Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik lees alweer een tijdje mee en zit toch te twijfelen of ik deze game ook moet kopen. :{
    Aan de ene kant lijkt het me geweldig om alles te verkenne en wat side quests te doen.

Aan de andere kant heb ik toch het idee dat het misschien steeds meer van hetzelfde is. En die herhaling gaat snel vervelen waardoor de game weer in de kast komt te liggen. :{

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit nu op mijn 2de playthrough en ga morgen voor de 2de keer de game completen als alles mee zit :). Het is zeker geen game die snel verveelt maar je moet wel wat geduld hebben op sommige momenten.

Ik zit trouwens te zoeken naar de gamerpics die je krijgt als je het spel op hardcore of insane uitspeelt (N7 en Saren). Kan er alleen geen pics van vinden, iemand die wel plaatjes heeft van hoe ze eruit zien? Ben wel benieuwd :)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Klik, het gaat om de Distinguished Combat Medal & Mass Effect Gamerpic

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    *Zucht*

Ik wilde net weer ME gaan doen maar kwam erachter dat ik bij Noveria was. Laat dat nou net even de planeet zijn waar ik op dit moment geen zin in heb :) Weer de hele tijd door dat station gaan banjeren, komt van de vakantie nog wel :cool:

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Wederom een hele dag gespeeld, heb het gevoel of ik 2 a 3 hele goede films gezien heb;)

Morgen op weg naar Virium (of zoiets). Vind het 1 van de beste games dit jaar.

Great job, Bioware :)

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op m'n eerste playtough dacht ik dat ik alles wel gehad had, dus had het spel uitgespeeld, ging ik nog een x spelen, ontdekte ik opeens veel meer quests,
    dus de replay waarde is zeker hoog,
    inderdaad, sommige side-quests zijn wel eentonig, maar op een 1 of andere manier, zet ik het toch bijna elke dag aan, om minstens een uurtje te spelen,

ik vind de game absoluut niet saai, maar dat komt ook omdat je denkt, wat zal er gebeuren als ik dit deed, of dat,
    en dan speel je het nog een x, en dan probeer je weer nieuwe dingen uit, en jr ontdekt weer nieuwe quests,

ik zelf ben niet echt een rpg-fan, heb van oblivion genoten, en van mass effect, en dat is het ook wel zo'n beetje, als jij dus van lange dialogen houdt, en een goed verhaal kan waarderen, en niet verwacht dat je het op cod4 tempo kan uitspelen, dan raad ik je dit spel aan,
    een uitgebreide rpg, met geslaagde shooterelementen,

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Coole game, alleen af en toe wel glitches, dat er een vijand niet is die wel op de radar staat zodat je niet verder kan of deuren die niet open willen terwijl ze wel open kunnen, vage dingetjes soms, maar erg goeie game verder.

Helaas wilden die 2 chickies geen triotje:+ Was die ene niet van gediend, de alien boeide het niet:D Toch grappig

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op Novadda ofzo en moet naar de Hot Labs. Kan ze alleen niet vinden :$

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Die kapiteitn die je vertelt dat je er naar toe moet weet je?

terug naar de lift en dan naar beneden. als je uitstapt zit er rechts nog een lift.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Ik zou ook maar weer is een keer beginnen aan Mass Effect...Ben de laatste tijd verdwaald in Assassin's Creed. Hehe...

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand mij vertellen hoe ik langs Matriach Benezia kom? Ik ga steeds dood door haar guards!! helllup

15. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    warom staat er in alle guides...

dat de fan assigiment..
    je geen hantekening moet geven....?

wel doen
    keer erop foto
    daarna vraagt die je om specter te worden

daarna 8 paragon
    (voor degene die het niet wist)

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gebeurd er nog iets als je Paragon balk helemaal vol is? Hijs bijna helemaal vol, was wel benieuwd wat voor effect het eventueel heeft.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Niks. Ik heb zowel de Paragon als de Renegade balk helemaal vol (O-)) en op de achievements na is er verder niks gebeurd :+

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meer paragorn punten = lagere inkoopprijzen,
    meer renegade punten = hogere verkoopprijzen.

20. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu tweede walktrough, nog voor feros en novaria,
    bijna alle side missions gehaald.

net weer een van die verzamelmissies gehaald va die artifact.. krijg je er helemaal nisk apaarts voor:eek::eek:

na al dat werk:eek:

nu moet ik alleen nog 5 harde metalen,, weet iemand of je dan wel iets aparts krijg?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina