Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mode? heo bedoel je? je gaat gewon met meerdere spelers in die stad lopen lantefanten, heb nog nix over een verschilende modes gezien, volgens mij heb je die ook niet?

    hoop wel dat je in de full-game met meer dan 4 spelers kan, want nu gaat het nog wel, maar als je die hele stad heb, is 4 spelers een beetje kaal
     
  2. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat is het doel dan van het online ??

    Gister zat ik bij een host en die zaten alleen maar slidings te make 8)
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is juist het leuke, vanmiddag ook, gewoon zelf races bedenken, aftellen door de mic, en gaan maar,

    of in mid-air frontaal tegen elkaar opbotsen, toch geweldig?:p
    barrel loops maken, met z'n 3en tegelijk etc, moet je wel mazzel hebben dat je in een goeie sever kom
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je kan als host challenges starten afhankelijk van het aantal players. Bij 3 players heb je bijvoorbeeld een challenge dat je over 2 players een barrel roll moet maken @ beach.

    En bij 4 dat je op het dak van het station moet landen via die hoge parkeergarage. En dan met zijn 4en daarop staan.

    etc etc.

    Verder heb je natuurlijk gewoon de stats van iedereen die je rechts bovenin ziet staan met:
    Longest airtime/ Longest drift/ most barrel rolls/longest forthcoming/longest jump/most just misses/best flatspin etc.

    En elkaar kapotbeuken natuurlijk!

    In de full version zal je meer challenges kunnen doen en racen starten onder de stoplichten (zoals in singleplayer). Dat is alleen in de demo bij multiplayer disabled (event locked staat er dan).

    Mensen mogen me gerust uitnodigen voor een potje. Ben meestal 's middags/'s avonds wel online.

    p.s. (smart)ass, flatspin gewoon op het strand doen, hoge schans pakken en inderdaad flink aan de handrem drukken + zorgen dat je nog draait terwijl je de schans opvliegt. Dan haal je zo de 300graden of meer. (Ergens tegen aan botsen wil trouwens ook wel eens helpen 8))
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb je ge-add, neem aan dat jij in januari ook gelijk het spel gaat halen? :cool:

    Ik had vanmiddag trouwens wel iets doms. Elke keer als ik iemand take-downde stond er dat die persoon was gecrashed. Maar op zijn scherm stond dat hij wel getakedowned was. Dus op een gegeven moment stond ik 7 takedowns achter terwijl ik hem veel vaker had getakedowned :mad:. Hoop niet dat dit in het echte spel ook gebeurd want dan loop je best veel takedowns mis...
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, alles wat een EA-logo draagt kan vreemde kuren vertonen. Ik was al blij dat Burnout Revenge voor de Xbox 360 minder bugs had. Voor de Xbox viel je 9 van de 10 keer door de vangrail en dat soort ongein. Wat ik alleen nog wel erg irritant vind bij alle delen tot nu toe is het af en toe blijven hangen van het gas, vooral met boost. Hopelijk is dat er bij deze game een keer uitgepoetst. :)

    Ik weet niet wie hier allemaal de demo zo nu en dan speelt, maar ik hoor het graag! :D
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    pick me! :9. We hebben anders wel mooie uitstapjes gemaakt door de bergen met burnout 3 :cool:. Ik vind heus wel een manier op uit burnout 5 te komen, eerste pressure launches zijn al gevonden 8)

    Hoe zit het nou precies met dat power parking? De ene keer pakt die hem wel en de andere keer niet terwijl ik naar mijn idee precies hetzelfde doe...
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja er waren echt zoveel glitches gevonden in Burnout 3: Takedown en ik had er ook een paar zelf gevonden. Die door de bergen was wel mooi ja en die heb ik nog steeds in m'n verzameling herineringen! :cool:

    [​IMG]
     
  9. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje crashen ???
    ik ben online rond 19:00 \o/

    mijn nickname is quitjoranparty
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jemig anders moet ik even veel werken, dus laatste paar dagen geen tijd gehad om online te komen. Misschien vanavond!
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik niet nee hoor ik niet nee nee}:]:9

    Maar ik vind dat ze die lange ronde drifts er moeten uithalen, dan kan je ook niet zien wie er beter in is alleen wie er meer geduld heeft...


    Zo ik ga weer lkkr vuurwerk afsteken:+
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga om 22:30 nog even een game hosten, dus als er hier nog zijn die willen joinen hoor ik het wel. Stuur dan even een bericht via Xbox LIVE en dan stuur ik wel een invite. :)

    P.S. Ik krijg langzamerhand wel aambeien van het opstarten van deze demo, wat duurt dat lang zeg! |:-
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kom ook weer :D Sorry van gister maar wist niet dat de max 4 was. Zat ff met wat vrienden te racen. Ook stom want ik kon je gewoon nog inviten...=(
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maakt niet uit, kwam alleen een beetje lullig over. Maar goed, ik ben daarna ook even met een paar vrienden verder gegaan tot half 5. 8)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wij 4.45 eat that! :9 We hebben 2 uur lang tikkertje gedaan in die cirkel helemaal links op de demomap. Dat is zo'n geweldig drift/schans/knal stukkie. Dikke lol gehad, echt de moeite waard :cool:
     
  16. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nondejuu wat is die demo met 3 andere gezellige mensen vet. Vanmiddag weer 2.5 uur nonstop op elkaar ingebeukt en borden zoeken..
    Ik denk er toch maar eens over om het hele spel te halen, aangezien ik Burnout Revenge voor de oude xbox ook veel heb gespeelt (niet de 360 versie)
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het wel jammer dat er geen aftertouch is na een crash of dat je de camera nog kan bewegen om de crash van andere kanten te bekijken..
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, dit is echt het toppunt! Moet je checken welke foutmelding ik krijg bij een demo:
    [​IMG]

    Het kan aan mij liggen, maar volgens speel ik het vanaf de HDD en niet vanaf een Disc. :+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lekker lethal, dat kan ook echt alleen jouw overkomen heh :lol: Soms is het echt te stom.

    Hopelijk werkt live morgen weer fatsoenlijk want werd helemaal gek vanavond. En die flatspins van Gerjan waren veels te extreem, had geen schijn van kans 8)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, echt he. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik zat ook echt een paar keer met m'n ogen te knipperen of het wel klopte wat ik zag. Maar goed, ik heb net nog even een paar uurtjes gespeeld en het was wel stabiel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina