Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zelf doen.

Als je van plan bent het meerdere keren door te spelen zou ik beginnen als soldier. Als je hem 1 keer gaat spelen zou ik vanquard kiezen.

2. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm ik denk wel 2 keer.
    Dus ik begin met soldier om dan met zoveel mogelijk wapen achievements te beginnen.

3. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als je zelf via rb de opd. geeft aan een teamgenoot?

telt het dan wel?

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet dus

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nou, ik doe nu ME op Hardcore. Ik heb net Eden Prime gehad, maar ik moet toegeven dat het allemaal nog wel meevalt. Ik speel dan ook met een level 56 character, en zo ga ik het ook doen op Insane. Het is alleen dat ik gewoon alle stats balkjes in het squad menu vol wil hebben. ;)O-)

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hardcore net gedaan en dat is prima te doen(was opnieuw begonnen). Ikzelf was een soldier. Collossus armor met Spectre X wapens met daarin Kinetic Coil X en Frictionles X material op het laatst. Toch wel heel lekker als je je assault rifle vuur knop gewoon oneindig kan indrukken als er een boze krogan op je af komt rennen zonder dat je wapen overheat of niet meer maximale accuracy bied. en elf% damage extra blijft lekker blijf dan lekker.

Sniper Rifle kan ik tegenwoordig ook zeven a tien schoten me doen achter elkaar voor dat ik 2 seconden moet wachten. Heerlijk!

Ben nu op insane bezig en daar zijn allen die Rocket dudes echt dodelijk. Een hit en je bent weg. Was al level 55 van me hardcore speelthrough dus gaat wel lukken maar ben het een beetje zat wel.

één vraagje. Elke derderangs dude op insanity lijkt wel immunity te hebben. Iemand een tip om hier langs te komen. Tis wel irritant namelijk

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik overload om shields te breken en dan even door knallen.

Wat gebruiken jullie als weapen, ammo en armor upgrades? Ik heb volgens mij niet echt de beste combinaties.
    En bestaan er wapens ed. van 11 of hoger of is het maximale X.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij is X het hoogst. Ik heb nou al heel lang X wapens en ben nog steeds geen XI tegen gekomen. Maar X is sterk genoeg hoor :cool: Ik ben toch al dik overpowered nu :9

9. SysanApse

SysanApse Guest

Ok mannen , ben met een Soldier begonnen.
    Ik zit nu nog in de Citadel moet ik dan ook al steeds dezelfde Crew nemen zodat ik die Ally achievements krijg , of moet ik pas definietief een crew kiezen zodra ik de Citadel verlaat ?

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt voor die achievement gaat moet je er vanaf het begin mee beginnen.

11. SysanApse

SysanApse Guest

Ok , gedaan.
    Bedankt voor je snelle reactie.

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tis heel simpel.

Je moet zo veel mogelijk hoofdmissions met je crew doen (geloof ik vijftien per stuk) en daarnaast nog een aantal sidemissions met die crew --> verstandig is daarom te beslissen wie je in je team wilt en dan eerst die te zoeken zonder iets anders te doen. Dus start nog geen assigments met characters want als je ze start en later finish met de juiste crew werken ze ook niet.

Over die schilden. Ik weet dat schilden kapot gaan met overload maar ik heb het over gasten met immunity (je weet wel dat hun balkje wittig word)

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    per quest die je complete of tijdens het quest process, complete je een bepaald percentage voor een game, dus als je een quest bij een citadel hebt om boodsschappen tedoen, dan moet je dus inderdaad je crew meenemen,
    of het nou bij de citadel is of niet,
    oh, en als je de soldier en sentinal ally achievement tegelijk doet, ga dan niet naar Virmire totdat je ze allebij heb, zegt je nog niet veel en wil geen spoilers geven mar je ziet het vanzelf wel.

ben nu trouwens even alle planeten aan het langsgaan, en de mensen die de film sphere hebben gekeken moet maar is gaan naar: de planeet eletania in het zonnestelsel hercules in de attican beta cluster of wat dan ook,
    en dan de anomely checken, echt heel gaar.

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, wat is Mass Effect een heerlijke game zeg. Op heel vele momenten zo rustgevend. En op andere momenten veer relaxed knallen. Mass Effect is ook zo heerlijk uitgebreid, en de gesprekken zijn echt gaaf om te volgen.

Ik ben eerst begonnen met de Soldier, maar die is wel erg saai zeg. Nu ben ik met een Vanguard bezig, en die is erg stoer. Een beetje van alles wat. De Codex is ook erg mooi uitgebreid. Ik neem ook rustig de tijd om alles te lezen. :9

Is het alleen mogenlijk om in de Normandy van Crew te veranderen?

15. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm , bedankt voor de tips.
    mijn crew bestaat nu uit Wrex , en dat robot vrouwtje.
    Super vette game ;) en ik ga m zeker weten 2 keer uitspelen.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb elke sidequest die ik kon doen gedaan, en nog heb ik het spel uitgespeeld net onder de 20 uur.

Verder een erg goed spel, dat is bij mij altijd te merken aan het wel of niet jammer vinden dat ik het einde heb bereikt.

Nu nog een keer spelen op renegade :).

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Goed dat je dat er even bijzet, want je hebt ze lang niet allemaal gehad als je er maar 20 uur over hebt gedaan. Ben nu al 40 uur bezig en mag dan ook hopen dat ik ze dan allemaal heb gehad.

Heb je ook alle aarde/zware/lichte metalen gevonden? Alle 14 Turian hangers, alle medals? Etc etc. Dat zijn missies waar veel tijd in gaat zitten. Bovendien moet je steeds weer met iedereen praten om nieuwe quests te krijgen, never de nooit niet in 20 uur.

Edit: Bovendien zit er een achievement in de game die je al beetje een hint geeft dat je het merendeel van de game nog niet gehad hebt. "Complete the majority of the game".

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit al op 10 uur en ben nu pas op Noveria, de eerste planeet die ik aandoe na the citadel. Ben volgens mij heel langzaam, ik verlies veel tijd aan gewoon rondlopen en zoeken waar ik daadwerkelijk naartoe moet. Bovendien verlies ik veel gevechten, dus steeds saven/loaden.

Maar anyway, ik moet nu Matriarch Benezia ofzo verslaan, alleen het wil maar niet lukken. Ik zit met Kaiden en Garrus in 1 team en we zijn level 15. Eerst stuurt ze 2 mannetjes op me af, die zijn wel te verslaan. Maar vervolgens worden we van 2 kanten aangevallen, en er zitten ook snipers tussen. Ik kan die flood maar niet overleven, iemand tips?

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, in de normandy loop je altijd alléén, zonder armor en wapens (die kan je eventueel wel uit je eigen kastje halen om dingen beneden te verkopen enz., en die van je teammates zitten allemaal beneden)

Ben zelf nu voor de derde keer aan de slag, eerste keer Vanguard, daarna soldier, en nu een adept.
    Wellicht ga ik het nog een keer met een vol tech mannetje spelen.
    Speel het nu met alleen de 'aardlingen' en ik moet zeggen dat dit er allemaal voor zorgt dat, alhoewel je het verhaal en de side-quests wel kent, je elke keer weer een totaal andere gameplay hebt. Ook de gesprekken (goed of slecht of iets ertussen) zorgen voor, in de nu al derde playthrough, nieuwe gesprekken en/of missies!

Beste spel voor de 360 tot nu toe.

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, gweono goed gebruiken van je powers en die van je squad leden,

benezia staat op dat platform rechts boven, je moet zorgen dat ze je niet rechtstreeks kan zien anders schiet ze ofzo op je, staat gelukkig een pillaar tussen als je goed staat,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina