Dat kicken is enorm irritant. Omdat ik laatst (ik had het spel net een paar uur) die match zegmaar verklote door gelijk met de intel naar het helipad te lopen wordt ik nu soms nog steeds gekickt omdat die gasten dat allemaal naar elkaar hebben doorgespeeld. Gelukkig zijn er ook nog vriendelijke mensen en krijg ik af en toe ook nog de kans om in rank te stijgen, al is het moelijk
mensen die met de shotguns spelen vind ik maar doelloos!! Famas,Mtar,Scar,G36c blijven toch myn wapens en dan single shot hopaaa
vind shotty's idd ook irritant ja. zeker de mensen die er constant mee spelen. want die dingen blijven ook gewoon accuraat op langere afstand
Soms zijn ze accuraat op lange afstanden. Je moet vooral geluk hebben met die krengen. @HellBoy: Vind je dat niet kut om met 4 verschillende wapens te spelen? Ik speel het liefst altijd met het wapen waar ik gewend aan ben.
uhm, Ik speel omde zoveel keer met een ander wapen . Niet dat het eentonig blijft. G36c, schiet echt heel erg fijn, Famas schiet ook lekker, Mtar blijft ook zo lekker dusja Scar gebruik ik bijna niet, maar is wel fijn en het ligt eraan welke tegenstanders we (ik) krijg. als we goede tegenstanders hebben, dan gebruik ik meestal de Mtar Schiet lekker snel, reload best snel, vuurt best veel kogels af, en ik beweeg altijd snel, (op de linker stick te klikken van zitten staan zitten staan naar links naar rechts) en dan ben je gewoon dodelijk met de tar. G36C,Famas : gebruik ik meestal als ik meer accuratie nodig heb. Single shot blijft ownend . iedereen gebruikt full, dus als jij maar blijft schieten met single, heb jij meer kogels over.. wanneer hij (zij) gaat reloaden dan kil je hem (zij) heel snel. wanneer je by een muurtje staat , en hij(zij) aan de andere kant, je hoort hem(zij) reloaden, ga je meteen op actie, iemand die reload kan nix meer dus meestal van de 10x heb je hem al ps : P90 is ook een fijn wapen. maar mensen die shotguns gebruiken vind ik doelloos accuratie is zo hoog binnen paar meter... maar het leukste ervan is, : ik ging het ook 1x proberen . ik raak helemaal niemand blijft een goede game online
ja behalve het match zoeken. zat net hele tijd te zoeken naar een match, eerst was er geen 1 beschikbaar, en dan zocht ik verder, dan duurde het zoeken te lang en was: operation failed
gisteren deed heel xbox live raar op halo kon ik ook geen match vinden Maar gisteren ff deze game weer gespeeld en ik kon er egt niks meer van na 3 maanden halo . toch best een moeilijke game
vandaag gelukkig geen probleem mee. nu is er alleen een 3e probleem(in3 dagen) mn xbox blijft maar vastlopen bij het opstarten dat word weer MS bellen dus edit: hij is (na 5X proberen) opgestart. krijg ik weer dat het laden te lang duurt aargh!! hier betaal ik geen 400 euro voor de console, 60 voor een spel en 60 euro per jaar voor MS!! anywho iemand die online is nu met RBS:V?
Haha heerlijk dit, zou toch wel eens willen weten hoe vaak het "welke gun gebruik jij?" onderwerp voorbij is gekomen
Impressie | 7 januari 2008 - Rainbow Six Vegas heeft de Rainbow Six-serie nieuw leven ingeblazen. Door een herkenbare, maar nog weinig gebruikte setting en zeer toegankelijke gameplay is een hele nieuwe groep gamers aan deze tactische shooter verslingerd geraakt. Ik ben één van die gamers en heb dan ook echt zin in het tweede deel. Aan de hand van een presentatie die ik heb gezien van de ontwikkelaars bij Ubisoft Montreal kan ik je nu al zeggen dat ook deel 2 weer gaat knallen! Maar dat knallen gebeurt natuurlijk wel met beleid, want ook Vegas 2 is een thinking man’s shooter. Ergens naar binnenstormen met veel bombarie levert meestal niet meer op dan een kogel in je kop. Dus zoals je gewend bent sluip je naar een ruimte, steek je je snake-cam onder de deur door, beoordeel je de situatie en bedenk je een tactiek. Je kunt twee teamgenoten naar een andere deur van de ruimte laten lopen, ze een flashbang naar binnen laten gooien en vervolgens het vuur openen op de verblinde terroristen. Iemand die de eerste Vegas gespeeld heeft herkent niets nieuws in het bovenstaande voorbeeld. Dat is er echter wel. Als je een situatie zo aanpakt, krijg je in dit tweede deel namelijk punten. Voor elke kill en voor elke tactische handeling die jij of je team uitvoert krijg je nu beloningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categoriën: XP, ACES en Ranks. Voor elke kill krijg je bijvoorbeeld ervaringspunten (XP), hiermee kun je stijgen in rang (Ranks). Elke keer als je in rang omhoog gaat, verdien je nieuwe outfits en nieuwe camouflage. Ranks en XP is dus vooral interessant voor het uiterlijk van jouw personage. Tegelijk met XP verdien je ook Advanced Combat Enhancements & Specializations (ACES), dit zijn nieuwe wapens zoals stille sluipschuttergeweren of een vettere shotgun. Wat voor wapens je verdient is afhankelijk van jouw speelstijl. Met een kill van dichtbij krijg je punten op het gebied van Close Combat. Doe dit vaak en je krijgt bijvoorbeeld die shotgun. Schiet veel van grote afstand of maak veel headshots en je krijgt punten in Marksmanship en verdient bijvoorbeeld nieuwe sluipschuttergeweren. Ben je wat lomper en schiet je veel tegenstanders snel dood of knal je hun cover eerst aan gort dan krijg je punten in Assault en verdien je weer andere wapens. Vegas 2 gaat dus nog veel meer over wat voor speler jij bent. En dat geldt dan niet eens alleen voor de singleplayer, ook voor de multiplayer. Ranks, XP, ACES, het geldt allemaal voor zowel de single- als de multiplayer. Jouw personage heet Bishop, maar dat is dan ook alles wat vaststaat. Jij bepaalt zijn/haar sekse, huidskleur en uiterlijk. Met dit personage speel je dus ook in de multiplayer en alle punten, wapens, outfits die je daar verdient zijn in de singleplayer ook bruikbaar. Andersom geldt uiteraard hetzelfde. Zelfs in de coöpmodus ben je bezig met je eigen personage. Als jij de tweede speler bent in de coöp speel je niet als Bishop, maar als Knight. Desalniettemin is Knight stiekem je eigen Bishop. Dus je kunt de wapens die je al hebt verdiend gewoon gebruiken in de coöp. Alle punten die je in die coöp verdient zie je weer terug in je eigen personage dat je bijvoorbeeld voor de singleplayer gebruikt. De beloningen zijn door alle modi verwoven. De coöperatieve modus hebben ze trouwens op meer punten verbeterd. Dat is nu namelijk een drop-in-, drop-out-modus geworden. Dat betekent dat als je lekker in je eentje bezig bent in de singleplayermodus, een vriend je gewoon kan joinen (als jij dat wilt natuurlijk). Jij houdt je team van twee man die je opdrachten kunt geven en je vriend wordt als vierde speler (Knight) toegevoegd. En als hij er geen zin meer heeft en ermee kapt, kun je gewoon zonder hem verder spelen. De levels worden volgens de ontwikkelaars helemaal aangepast voor deze modus. Er zijn daarom altijd meerdere routes tot je beschikking. Jij kunt bijvoorbeeld ergens met je team een straat oversteken, terwijl je vriend je dekking geeft met een sluipschuttergeweer vanaf het dak. Of de moeilijkheidsgraad hierop wordt aangepast is me nog niet bekend, maar ik ga ervanuit dat Ubisoft hier een goede oplossing voor vindt. De vijanden zijn overigens sowieso al uitdagender en afwisselender dan in zijn voorganger. Ze hebben betere wapens, zijn slimmer (ze kruipen weg als ze geraakt worden) en hebben soms zelfs schilden. Gelukkig heb jij ook de juiste uitrusting om het hen moeilijk te maken. Zo kan cover kapot, kun je door bepaalde materialen heenschieten, kun je sprinten en zorgen jouw teamgenoten voortdurend voor nieuwe informatie over de omgeving. Niet alleen informeren je teamgenoten je veel meer, ook is hun AI flink verbeterd en geven ze elkaar bijvoorbeeld beter cover als ze zich moeten verplaatsen. Een goede singleplayer en coöp is natuurlijk belangrijk, maar Rainbow Six Vegas heeft ook een bijzonder populaire versusmodus. Uiteraard willen de ontwikkelaars dat dat in dit deel niet anders is. Daarom bevinden zich onder de dertien verschillende maps de populairste maps uit alle Rainbow Six-games. Ook zijn er twee nieuwe team-based modi, is de matchmaking verbeterd en hebben ze ook even goed gekeken naar de graphics. Een punt van kritiek op het eerste deel was immers dat de multiplayer er minder goed uitzag dan de singleplayer. Als het goed is, is dat niet meer het geval in dit tweede deel. Alles ziet er mooi uit en ook aanzienlijk beter dan de eerste Vegas. Dat komt onder andere doordat het eerste deel werd gemaakt op een onaffe Unreal Engine 3. Dit deel is uiteraard gebouwd op een Unreal Engine 3 die wel af is, en dat verschil zie je wel. Ik kan alleen maar concluderen dat de ingrediënten voor een topper helemaal klaarliggen. Ik mis natuurlijk nog een paar belangrijke zaken zoals de levelopbouw, daarover kan ik nog niet al teveel zeggen. Ook heb ik het spel nog niet zelf kunnen spelen, dus veel meer dan een beschrijving van wat ik heb gezien kan ik jullie niet geven. Desalniettemin wist wat ik gezien heb mij wel degelijk te overtuigen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met Rainbow Six Vegas 2. Laat maar komen!
dit is het Rainbow six vegas topic, je hebt ook een Rainbow Six Vegas 2 topic.. voila http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106616