Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Is dat online ofzo? Dat je het woord 'matches' gebruikt..
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb ik ook nog steeds last van. Dubble strum (up&down) heb ik nog steeds niet 100% onder de knie, weet nooit precies hoe snel ik moet gaan. Had ik ook met sabotage @ expert, toen ik hyperspeed 3 aanzette ging het in één keer wel goed, omdat je dan meer ruimte tussen de noten ziet ofzo. 8)

    Zelfde geldt voor ho's & po's, raak altijd uit ritme/weet niet hoe snel ik moet gaan.

    @rumast ja! Je kan Coöp online/Face off (om en om een stukje van het liedje)/Pro face off (allebei dezelfde noten) en Battle dat je elkaar moet afmaken d.m.v. powerups zoals dubbele noten/moeilijke graad/spiegelbeeld
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  3. Remco

    Remco Guest

    Oké tof, ik krijg em dinsdag binnen.. dus ik kan niet wachten!
    Ben niet echt een hero ofzo, maar vind t toch altijd wel leuk..
    Ik zal nooit verder komen dan HARD, maar ik blijf t vet vinden
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bij Hard moet je eerst ff oefenen met oranje, gaat wel ff duren, maar als je het goed kan dan is het wel vet. :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan je met Hyperspeed de career uitspelen, en dan toch alle achievements halen? (dan ga ik eens proberen of ik One en Raining Blood nu wel weet te Halen op Hard :9)

    Hoe zet je Hyperspeed aan?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    In het cheat menu. Geen idee hoe je die unlocked maar je kan de cheat ook gewoon invoeren. Op scorehero staat volgens mij heel goed de code uitgelegd met plaatjes (zijn namelijk moeilijker dan in GH2).

    Wel vet in dat cheat menu kan je zelf muziek maken 8) (met 5 noten..)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf muziek maken? :confused: cewl \o/
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 6 vingers aan je linkerhand hebt, maak je kans alle Achievements te halen. ;)

    Het is niet echt het spel waarin je perse alle Achievements moet willen halen. Wil je Expert uitspelen moet je echt een mafketel zijn met ongelooflijk snelle vingers. Met veel oefenen kom je een eind, maar je moet er wel een beetje aanleg voor hebben wil je alles uithalen.
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Je bent eerder een mafketel als het je niet lukt...
    Maar net dus TTFAF gehaald maar die intro begrijp ik nog steeds niet. Ik strum maar raak en het werkt blijkbaar aardig. Het enige lastige stukkie is dat twin solo stukje. Daar ga ik dood op 90% :mad:
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat me denk niet lukken ik zal niet zo heel goed worden:p

    Heb ook net een filmpje op youtube gezien van een gast die zo'n nummer op expert uitspeelde, tering wat was die goed!
     
  12. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kun je je eigen liedjes maken :D? Wow, hoe werkt dat dan? Kun je dan ook echt iets herkenbaars maken, of is dat redelijk onmogelijk.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Is redelijk moeilijk, moet je hacken en zo. Erg lastig lijkt mij.. Bij GH3 kan het nog geeneens, en bij de 360 is het ook moeilijk, dus als je je eige nummers erin wil doen kan je het best een PS2 hebben..
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag heb ik hem dan ook eindelijk, en ga dan beginnen met de tutorial gevolgt door Easy. Heb denk ik wel een voordeel omdat ik Frets On Fire veel speel dus weet wel hoe het concept werkt, en ik ook liedjes van Guitar Hero 3 er voor heb.
     
  15. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem ook dinsdag. Heb hem al wel een paar weken, maar was een kerstkado voor mezelf :D.

    @BassieJ: Op de vorige pagina stond iets van een cheat mode, waar je met 5 notes zelf nummers kon maken ofzo, dus dat bedoelde ik...
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ow, dat. :9 Tsja, da's nogal simpel, je kan niet echt een nummer maken, maar je hebt gewoon 5 deuntjes, en dan kan je bijvoorbeeld smoke on the water ofzo doen. Dat had ik eerst gedaan toen ik me verveelde. :+
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, ik hoop dat ik morgen 't spel tegenkom in de winkels zodat ik 'm kan kopen. Ben alleen een beetje bang dat 't lastig gaat worden.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook bang voor... Ik ga vandaag maar even rond bellen en kijken wie ze nog heeft en 1 achter laten houden kom ik morgen dan wel ophalen. Want de levertijden op sommige site's is gewoon niet normaal....en bij zuiderpark moet je ze ophalen maar dan staat er geen adres bij. Ook zoiets handigs :+
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Damn, wat is Before i Forget op Expert irritant :p, eergister 94% gehaald en gelijk star power erop gegooit op die 93% maar ik ging af omdat de meter dik op rood stond. enigste liedje die ik nog moet bij tier 7, Liedjes zoals Cult Of Personality, Cliffs Of Dover kan ik dan wel weer zowat perfect spelen op Expert door 1 of ander reden :/
     
  20. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij zuiderpark kan je toch ook gewoon bestellen en thuis laten bezorgen?

    Daar is Guitar Hero 3 wel een redelijk goede prijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina