Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Grats, heeft mij ook vet lang geduurd voordat ik er was. Veel van die irritante gaara's of naruto's kom je dan tegen die de hele tijd dodge etc. (of springen nog erger -_-)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Met welke char speel jij? Ik heb het dus net gedaan met Neji. :)

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het gehaald met Orochimaru. Speel normaal ook met hem en andere met zabuara ofzo (gast met het zwaard).

Ben erg slecht in die namen xD.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ken de namen wel hehe, maar knap dat je het met Orochimaru hebt gehaald. Sinds hij toch niet echt 1 van de sterkste chars is online. (Zie idd veels te veel naruto's/gaara's en sinds vandaag alleen maar Sarutobi's)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit er ook aan te denken om deze game (2dehands) aan te schaffen. Wat zijn nou de echte pro's en cons van dit spel? En wat houdt nou allemaal precies de multiplayer in?

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En hoppa, mn 2de king of de tower! :cool: Nu met gaara. \o/

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, 1 ding is zeker als je naruto fan bent wardeer je de game veel meer.

Zelf zou ik zo zeggen dat het wel een vette adventure game is alleen is het verhaal beetje heel licht (vergeleken met de anime)

Ook het vecht gedeelde is van de ene kant best nog wel eentoning.

Maar als naruto/anime fan is het kwa gameplay op alle gebiedeen gewoon een leuke game.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Begin nu echt het vechten onder de knie te krijgen, misschien zin eens te sparren Nightbringer? :)

9. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie shikamaru er niet.. vaag uitzien? Hij ziet er hier in gevecht met Sasuke echt lomp, en groter dan sasuke uit :confused:

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan hide and seek #17 niet vinden?

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kut man, ik kan hide and seek 2 niet eens vinden. Die koters zitten de hele tijd met z'n 4en te zeggen dat ik nog moet trainen of zo. Terwijl ik de game en al zijn missies al heb uitgespeeld...

12. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan tegen een andere praten, eentje die glimt.

13. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister de verhaal mode uitgespeeld en de citizens op 80% happy gespeeld. Heb er 9:36 over gedaan, ik vond het echt een geweldig spel vooral de stad is schitterend en speelt vele malen lekkerder dan Assasins creed. Nu nog 1000 achievements of meer nu shikamaru er ook inzit. Alleen die muntjes gaan lastig worden :p

14. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Druk op select zodat je de map ziet en dan knipperd er zo'n missie, daar moet je dan wezen en bij een van die 4 mannetjes die nog treurig kijkt en waar het hoofd boven zijn hoofd niet "zwart" is.

15. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bijna bij het toernooi dat op het einde is, maar eerst wil ik die oranje scrolls verder halen zodat me leven omhoog gaat. Ik moet nu bij de tempel 20 herbs gaan zoeken, maar ik kan ze niet allemaal vinden?! op sommige stukken kan ik ook niet helemaal omhoog met dat naar boven rennen, zullen ze daar liggen? ik zou ze eigenlijk toch gewoon moeten kunnen vinden...

16. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist eindelijk de laatste race en ramen delivery gehaald _O_ nu alleen nog 28 muntjes (20 normalen en 8 goude) en dan heb ik alle single player achievements :) ... dan over een paar weken gold kopen en voor alle online achievements gaan (i know that's gonna be a bitch)

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je een kaart voor de muntjes ? Ik moet voor de singleplayer alleen nog maar alle muntjes verzamelen en de hide & seek minigames. Ik heb de achievement al dat je 100% van de villagers blij moet maken.

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Moet ook nog alleen de muntjes verzamelen, voor de rest heb ik alle singlepayer achievements gehaald. Heb geen live dus de multiplayer zal ik niet halen. Ik ben alleen niet van plan die muntjes te verzamelen, moet er nog te veel (eigenlijk hetzelfde als met assassin's creed).
    De game zelf heeft me erg verrast. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar dat was met het spelen helemaal geen probleem. Enige saaie was de herhalende gevechten tegen die bandits.

19. V1NC

V1NC -/_V

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal erg goed wat ik tot nu toe zo lees over dit spel, weet iemand wat de prijs nu is atm en of hij ergens in de aanbieding ligt??

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina