[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol mage 60, toch maar wel me olifantje gekocht :9

    en fire gespecced, met frost critte ik 1800 en met pyroblast 2k, niet veel verschil tbh.. maarja zal wel beter zijn door die dots
     
  2. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hou je het vol met die mage man, ik zit nu op lvl. 36 maar ik ga echt zo rete vaak de pijp uit, gewoon niet leuk meer.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Spec frost? Makkie 8)
     
  4. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    kBen ook Frost gespecced, maar dan is het kutte weer dat je net tegen een zooi mobs moet vechten die immune zijn e.d.. Maarja, ik ga deze wel gwn verder lvl'en voorderest heb ik er wel plezier in namelijk
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Immune mobs voor frost op lvl 36? Waar de fuck level jij? 8)
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Pvp staff gehaald. :)
    Morge waarschijnlijk nog geen belt.. haalde maar 10k vandaag.
    Nog 5 pvp items, wat deze vakantie wel te doen is en ik ben zo goed als klaar kwa gear.. alleen nog enchants (duur :<), meta-gem.

    Trouwens ze hebben het over AV holiday.. is de hele kerstvakantie 'av weekend'? :eek:
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen...dit weekend 55k gehaald :)
     
  8. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Water elementals in STV, die op dat eiland, gelukkig ben ik d'r nu klaar mee.. Ben inmiddels lvl. 38 was nog behoorlijk rested :9
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    pas geleden de 10 dagen trial gedownload. best een gaaf spel, en geloof best dat t verslavend kan zijn. gelukkig kan ik mezelf beheersen. denk dat ik t niet verder ga spelen, heb niet echt zin om 30 euro voor 60 dagen te betalen:x
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel 65 euro voor 10 uur zeker?
     
  11. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Draait er makkelijk op!
    Veel plezier dr mee.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je daar mass effect mee bedoeld... sorry, maar dat speel ik wel langer dan 10 uur. en bovendien had ik dat spel voor 50 euro. En ik bedoelde niet dat ik 30 euro per 2 maanden wou betalen voor WoW omdat het duur is of dat ik er niks aan vind, mr gewoon om het feit omdat ik ook nog console game, gitaar speel, ninjutsu doe en school is ook niet aardig relaxt doen. Heb namelijk geen geld plantage in me kelder ;) daar kwam t meer op neer
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua euro's per uur kom je in WoW meer aan je trekken dan in andere games is mijn ervaring. Niettemin is dat natuurlijk niet zo als je uberhaubt geen tijd hebt om te gamen. Dan zou je die 27 euro verspillen.
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helemaal geen mass effect, gewoon normale games in general.
    Zowat alle games zijn 10-15 uur uitspeelbaar, WoW kan je zo lang en vaak spelen als je zelf wilt voor een kleine 13 euro in de maand. 65 voor een half jaar.
    Dus als je een xbox games voor 65 koopt, dan ben je als je traag speeld na een weekje klaar, met WoW ben je na een half jaar je geld kwijt maar nog niet klaar.(nouja kwijt, 65 euro per half jaar?)

    Hoe weet ik nou dat jij mass effect koopt? 8)
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Al speel je 3 volle speeldagen, dan haal je er nog steeds veel minder uit dan met WoW. Maar goed dat willen veel mensen gewoon niet geloven...
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je bij patch 2.3 nog altijd minimum 10 matches moet spelen om arena punten te halen?
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het team moet er minimaal 10 hebben gespeeld. En jij zelf moet daar 30% van hebben meegedaan.

    Dus als jouw team in een week 50 potjes speelt, moet jij er minimaal 15 van hebben meegedaan.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt volledig ja :) maar ik heb ook niet gek veel tijd voor games. Meestal alleen vakantie en weekenden, doordeweeks heb ik het al druk genoeg :9(laatste tijd dan)

    oh ik dacht dat je op me gamercard keek welke games ik had :+ en kwam mass effect bij mij het meest logisch uit van '' 65 euro voor 10 uur '' XD
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al een tijdje niet meer gespeeld (2 maanden) en heb mijn account al stopgezet maar ik kan er nog op tot februari (mijn vader betaalde het en hij heeft ingesteld elke drie maanden) maar ik hou het lekker bij CoD 4 en Mass Effect.
    (Ik speel extra geen WoW want anders krijg ik er misschien spijt van dat ik het heb stopgezet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina