Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja is echt super easy. Ben er zelf ook geregeld mee bezig met mn iPhone.

Nu kun je er ook vette spelletjes opzetten, zoals labyrinth en iPhysics.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je om muziek, en andere bestanden op je iPod (Touch) te zetten persé iTunes nodig? Ik haat dat programma, en het draait ontiegelijk sloom op mijn (Windows) PC :{

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Al 100x gevragen, en ook al 100x antwoord op gegeven.

JA!

Er is wel een Winamp plugin, maar dat werkt niet optimaal.
    En dat het traag loopt ligt meer aan je PC dan aan iTunes.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind itunes wel relaxt hoor.
    alleen merk wel dat als ik aan het gamen ben op mn pc en heb itunes aanstaan dat mn pc stuk slomer is...

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatste de nieuwste generatie Ipods bekeken en de Iphone.
    Wel leuk spul, maar niet zo revulutionair als iedereen doet vermoeden. Snap de hele hype eromheen niet. :confused:

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Het touchscreen maakt hem revolutionair. Deze werkt anders dan de andere touchscreens in soortgelijke apparaten. De scherm werkt namelijk op de warmte van je vinger en dus niet op aanraking.

De functies zijn inderdaad al achterhaald.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben er echt superblij mee!

En iTunes is ff best lastig maar het wordt gemakkelijker. Ik begin het door te krijgen. Al vond ik slepen in de windows verkenner wat makkelijker geweest.

En nadat je hem gejailbreakt hebt is het helemaal ideaal!

Gewoon even een versie van 1.1.1 van de firmware downloaden op je pc. Dan ga je naar iTunes en druk je SHIFT + de toets om voor updates van de firmware te zoeken. Dan selecteer je je 1.1.1 bestand. Dan ga je in Safari op je Touch naar jailbreakme.com en ga je onderaan naar install. En klaar is kees.

Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  8. Shizzel

Shizzel Guest

Moet er niet een nieuw deeltje gemaakt worden voor Apple iPod's en iPhone's ofzo? Er zijn al bijna 100 pagina's ;).

Een vraagje over de iPhone: Als je een simlock-vrije iPhone koopt via Marktplaats voor 400 euro, hoef je voor de rest dan geen abbo-kosten meer te betalen? Dan zou ik namelijk wel overwegen er eentje te kopen.
    Of zou je ook een gewone iPhone kunnen kopen en die dan zelf unlocken, zodat je geen abbo-kosten meer hoeft te betalen?

9. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    400 euro is wel aan de goedkope kant dus oppassen daarmee. Simlockvrij = simlockvrij dus net als andere telefoons . Kaartje erin en klaar. Een "gewone" iPhone kun je wel kopen in Londen bijvoorbeeld . Maar dat is net zo duur , en heb je een extra stukje hardware nodig om überhaupt te kunnen bellen. Dat ligt aan de Firmwares en de Bootloaders.:+

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag een iPod Nano (3e generatie) gekocht, maar kan er geen bestanden op zetten.. Als ik hem aansluit op mijn PC via bijgeleverd USB kabeltje komt er een melding dat ik de iPod moet herstellen, maar zodra ik op OK druk verdwijnt het iPod menu en kan ik dus niets doen...

Het lijkt erop alsof hij steeds de USB verbinding verbreekt en hersteld. Ook heb ik al een keer een foutmelding 1415 gehad.

Op internet heb ik al van alles gezocht, maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen, anders moet ik kijken of ik tijd heb om morgen weer terug naar de winkel te gaan...

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je betaalt natuurlijk altijd voor het bellen. Of het nou je eigen pre-paid, abonnement of een speciaal iPhone abbo is ;). Wat je natuurlijk niet wilt is 2x betalen :).

Het is natuurlijk mogelijk om je eigen iPhone te kopen (waar dan ook) en die te unlocken. Vanaf productieweek 42 (en alle UK, FR en DU iPhones) is het niet meer mogelijk om software-matig te unlocken. Deze hebben firmware 1.1.2 met bootloader 4.6. Als je dit niets zegt, moet je je eerst gaan verdiepen voordat je uberhaupt een iPhone wilt kopen.

Deze telefoons zijn in Nederland wel te gebruiken, maar dan heb je een speciale sim-kaart of sim-opzetstukje nodig, bijv. de Turbosim of stealthsim. Het is wat gepruts om dit werkend te krijgen. Maar dan heb je ook de gaafste telefoon die er op dit moment is ;). Het is een natte droom voor de gadget/interface freaks \o/.

Een goede site om meer over de iPhone te weten te komen is iPhoneclub

Ik neem aan dat je de nieuwste versie van iTunes draait (7.5?). Dit is namelijk wel van belang voor de nieuwe iPods. Ze werken zelfs niet als je niet versie 7.4 hebt draaien. Heb je hem daarnaast aangesloten op een usb 2.0 poort? Ook al een andere usb-poort geprobeerd?

Wat is de software-versie van de iPod? Als het niet 1.0.3 is, moet je deze ook even updaten. Dat hij niet meer in beeld is als je hersteld, dat klopt helemaal. Hij gaat zich dan terugzetten naar fabrieksinstellingen. Er dan andere dingen mee gaan doen schiet (zoals je je misschien kunt voorstellen) helemaal niet op.

Wat je ook nog kunt proberen is de iPod een software-matige reset te geven. Dit gaat door het ingedrukt houden van de menu en select toets gedurende 6 seconden.

Ik hoop dat je hiermee wat verder komt :).

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  12. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jawel , pas nog een week 44 US unlocked met FW 1.1.1. :+

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik dus allemaal al geprobeerd... Vandaag maar terug gegaan naar de winkel. En daar konden ze me ook niet verder helpen. Ik mocht een nieuwe uitkiezen, maar ben nu toch maar voor de iPod Touch gegaan :p En deze werkt perfect :D

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je mazzel gehad ;). Dat is echt een van de laatsten met 1.1.1. Met 1.1.2 (OOB) kun je de iPhone wel jailbreaken, maar niet sim-unlocken.

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Heb net de nieuwe nano gekregen, alleen de cover flow werkt niet helemaal, bij bepaalde albums heb ik gewoon een zwart vlak in plaats van het plaatje, de liedjes of de covers er opnieuw opzetten helpt niet... ook andere covers zoeken helpt niet...
    Ieman ervaring met dit probleem?

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet goed opletten dat het JPG's zijn (geloof ik) anders weet ik het ook niet..

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Het zijn Jpegs ja...:)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt de firmware van je iPhone toch gewoon downgraden net als met de de Touch naar 1.1.1? En dan kan je gewoon via de installer een progje downen om de simlock eraf te halen.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Om media op je Ipod te zetten heb je zo'n CD nodig right? Is het ook op een andere manier te doen?

Alvast bedankt.

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik quote mezelf even omdat ik de oplossing heb gevonden...

Je moet de covers VOORDAT je de nummers op je iPod zet toewijzen... dan vind je iPod de covers wel...

Bij je iPod krijg je geen cd meegeleverd als dat je vraag is, je moet de sotware van internet halen... Denk alleen niet dat je dit bedoeld:p

Laatst bewerkt: 25 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina