Dat kwam omdat die game gewoon te slecht was. Je moet een Dragonball game niet door een Amerikaanse ontwikkelaar laten maken. Het idee van het spel was wel leuk maar het speelde gewoon niet en ben dan ook blij dat hij hier niet is uitgekomen. Dat zou alleen maar slecht zijn voor de naam van Dragonball. De game staat gewoon gepland voor 2008 en als we een beetje geluk hebben komt hij net zoals de eerste 2 Budokai delen als eerste in Europa uit.
Ja, maar de Budokai delen kwamen altijd pas rond eind november...Damn wat wil ik deze game graag spelen.
Hmm, aangezien die game al best wel ver is kwa gameplay en alles. Als we dus geluk hebben midden 2008. Alleen zit je dan wel een beetje met het feit dat ie eigenlijk nog maar net aangekondigt is en er op het moment echt weinig beelden zijn.
ik hoop dat het rondvliegen wat makkelijker en sneller gaat, en mischien zelfs de mogelijkheid om van je tegenstander af te locken en er keihard uit te naaien
SOHOOOO die moet ik gewoon hebben. Hehe eindelijk een trailer.. hier heb ik echt al die dagen op gewacht en grafisch ziet het er TOP (next-gen) uit. Het zou nog leuker zijn als het tot de buu saga gaat maar als dat ten koste van de graphics gaat dan heb ik toch liever dit dan 100-en karakters die erg slecht uit zien. En trouwens die cut scenes zijn werkelijk te prachtig voor woorden.... het lijkt net of je echt in die dragonball z karakter leeft. Ik hoop dat ze binnenkort een high quality filmpje releasen
Vette trailer! Woehoe! Eindelijk weer zo'n DBZ spel, maar dan voor de Xbox 360! Lol @ stukje in de trailer, zie je Yamcha gegrepen worden door zo'n beest.
Ohh cool je bedoelt zeker door zo een saibamen, had ik niet opgelet. Maar ik ga nu de trailer nog een keer kijken voor de 5de keer . Hier wat plaatjes: Een zeer mooie level... ik zie het nu al voor me hoe mooi die watervallen in beweging zullen lijken. Wauwww check hoe mooi Yamcha eruit ziet ( not that I am a gay ) Een erg mooie aanval... let op ik heb de vorige delen niet gespeeld dus dit is nieuw voor mij Plaatje 1: Oeii wat ziet dit er toch mooi uit en het lijkt erop dat ze ook een beetje blur hebben toegevoegd aan het spel, zeker NICE ! Plaatje 2: Het enigste wat ik jammer vind is dat het vuur zo nep uit ziet maar misschien ziet het er beter uit in beweging. Let ook op hoe mooi die lichteffect eruit ziet op Goku's kleding. Plaatje 3: Dit lijkt me echt zo een aanval die je als tegenstander voelt gewoon. En dat het jou een geweldig power gevoel geeft als je hem gebruikt omdat alles om je heen zal bewegen door die attack ( denk ik )
Eh dude, je hebt die reeks met plaatjes nu iets van 5 keer achter elkaar neergeplakt. Edit; het zijn er 8 in totaal.
Jah klopt terwijl ik maar 1x heb gedaan... volgens mij is het beveiligd. Ik haal ze maar weeer gewoon van af. Ooo haha al die plaatjes zitten in 1 url vandaar dat het mis ging
Cool . Ik ben zeker fan (geweest) van de tv serie - wie niet. Alleen die Japanse piepstemmetjes is geen gehoor.
Klopt daarom doe ik altijd mijn geluidsboxen uit als ik het kijk, ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen
Let ook op het detail tijdens het vechten. Vegeta's vuist gaat helemaal door Goku's maag als ie hem slaat; net zoals tijdens het gevecht tussen #17 en Piccolo in de serie. Je ziet de arm door de rug heen gaan. Geweldig. De kick-combo van Goku vind ik echter er een beetje onnatuurlijk uitzien... En het is bijna zeker dat Boo er niet in zal zitten. De intro gaat van Raditz naar Nappa naar Vegeta enz. tot Cell. Ook zien we geen beelden van een fusion of Super Saiyan 3. Dat wordt denk ik weer net zoals met de originele Budokai delen wachten op een mogelijk vervolg.
Dat vind ik dus echt dan wel een minpunt, gooi alles er meteen in en niet ons 3 delen laten wachten tot dat we bij de Buu Saga zijn. Voor de rest top!
Ik heb een beetje nieuw filmpje voor jullie: http://www.youtube.com/watch?v=2FALcbQcjh4&eurl=http://apforums.net/showthread.php?t=15994&page=12
Haha yah zeker, jij dus ook . Ik zit er al een week op die burst limit topic maar heb me sinds gisteren maar ook geregistreerd.