[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat het originele einde is? Is Will Smith dan een legende omdat hij de enige mens op aarde is die jaagt op de nieuwe soort mens?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij is een legende voor de zombies, alleen dan wel in negatieve zin ;)

    Verhaal slaat dus echt nergens meer op, want hier ging het originele verhaal om.

    edit: ik heb een leuke en vooral romantische film nodig voor vanavond!! Mag een 100% vrouwenfilm zijn, ik offer me wel op :+
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Kijk ik snap nu ineens veel meer van de film, de film klopt van geen ene kant, kunnen we lang of kort over zijn. Als ik het zo hoor en lees, is het boek briljant en dat ga ik dan ook maar eens bij de bib halen..
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Garden State.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ratatouille is koel! :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Eergisteren Snatch en War gekeken. Twee films waarin Jason Statham (dacht ik) een hoofdrol in spelen. Hij is ook bekend van de film Crank, die is zo super tof! Kijk eigenlijk nooit films, maar daar komt nu verandering in. Nu nog wat toffe films zoeken, heb geen idee waarnaar ik moet zoeken. Comedy, actie hmm..
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb nu ook I Am Legend gezien. Deze film mist iets, voornamelijk een goed einde. Toen ik uiteindelijk uit m'n zetel in de bios stapte, had ik nu eigenlijk niet het idee dat ik naar een lange film had gekeken. Integendeel, hij voelde gewoon eigenlijk tè kort en gerushed aan. Hier op xbw zijn er dus meer mensen die er zo over denken. Dat er dingen niet kloppen, daar moet je in een zeker opzicht gewoon niet te veel aan denken. Ik bedoel, een virus dat vrijwel iedereen op aarde in bloeddorstige zombies veranderd, hoe realistisch is dat? Als ze de film 3 kwartier a een uur langer hadden laten duren, dan had dit echt een prachtig geheel geworden. Nu is het een goed begin, met een jammerlijk einde. Puur zonde. Toch nog een 7,5/10 wat mij betreft.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb nu het I am Legend boek maar besteld, kijken hoe het verhaal nou eigenlijk in elkaar zit en hoe erg de film te kort is gekomen.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst I Am Legend gezien, vond het begin wel interessant maar het einde daarentegen was echt not done voor mij. Het hele gebeuren afschetsen en het einde dan in 1-2 minuten laten gebeuren, achja.

    Verder nog The Golden Compass gezien. Leuke vermakelijke film, wel wat kinderachtig maarja dat had ik ook bij het zien van Stardust. Het is dan ook wel een familiefilm. Zeker niet slecht, wel jammer dat het de zoveelste trilogie of weet ik veel hoeveel films wel niet wordt.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Tirlogie is juist vet vind ik zelf:) Dan krijg je niet van de afgeraffelde films zoals I am Legend
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Shoot 'Em Up nu ook gezien. Hehehe, heerlijke absurde actie film weer, kan ik wel van genieten. Heerlijk over de top, en die worteltjes. :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ten eerste gaat het in het boek al meer over vampieren ipv zombies.
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen nacht 30 days of night gezien. Ik vind het echt een topfilm! Nou houd ik niet echt van horrorfilms maar deze film was zo meeslepend, het plot was wel weer een beetje cliché tja, in horrorfilms kunnen moeilijk hele vernieuwende elementen toegevoegd worden denk ik dan. Het gaat over een afgelegen stad die in een greep wordt gehouden door een groep moordlustige schepsels.

    De uitwerking is echt geweldig van deze film. Het is echt ongelooflijk hoe eng ze de sfeer hebben weten te maken in de film, die vampieren, of hoe je ze ook mag noemen, volgens mij heb ik ze nog nooit zo angstaanjagend goed in een film gezien. Respect! Een dikke 8!


    PS
    Misschien was hij al wat beter aangezien ik een lekeker kerstdiner op had en wat biertjes. Maar ik ga hem zeker nog een keer kijken!
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst Hitman gekeken; had alleen de trailer gezien, dus enige wat ik wist was, dat de film bestond. :+
    Leuke film, maar geen klassieker of film die je lang bij blijft. Gewoon leuk voor tussendoor.

    Gisteren Sin City voor de tweede keer gezien (voor kerst op dvd gekregen) en blijft toch erg goed.
    Geweld is mss wat overdreven, maar heel goeie stijl. :thumbs:
    Heel aparte film die je gewoon een keer gezien moet hebben. :)
     
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke film I am legend! Jammer van het toch een beetje abrupt einde!

    Voor derest zag het er goed uit! En iid zoals al werdt bescherven "èèn van Will Smith`s beste films"
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Net I am legend gezien, nog nooit heb ik zo'n goed boek zo hard verkracht zien worden. Het is zo erg dat ik vind dat ze die hele titel niet hadden mogen gebruiken.

    Ze hebben een prachtig diep psychologisch erg sterk boek, tot een platte actie film gereduceerd door alles wat ook maar enige waarde had uit het verhaal te slopen. Behalve de naam het hoofd concept van een man alleen op de wereld is echt NIETS hetzelfde als in het verhaal.

    Het einde uit het boek is veel beter en slaat ook echt op de titel. Terwijl dit in het de film om hele andere reden het geval is.

    Zelden ben ik zo teleurgesteld door een film. Puur als film gezien en zonder het boek erbij te nemen vond ik hem "aardig", maar zeker niet meer.

    Een 6 dus.
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    gister ook thuis i am legend gekeken
    ken het boek niet, boeken en films mag je ook niet vergelijken een boek duurt geen 90min O-)
    vond het een prima film die van mij wel een 8 verdiend :b:

    vanavond Dennis the Menance Christmas gekeken, hahah kon er wel om lachen :lol: bijdehand ventje }:]
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het echt heel erg mee oneens!
    zo een beetje elke andere films waar Will Smith in gespeeld heeft zijn beter, die ik ken teminste,
    Enemy of the state vond ik zo enzo al veel beter dan deze film,
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het slaat meer op het acteerwerk van Will Smith dan de film in het geheel denk ik.
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister 300 gekeken op dvd.

    2 woorden heb ik er voor:

    gewoon top!!.
    dus een 9 voor de film ik had vrij weinig te klagen er over.

    gister ook spiderman 3 gekeken op dvd.

    goede film niks te klagen alleen had er meer venom in mogen komen.....
    en dat harry dood ging vind ik ook jammer want had in volgende delen graag meer green goblin gezien.... deze film was te weinig van de goblin....

    dus een 6,5 voor spiderman 3.

    vanavond effe harry potter 5 kijken. en zeg ik mijn mening morge over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina