Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een Agusta motor gehaald en stage 3 getuned. Rijdt nu 360 km max en 0-100 in 2.5 sec. :thumbs: Rijden is wel even wennen, maar erg gaaf idd, alleen 4 of 6 baans wegen genieten de voorkeur. :x ;)

    Ok prima, ik ga vanavond nog wel ff cruisen denk ik, dus wellicht kom ik je tegen. :b:
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die mijn autos niet tuned vind het heel onrea als je met 300 km over de weg rijd.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed , ik heb alleen nu geen internet.
    Ben bezig te verbouwen en slaap dus tijdelijk ergens anders waar ik geen internet heb op de xbox , eind van deze week heb ik weer.
    Of anders morgen op de dag dan kan ik wel ff aansluiten.
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    @Triple X
    Ik keur de Jaguar XK Coupe en de Aston Martin DB9 ook goed om te cruisen ;).

    @ Chaos
    Motoren zijn vooral tof met die helmet-view. Dan hoor je een beetje dat geruis van de wind :D. Maar de besturing is ronduit k*t. Na wat wennen zijn ze prima onder controle te houden, maar 't blijf nogal brak.

    Hoe zit 't trouwens met online racen in Test Drive, dat heb ik nooit helemaal begrepen: is het nou echt maar 1 map waar alle spelers, die op dat moment Test Drive spelen, in zitten? Of zijn er meerdere servers naast elkaar?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    er zijn meedere channels zeg maar, en er kunnen er 8 in 1 channel, je kunt byv. vrienden locken, mar dit werkt niet.

    en over de motoren:
    Je moet gewoon goed remmen elke keer dan lukt het wel
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    van de motoren vind het een beetje nep eigenlijk (ook al is het gaaf)

    Een motor heeft een voor en achterrem. In deze game heb je alleen een voorrem. Of toch niet?
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten genoeg auto's in die standaard al ruim 300 km per uur halen. ;) Besturing van de motor is inderdaad veel minder goed dan met de auto's. :'-(
    Zit nu ook in een club en heb weer wat achievements, kwam erachter dat je met een x aantal gamerpoints een rank stijgt ipv per explorer achievement. |:-

    360 van de 450 geloof ik :+
     
  8. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen ik zit met het volgende.

    Ik speel sinds een tijdje weer TDU. Alleen nu wilt mijn koenigsegg ccr niet automatisch schakelen:confused:. Alle andere auto's schakelen wel automatisch alleen deze auto niet... Ook als ik op dat moment bij opties kijk staat er gewoon dat de gearbox op automatisch staat.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    die auto heeft in het echt geen automaat versie. Dus in het spel ook niet.

    (denk ik dan maar)
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond nog even die opdrach gedaan van die Firebird ook zon chille bak , totaal niet snel maar lekker laagtoerig radio aan en lekker lang de gehele kustlijn rijden .
    Is misschien een keer leuk om met een paar mensen van deze thread een hele route lans de westelijke kustlijn te rijden , en gwn door het normale eiland dan.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk, alle andere auto's kun je kiezen, ook al zit er gewoon een pook in. ;)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind die opdrachten wel leuk dat je zo'n dikke car ergens heen moet brengen naar iemand toe zonder hem stuk te rijden. Vind het echt vet in zo'n dikke wagen rustig te rijden en uiteindelijk een dikke som geld te krijgen.

    Heb nu dus die duurste Lamborginhi en dat is het duurste auto die ik heb, heb wel zo'n oude Chevrolet dacht ik, in het roze gespoten damn die rijd echt lekker.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    zorg dat je zo'n dikke car zonder schade naar zn plek brengt. Je krijgt dan iets van 40.000 dollar bonus.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zo rond de 150 als je het perfect doet wet ik natuurlijk doeO-)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het alleen zo jammer dat er bijna nergens Multiplayer Matches zijn.
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je krijgt de helft bonus inderdaad als je het perfect doet (40 of 45 duizend). \o/ Ga ik ook altijd voor, maar is wel vaak frustrerend, gisteren laatste 100 meter net een stukje gras gepakt. :mad:|:-

    Ik snap ook niet hoe dat werkt, hij vind nooit matches. :confused:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe lang duurt die race dat je over het hele eiland moet racen, je krijgt 200.000. Als het niet te lang duurt ga ik die straks maar doen.
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de afstand even vergelijken met die van de Millionair's challenge. Daar doe je geloof ik een uurtje over namelijk.

    Ik ben er zelf nog niet aan begonnen. Een race van een uur =(

    Laat mij maar stoer doen op mn bike in 't centrum van die stad :D Daar rijdt altijd lekker veel volk.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Millionairs Challenge
    Distance: 200 KM
    Ref. time: 1 hour
    Direction around the island: Clockwise
    Reward: $ 1.000.000

    Tour Of The Island
    Distance: 189 KM
    Opponents: 7
    Direction around the island: Counterclockwise
    Reward: $ 200.000

    voor mij zijn het korte races btw, aangezien ik veel langere races in forza 2 gewend ben. maar daar rijd je steeds rondjes over een baan. in tdu heb je altijd prachtige omgevingen :9
     
  20. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt niet, ik heb er in het begin gewoon met automaat gereden. in iedergeval bedankt. iemand anders een idee?

    Edit: gaat over dit probleem:

    Ik speel sinds een tijdje weer TDU. Alleen nu wilt mijn koenigsegg ccr niet automatisch schakelen. Alle andere auto's schakelen wel automatisch alleen deze auto niet... Ook als ik op dat moment bij opties kijk staat er gewoon dat de gearbox op automatisch staat.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina