Dat zijn de goede spellen,waarmee je constant het plezier van hebt.En dat je na jaren nog leukt vindt.Een goede voorbeeld voor mij is Ocarina of Time.
vet spel Spoiler ik heb nu na 2 uur 10 sterren en dus net die baby bowser gepwnd, wel een beetje opzichtig dat er richtingsaanwijzers op de benen van baby bowser staan
Finally? Ik vind het best wel snel eigenlijk, het al twee keer uitgespeeld hebben. Maar wel netjes hoor. Nu maar weer wachten op de volgende (top)game...
SMG voor mij. Zelda TP heb ik op de Gamecube al sinds Januari, maar nog steeds niet de motivatie gehad om hem uit te spelen. Mario heb ik elke dag zeker wel 2 uur zitten spelen.
daar heb je helemaal gelijk in, ik heb hem op de wii maar het is niet een spel wat je per see meteen wil uitspelen, bij Mario Galaxy heb ik nu 30 sterren en spel ik het vaaaak. moet je trouwens nog in elk level 100 muntjes halen, Spoiler en moet je luigi redden in elk leven?
Ben bij 80 sterren naar Bowser gegaan. Heel tof! Zit nu op 91 sterren en ga voor de 120. Wat een game zeg!
Interessant artikel: http://uk.wii.com/software/interviews/mario_galaxy/vol1/index.html Hoe ver ben je nu, Kameo?
Blijf het een tof spel vinden, maar ik kan mezelf er niet toe brengen om het spel verder te spelen. Ik kom de laaste maand niet echt verder, en raak echt frustie van dat opnieuw proberen. He iets van 42 sterren en moet nu bowser verslaan op die planeet waar hij rond loopt te rennen. Games als Call of duty, Bioshock, Darkness............allemaal uitgespeeld zonder al te veel moeite, maar van Mario wordt ik echt een beetje leip.
Ik heb het juist andersom. Heb CoD4 nog steeds niet uitgespeeld, terwijl ik met Mario alles heb uitgespeeld.
damn wat een game zeg, ik heb zelf gen Wii maar heb hem al meerdere malen uitgespeeld bij een maat van me, tering wat is die vet zeg, kan me goed voorstellen dat ie game of the year is
Inderdaad, echt een topgame. Een van de beste games van de afgelopen jaren. Geen verkeerd idee om een Wii te bundelen met Galaxy, zal ongetwijfeld gebeuren.
Ik denk dat dit pas zou gebeuren als Wii Sports geen melkkoe meer is voor Nintendo. Wii Sports verkoopt nog teveel consoles om momenteel een andere bundel neer te zetten. Toch is een Mario bundel, of in de toekomst een Super Smash Bros Brawl bundel, de perfecte bundel om de echte gamers aan te spreken ipv de non-gamers.
hoezo is toch niet echt nodig, de Wii verkoopt nu al als een trein, de Wii is bijna overal uitverkocht, natuurlijk is een bundle geen slecht idee Galaxy is een toptitel en zou zeker de verkoop stimuleren maar de Wii verkoopt nu ook al goed