The Golden Compass

Discussie in 'Algemeen' gestart door dtoro, 22 dec 2007.

1. dtoro

dtoro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game (xbox 360) gekregen als kerstcadeau. Heb deze al natuurlijk gekregen. Nu op de doos van het spel en ook op sommige site's staat vermeld dat de handleiding in het nederlands is (dat is ook juist) maar dat ook de tekst in het spel in het nederlands zou zijn. Heb dit op verschillende verkoopsite's gezien. Nu als je de game opstart komt nergens (ook niet bij optie's) in voor; dat je de tekst in het nederlands kan zetten. Alleen maar engels, frans, duits, italiaans en spaans. Maar nergens kan ik nederlands aanduiden. Heeft er iemand hier ervaring bij dit soort misleidingen (zo noem ik dit) want heb in het verleden dat nog al eens voorgehad. (en kom nu niet af met leer engels, want men moet verkopen wat er op de verpakking staat). Kan ik dit spel in het nederlands zetten?

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dutch is nederlands he, niet duits :+

3. dtoro

dtoro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    }:]
    wat ben je lollig, weet mijn dikke teen ook.
    Liefst mensen die serieus kunnen antwoorden.

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dikke teen dan toch zo slim is moet ie ook weten dat als de taal er niet bij staat in het menu.., je de taal ook niet kan kiezen :):

5. dtoro

dtoro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn vriendelijk, is dat helpen wat jullie doen. Ik vraag gewoon als iemand hier ervaring mee heeft. Als op de omslag staat dat het spel ook in het nederlands is, waarom is dan het spel niet te spelen in de nederlandse taal. Dus wees een beetje serieus. Ik help ook als ik kan. Je moet verkooen wat er staat. en dat weet je ook maar al te goed. http://212.123.29.37/gamemania.asp?action=c&group=18 zie een voorbeeld op een site.

6. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen krijg je wel serieuze antwoorden... en serieuze reacties. Met uitzondering van het Clan gedeelte. Maar kan je ook niet in het menu als je al in het spel zit, nog een taal kiezen.

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld toch niet de gesproken tekst in het spel zelf?want deze is meestal nooit in het nederlands.. misschien bedoelen ze ermee dat er nederlandse ondertiteling in het spel zit? of zit dat er ook niet in?

8. dtoro

dtoro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de gesproken tekst is engels. Maar volgens de handleiding zou je de ondertitels in het nederlands kunnen zetten, maar dit gaat niet. Nu heb ik niet het probleem om engels te lezen, maar als je je eigen taal kan gebruiken snap je soms het spel beter. Dank u voor de reactie

Deel Deze Pagina