jeej vanavond weer 3 matches gewonnen. Tegen UK Legends, Oops2Slow weer en Team Destiny. (gamebattles)
Ja ******* wat zielig zijn die gasten van UK Legend.. omdat wij hun dik ownen gaan ze zeggen dat we cheaten, wat een bullcrap
Ja, ze zijn kansloos. Zelfs spectaten was uit dus we konden nooit iets doorgeven. Die destiny gasten zijn ook zo kansloos dat als ze verliezen niet reporten.
Nee, die hebben wel gereport, maar andere scores ingevult. Ze hebben het wel zo gereport dat wij zouden winnen. Nu moet er een admin naar kijken ofzo.
Waarom komt er steeds als ik een game opstart: disconnect from xboxlive. En als ik dan weer naar dashboard ga: ROYAL Toomzor logged in.... Heb ik weer.... Hij doet het weer. w00t
Lul niet 14 jarige Sjap die zN broer meeneemt ter bescherming op het Wcg Stoer doen achter zn Pc Je ouders hadden je toch een X een maand lang verboden te gamen omdat je te veslaafd was?
Uuhm, het zal wel.. Net verloren tegen Team Zero, eerst stonden we 2-0 voor en toen kozen zij een map die wij haten, en daarna was ik er niet bij maar verloren we weer en daarna hadden we heel veel pech op strike (rot nades) 2-3 verloren Echt te zielig, we hebben gister van 3 teams gewonnen en 2 reporten niet. Word ik echt agressief van, zielige trieste ***** engelse gezwellen..
Nee Robert.. De druk was te veel. Maar we hadden juist net gisteravond geen foto's omdat Veedix, de man die de foto's neemt niet thuis zat. Lekkere timing mja. Bravo team zero was al een paar keer eerder teruggekomen van een 2-0 achterstand en dat zei ik in de match en toen ging het ook mis