Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja oke, maar ik vond het juist zo leuk dat die mogelijkheid bestond. En ja, ik wist dat ik dat blokje voor het wiel moest weghalen, maar er gebeurde nooit wat. Heel raar, misschien een fout in het spel. Teminste, bij mij dan.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 helemaal kapot gespeeld, misschien word dit nog wel beter als GTA.
    (Voor mij dan, omdat ik kick op die oude mafia sfeer)

3. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm inderdaad raar, maar je hebt gelijk, dat tanken voegde wel wat toe ja. Het is toch leuk dat het kon in ieder geval :)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan die hendels gebruiken aan die spoorwisselingen, zodat ie naar die hangar loopt,

dat ik dit nog weet:p echt al iets van.. 3 jaarr geleden ofzo?:p

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de hendeltjes, dan rampt de wagon een gebouw in... maar dat is lang geleden.
    Tijdens mijn pc dagen hing de plattegrond van de stad boven mijn computer. Kan de hele stad en daarbuiten nu wel dromen. Mafia II moet gewoon weer net zo groot en uitgebreidt worden als het eerste deel... eigenlijk nog groter!!

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat me niet echt om de grote, meer om het verhaal en de sfeer, en de lengte van de speelduur van het verhaal natuurlijk, maar heb liever een kleinere stad met sfeer en detail, dan een grotere stad terwijl je steeds dezelfde huizen tegenkomt etc,

die van maffia 1 vond ik perfect, grote stad, klein beetje platteland.

7. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Het platteland was wel wat groter... vooral het gedeelte na het tankstation waar je aardig wat miles buiten de stad kon komen. Geen idee wat ik daar te zoeken had, maar ik kon de verworven taxi's (Flower Power, Tank, Race, etc) goed uit proberen.

Met een kleine stad kan je er ook weer snel op uitgekeken zijn.

8. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er wel naar uit! kan niet wachten tot ik die stad weer uit mijn hoofd leer! hopen op centrum - sub urbs - klein stukje platteland. Ook wat speciale dingen erbij als racecircuit sport stadions en weet ik veel wat. Dat lijkt me wel goeie scenery en ik weet zeker dat dit een hele vette game word, als het tenminste op deel 1 gaat lijken

9. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, inderdaad, nu jullie dat allemaal weer zo noemen en ik het weer een beetje lees komt het allemaal weer boven..gaaf hoor.
    Hoeft zeker niet al te groot te zijn, vond hem super zoals in deel 1, sommige spellen ben soms 10 minuten van het ene punt naar het andere aan het rijden..Mafia 1 was wat dat betreft perfect.
    haha, mijn collega had de plattegrond toen op zijn achtergrond staan weet ik nog, hij wist ook precies waar hij zat, prachtig.
    1 van de betere, leukste spellen die ik ooit gespeeld heb.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Deel 1 was echt zo geweldig. De beste free-roam game die er is. Ik hoop dat deel 2 net zoveel sfeer en verhaal heeft als het vorige deel.

Het enige minpuntje aan het eerste deel vond ik de race op het circuit, dat speelde echt voor geen meter.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    WOW :D

Dit doet me weer herrineren aan de tijden dat ik uuuuren en uuuuren in mijn PU zat te staren naar de screenshots van het eerste deel _O_

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, veel te moeilijk, heb hem die race uitgespeeld dmv een cheat.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maffia 1 nooit gespeeld dus voor mij blijft GTA boven aan de Freeroaming games, mischien dat Maffia 2 daar kan aan veranderen. Komt de game trouwens in 2008 of 2009 ?

14. springles007

springles007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maffia 1 was een prima spel, en Maffia 2 ga ik zeker ook proberen. Mooie screenshots ook.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je echt aan om maffia gewoo nog even voor 10 euro ergens tegaan kopen, je zal er geen spijt van krijgen:thumbs:

16. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die race in deel 1 vond ik wel te doen, je moest het ff onder de knie krijgen (en circuit uit je hoofd leren:confused:) Hopen dat de sfeer in deel 2 weer zo goed is met die prachtige muziek.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, precies het punt waar ik de game heb weggelegd en de volgende in m'n Xbox deed. Ik vond het ook een erg leuk spel, maar was die race gewoon al (te) snel beu. Wel klote dat ik hem nu net weer eens uit wilde proberen en m'n Xbox 360 het heeft begeven. Hij is backwards compatible, toch?

Marja, Mafia II gaat echt weer heel cool worden. Heb de trailer nu alweer heel erg vaak gezien en de sfeer zit er weer goed in. :)

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet nog dat ik Mafia 1 voor €5 aantal jaren terug zag liggen. Gelijk meegenomen en heb me er uren mee vermaakt. Eerst de missies zelf spelen en na het uitspelen kreeg je allerlei extra missies waarmee je nieuwe auto's kon unlocken.
    Van wat ik tot nu toe heb gezien gaat Mafia 2 dezelfde kant op en dan wordt het zeker een topper.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De screens zijn erg mooi en het lijkt ingame. Het filmpje echter, hoeft helemaal niet ingame te zijn.

Deel 1 was super, dus ik ben erg benieuwd naar deze. Komen genoeg concurrenten voor gta iig.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina