruto fan. Het is natuurlijk nog toffer als je de tekenfilm al een tijdje volgt. Ik vind het zeker een aanrader

5. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alles van Naruto gezien behalve de 4e film :mad:

maar ik vind het spel echt geweldig vermakelijk en ook het verhaal is leuk gedaan. Wel natuurlijk ingekort maar het speelt lekker weg, het enige kritische punt wat ik kan vinden is dat het wat makkelijk is. Ik ben ook pas begonnen omdat ik geen schijf had voor de japanse stemmen. Naruto spellen in Engelse stemmen is voor mij no-go :p

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand wanneer de naruto shipuuden episodes weer van start gaan.. ik kan niet wachten tot de nieuwe er is..??

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die zijn nog gewoon bezig hoor, mits er iets speciaals gebeurt komen ze elke vrijdag subbed uit door Dattabayo. :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb straks eerst alleen een mu, daar passen de stemmen dus niet op?

Dan dus nog even geen naruto voor mij :{

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    62mb zijn de stemmen, weet niet hoe groot die van jou is? ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf alleen de engelse stemmen, niets mis mee hoor. Maar ik ken de tv serie niet, misschien kan het dan irritant zijn.

12. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was begonnen met de game toen de japanse stemmen nog niet uit waren, maar voor mij was het gewoon onspeelbaar als Naruto fan.

13. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vet vaag probleem,

de stemmen zijn gewoon verdwenen!

online hoor ik alleen engelse :confused:

meer mensen last hiervan?

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kevf, als ik jouw was zou ik die game gewoon halen zeker nu die japanse voice het doet. Het is gewoon een vette game en nou'ja de hele naruto sweer zit er gewoon goed in. Alle chars van ep 1 t/m 80 (volgens mij) en nou'ja het is gewoon een goeie game.

Al een tijdje eigenlijk zijn nu al bij ep 40-41, al merk je wel dat de kwaliteit steeds beter wordt. Maar nog niet zo goed als dat intro van shipuuden ;).

Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jiraiya en sarutobi zijn nu ook te downloaden :) je kan er een trial van downloaden. Als je het volledige pakket wilt moet je er 500 punten voor dokken, dan heb je de 2 chars, en nog 2 of 3 gebieden om in te vechten.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toch weer een 360? :)

Waarom trouwens een MU van 64 MB. Volgens mij zit bij de Arcade een MU van 512 MB, en dan zou het wel moeten lukken (of koop je de 360 2ehands?)

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Even een vraag:
    Is dit spel wat als je de serie nog nooit hebt gezien, valt het te vergelijken met DBZ (spel en serie)?
    En hoelang doe je erover om Naruto uit te spelen?

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind wel duur hoor 500 punten 2 nieuwe chars.

Wel beter dat er nieuwe chars kome natuurlijk :).

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is wel zo, mr in datzelfde pakket van 500 punten zitten ook nog 2 of 3 gebieden om in te vechten

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh yeah, net mn 1ste keer King of the Tower geweest! :cool:

Deel Deze Pagina