Uhm XD , ik heb een vraagje Weet iemand hoe je je emailadres kan veranderen in je Xbox 360 Live account ?? , ik kan het wel vinden maar niet veranderen ....of ik zie iets over het hoofd .... En Windows Live ID wil ik ook uitzetten in mijn Xbox 360 maar dat kan ik OOK niet veranderen , ik snap er niks van
Als ik het goed heb kan je je aan-je-liveaccount-gekoppelde emailadres helemaal niet veranderen. Waarschijnlijk wel na de fall dash update. Edit: Iemand was me voor.
Aha vandaar dat ik het niet kan vinden , tja is best irritant voor mij omdat ik mijn mailadres verandert heb ivm met spam enz... Maarja ik wist niet dat dat niet kon bij mijn Xbox 360...
Super! Wilde dit al enige tijd veranderen, maar kon dit eerst niet vinden. Nog een mail naar Xbox gestuurd en na 3 dagen antwoord gekregen dat ik hiervoor zou moeten bellen met de klantenservice omdat het een vraag over een account zou zijn en ivm privacy dit niet zou kunnen... 3 dagen en dan zon flut antwoord! Grtz, Genius
Bij mij is het ook al opgelost nu Eindelijk mijn nieuwe mailadres ingevoerd XD. Dit topicje mag dicht.
is het nou ook mogelijk geworden om je xbox live van je account af te halen (en daarna weer een nieuw live account te nemen zodat je naam verandert zonder te dokken)?
en als ik xboxlive koppel aan messenger, hoe kan ik dan mn msnnaam veranderen op xboxlive?? want er staat nu namelijk een naam die ik een 2 maanden geleden had?
ok dan ligt het dus niet aan mij haha... maar is best wel vervelend, want bij mij staat er dat ik jarig ben, en dat ben ik helemaal niet haha
Dat zal wel in een volgende update komen , bij mij staat er iets van een jaar geleden ........echt vervelend maarja..