Filmpje 14.50 staat geen footage van het spel op. Alleen op de achtergrond het één en ander als die lijpe figuren wat aan het vertellen zijn... Jammer..
Dat kan inderdaad ook, kijk maar op deze screen, daar zie je op het bovenste ingame plaatje een side-view, en onderin zo'n shoulder view.
Maar was het bij die vorige dbz series ook zo dat ze eerst in Japan werden uitgebracht en geshowed en dan pas in Amerika/Europa? Want nu begin ik toch wel te twijfelen of die wel hier uit komt ook al heb ik gelezen dat het toch wel zo is .
http://www.youtube.com/watch?v=mBXhCbh3CY4 HOLY SMOKE !!! Ik zat ffe op youtube te searchen naar burst limit en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen. OMG wat ziet het er zo mooi uit ook al is het filmpje van slecht kwaliteit.
IDD dat d8 ik ook jah . Hopelijk duurt het niet langer meer dat die andere dbz burst limit online staan. And what about the officiële trailer
ik niet, kom je op het hoofdmenu staat er "press start" achievement unlocked! Spoiler completed the game
In de serie ging het ook altijd snel, en het ziet er gewoon veel vetter uit dan zo langzaam slaan als bij Budokai.
Lol het zou echt super stom zijn als hij hier niet uitkomt, maar ja waarom zou dat zijn? De andere DBZ fighting games zijn ook hier uitgekomen .
Klopt daar heb je wel gelijk in . Maar ik zat aan Dragonball Z: Sagas te denken, die kwam alleen in Amerika uit .