Aha, ok. Ik zit er al sinds september '06 maar post de laatste tijd niet meer actief. Heb vooral in de DBZ CC sectie veel discussies over Dragon Ball gehad. Zeer leuk forum. Terug naar de trailer. Er zitten aardig wat "fouten" in. Goku grijpt Raditz vast met al z'n weighted clothing nog aan; inclusief schoenen en blauw shirt. Ook vecht Goku tegen Nappa terwijl Nappa nog al z'n armor intact heeft. Etc...achja, kleinigheidjes.
Wat zeg je er van Phantom X...moet jij niet es ff een leven gaan zoeken ofzo? Vind het er iig erg mooi uitzien. Vooral hoe die kleding enzo beweegt en al die lichteffecten. Mag ook wel met next-gen.
wel teleurstellend dat het waarschijnlijk niet tot buu gaat. want ik vind fusions en ssj3 juist zo mooi. nja hopen dat ze ssj dan maar stuk sterker maken want ik zag bij budokai niet zoveel veschil.
In ieder geval als het maar tot Freeza of Cell gaat koop ik hem niet voor de volle prijs. Maak gewoon in een keer een game goed, echt ik kan hier zo kwaad om worden als het zo is.
als je heel goed kijkt naar dit filmpje, zie je bij ongeveer 39 sec. Buu als dat tenminste nog bij burst limit hoort.. dus wie weet zit de buu saga er nog wel in..
ja dat is echt wel fat buu majin buu toch? zou ook wel leuk zijn als er wat rpg elementen in voorkomen zoals kameha of masenka shit unlocken. mischien nieuwe armor ofso? edit: er zit ook een fusion trunks en gohan ssj3 bij. kijk maar op de laatste miliseconde anders even een foto erop zetten?
Nee dat is denk ik toch Sparking Meteor (Tenkaichi 3 ). T3 gebruikt namelijk dat type CGI voor hun intro filmpjes. Ook past SS3 Gotenks totaal niet in de graphics stijl van Burst Limit...Wel raar dat ze 'n T3 trailer direct na BT laten zien.
Ik raad jullie aan om het filmpje op de website zelf te downloaden (linkermuisknop op die link en dan opslaan als... ) en doe dan de settings op slow zodat je alles beter ziet . http://www.bandaigames.channel.or.jp...bz_burstlimit/ Zo heb ik zelf ontdekt dat je speciale aanvallen unlocked en dat er dan van die vierkante plaatjes zal verschijnen van die aanval onder de levensbalk. Als je het kan gebruiken dan worden die aanvallen ge-highlight. Ik weet niet of dit ook zo bij die vorige dbz spellen ging, of is dit iets nieuws?
Hoi even een vraagje. Wat voor game word het nou? zoiets als budokai tenkaichi of meer als de laatste Naruto? Want komt Budokai Tenkaichi nou voor de xbox360 of is ie alleen voor de PS2/3 en Wii? zou echt jammer zijn want deel 2 heb ik zoveel gespeeld. En zou inderdaad heel jammer zijn als de Buu Saga er niet in zit. Is toch duidelijk deel van dragonballz en de SSJ3 zijn zo cool (ondanks dat alleen Goku en Gotenks ze behaalt) en Fusion is ook stoer.
Gelukkig wordt de game net zoals Budokai ( 3 ). Het wordt namelijk gemaakt door dezelfde maker; Dimps. Dus inclusief cancels, juggles en al die heerlijke zooi.
Hmmz dan staat deze op me lijstje. Budokia was heerlijk en op een op andere manier kan ik er niet genoeg van krijgen om in een SSJ te veranderen. Ze moeten de game wel wat beter balanceren want in Budokai Tenkachi 3 zaten een aantal moves die je constant kon doen, bijna altijd raakt en zowat niks koste. btw denk dat dat snelle waar jullie het over hebben in het filmpje een geval is van een move. netzoals budokai had je dan ipv een kamehameha bijvoorbeeld een rush waarmee je een filmpje kreeg als je raakte waarin je iemand de tering in sloeg zoals dat karakter ooit had gedaan in de serie.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer dat het niet op die slome Tekken lijkt, maar lekker fast phased action!