Hallo, ik heb een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik gebruik Vista, mocht dat van belang zijn. Het zit namelijk zo: Als ik een bepaald .AVI bestand importeer naar Windows Movie Maker, dan word het programma automatisch afgesloten in verband met de DEP. Gelukkig kreeg ik een pop-up met informatie over het uitschakelen van DEP op bepaalde programm's. Ik ga direct aan de slag, precies gedaan wat er staat, máár... de DEP is verplicht voor Windows Movie Maker. Deze kan niet uitgeschakeld worden! Dit wil ik echter wel. Kan iemand mij helpen om de DEP voor Windows Movie Maker uit te schakelen? Willem
blablabla google google blabla ga eens naar: Windows Movie Maker-->Tools -> Options en dan een tab zoeken waarin een lijstje staat met alle gebruikte decoders en vink bijvoorbeeld nero /quicktime oid uit.
Uhm, ik snap je eigenlijk niet! Gebruik een nederlandse versie he. Ik gebruik die ook, samen met Sony Vegas, maar nu wil ik net ff snel én makkelijk één lang videobestand in meerdere stukjes knippen.
Update: Nou, op de één of andere manier loopt Windows Movie Maker nu niet vast wanneer ik dit .AVI bestand in de tijdlijn sleep. Ik heb echter alleen geluid! Geen beeld dus. Ik heb DivX en alles d'r op en er aan dus zou het moeten kunnen afspelen.
Ligt vast weer aan een codec, je moet even divx updaten naar de laatste, en ook flash player. Aangezien Movie Maker nogal snel conflicten heeft met verkeerde codecs, en daardoor ook niet correct werkt.
Heb de nieuwste DivX, kreeg eergisteren nog zo'n bericht daar over. Even proberen. Nou, hij werkt wel gewoon, maar heb geen beeld. Lijkt het typische DivX probleem ja. In Media Player heb ik wel beeld. Nieuwste Flash Player? Van wie en welke is dat? Heb er echt geen verstand van hoor.