Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hadden ze wel beter aan mogen geven. Kun je alles opnieuw doen om die 1ne zonder ribbons te gaan halen. Geef je gelijk dat je die niet over nieuw doet.
    Ik haal die nod nog wel een keer op hard. Maar eerst even van bioshock genieten.
     
  2. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ja , snap ut. Waarom niet gewoon 1x op hard uitspelen en dan meteen easy en medium erbij krijgen;)
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel 't meest logiche, dacht dat 't ook zo waas maar 't blijkt dat je 't dan weer opnieuw moet doen apart.

    maar die boeien me niet eens zoveel.
     
  4. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Nee, boeid me ook niet, maar het gaat om het idee:9
     
  5. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke even een noob vraag.. Ik heb het spel sinds een paar daagjes en wou lekker gaan spelen dus ik start het op en begin met die ''uitlegmissie''. Maar ik krijg niet eens me basis uitgeklapt.. Ze zeggen iets met de rechter trigger indrukken en ingedrukthouden en dan iets op het D-Pad maar ik begrijp der niets van..
    Need help :p
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je rechter triger ingedrukt houd kom je op je comand bar (ofzoiets) dan moet je gewoon met je d-pad een nar rechts ed dan op a drukken dat werkte bij iniedergeval.
    maar 't is gewoon goed luisteren en geduld hebben dan is 't zo gebeurd :+
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Achja , waar je moeite mee heb he;)
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan iemand me zeggen hoe je Silo s en een Ion Cannon kunt maken ? bvd
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijd geleden is de uitbreiding C&C3: Kane's Wrath aangekondigd maar het valt me op dat er hier nog niets over gemeld is. Het is nog niet duidelijk of dit spel een add-on wordt of dat dit spel op zichzelf te spelen is. Moet hiervoor een nieuw topic aangemaakt worden of praten we erover verder in deze thread?
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ben nu bezig met de gdi missie, dat je een paar mensen moet redden die neit evrder kunnen omdat er een turret van de andere op de weg staat, staat op easy, maar me kamp gaat egt altijd dood :mad::mad::mad:
     
  11. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar had ik ook last van je moet eerst je kamp verdedigen tot je tijd om is en dan gewoon huin kampen proberen over te nemen en dan kan je ook weer meer dingen bouwen.
    't is ff moeite maar zo is 't mij ook gelukt.

    zit trouwens dat level daarna een beetje vast, maar heb 't dan ook in een half jaar niet meer gespeeld
     
  12. hydra25

    hydra25 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag c&c 3 gekocht op de xbox 360. Maar hoe bouw je in godsnaam die ion cannon hij staat nergens tussen en hoe bouwen je ook alle verdediging ik zie die nergens staan bij de xbox 360.
     
  13. hydra25

    hydra25 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Plz help me gauw want ik wil het graag spelen.:mad:
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    is deze game onderhand een classic? Want om nu nog 60 euro te gaan betalen voor een game van een dik half jaar oud...
     
  15. hydra25

    hydra25 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen plz help me even snel is dat nou zo moeilijk.:'-(
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik snap je probleem niet zo,...en ik ken de tech tree niet meer uit mn hoofd bouw gewoon alles wat je kunt dan verschijnt de optie om ion cannon te bouwen ook vanzelf
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maar liefst een half jaar?

    Volgens mij baseren ze de "classic" status op hoeveel verkoop een titel heeft gegenereerd. Een paar honderdduizend ofzo?

    Waarom kijk je anders niet op Ebay/Marktplaats/onze eigen verkoop forum?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bedoel je bij één van de eerste missies? Dat moet je gewoon met RT doen en dan powers, je kunt het zelf niet bouwen. Het is gewoon een power wat je kan gebruiken in sommige missies.
     
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik em maar eens ff uit moet gaan spelen en kijken als ik er dan nog wat voor kan krijgen.

    vond em wel leuk maar 't werkt tog niet helemaal zoals ik wil
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja dat dacht ik ook. Maarja een game als Gears Of War die 3 miljoen keer verkocht is, en een jaar oud kost ook nog steeds 59 euro of meer.
     

Deel Deze Pagina