Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja? Hmm, niet echt op gelet. Lette vooral op die solo. :9

En ja, ik doe alleen de oranje (lees wat ik erboven zette), maar alsnog fail ik het nummer. Kom nu steeds verder; ben nu 3x ofzo voorbij die intro solo B gekomen, alleen dan failde ik in de verse. :cool:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha handig. :p

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja alles was goed verpakt. Haast te goed want kreeg hem vrij lastig open door alle tape en extra verpakking :+ Het is gewoon de pal versie ja. Het verveelt trouwens niet want je wordt elke keer beter en je wil vanzelf ook steeds verder komen in het spel. Dat heb ik althans, ook heb je aan de 70 nummers meer dan genoeg en als dit niet het geval is zijn er zat te downloaden van de marketplace :9

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag de halo theme, echt zo vet.
    Maar mooi dat het zo goed verpakt is.

Ik ken alleen al die nummers niet goed, de bands enzo.
    Dat maakt toch niet uit?

Ik wacht even af tot ze terug gemaild hebben en als het 4 weken ofzo gaat duren, dan haal ik hem wel bij de free record shop hier in de stad.
    Ik heb namelijk nog 10 euro plastix te goed van FRS en een kaartje waarmee er 7.50 afgaat van de PU. Dus in totaal 17,50.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat je de nummers niet kent maakt echt niet uit. Er zullen ook wel genoeg nummers/bands zijn die je al kent en anders ben je wel een heel groot muziek leek :+ Voor mij zaten er ook een paar nummers bij die ik nog niet kon maar dat maakt echt amper verschil. Het enige is dat je iets beter ziet aankomen wanneer er bijvoorbeeld een solo aankomt, maar dit weet je na 1 keer spelen ook dus jah :)

6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou ik weet wel bands als foofighters en slipknot, metallica en nog wel meer.

Maar ik ben niet echt een hele grote kenner van rockmuziek, vind het wel vette muziek maar niet dat ik echt cd's ofzo ervan heb.

En als ik een nummer niet ken dan leer ik hem wel kennen, sta altijd open voor nieuwe uitdagingen dus;)

Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog maar 1 dag :D kan gewoon niet meer wachten omdat de game hier al thuis ligt...en ik hem iedere dag zie liggen, gewoon een kwelling.

maar ik ga eerst ff met de tutorial beginnen en dan rustig op easy. heb je overigens nog een voordeel als je veel Frets on Fire speelt?

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die één dezer dagen effe met mij online wilt cooppen en een 500 note streak halen? Wil de achievement. Zou niet lang moeten duren als je een beetje goed bent*.

* Op Easy/Medium haal ik makkelijk die streak, op Hard.. wat moeilijker. Op Expert, niet.

EDIT: NVM! Net met iemand op Live, Knights of Cydonia op Easy, allebei 100%... Dus 3 achievements erbij:

Leaders of the Pack (10g)
    100% a song in a co-op match.

Dynamic Duo (15g)
    Earn a 1000 note streak in a co-op match.

Two Timer (10g)
    Earn a 500 note streak in a co-op match.

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Cliffs Of Dover, Cult Of Personality, Before I Forget & The Number of The Beast op Expert uitgespeeld en nu zit ik leuk vast bij Raining Blood hehe :+ wat een boutnummer is het ook weer

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je niet One ook nog?

Raining Blood is inderdaad *%^)_$)%*#$(^%*()($!!@@@ :mad:

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik heb dit gisteren bij een vriend gespeeld en het is echt geweldig :) Ik ga het straks ook kopen!

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kewl! gaan we ff online spelen gompy! :cool:

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan Cult of Personality op Hard maar niet op 200k halen zonder SP.. Ik -weet- dat het mogelijk is, maar dan moet je het nummer wel practisch FCen.

Ik heb het nummer met 96% notes hit oid met star power op 220k gehaald, en zonder star power een keer 191k.. Maar nu haal ik nog maar telkens 150-180k. :mad:

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hebben jullie ook dat je nummers die je niet kende voorheen nu opeens overal op de radio hoort en denkt, hey die draaien ze wel vaak omdat je hem nu van GH kent?

15. Dutch Hayabusa

Dutch Hayabusa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk spel zeg... 3s and 7s expert... niet te doen :'-( wordt helemaal knetter bek van dit nummer

16. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is het voor mij zover, dan heb 'k ik m. Heb er in in:).

17. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor een batterijen gaan erin??

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Batterijen krijg je er gratis bij. :)
    Zijn normale AA batterijen.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    One heb ik al eens keer uitgespeeld bij Quickplay dus dat wordt geen probleem, maar Raining Blood is echt iets van wtf, die Star Power is ook heel snel voorbij.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Om Raining Blood te halen is nog nieteens zo moeilijk, maar 5* halen is een heel ander verhaal. Was blij dat ik 'm eindelijk 5* had, want 't is echt een kutnummer. :eek: Je kan makkelijk starpower krijgen voor mosh 1, en dan is alleen Flood misschien nog wel lastig, maar da's gewoon raggen bij die snelle thrills.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina