wat is jouw weirdste ervaring met je xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 28 jan 2003.

  1. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn raarster ervaring is dat ik nog geen rare ervaringen gehad heb, alleen dat keertje toen ik mijn xbox aanzette en masterchief plots naast me stond, we hebben een kopje koffie gedronken en toen verdween hij weer in de cd lade...
     
  2. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik mn xbox uit de doos haalde moeten ze hebben gedacht dat ik ligt gestoort was ofzo. ik heb zo hard aan dat ding zitten sjorren om um eruit te krijgen om zo snel mogelijk te kunnen gamen... om maar over de conroller verpakking te zwijgen (damn wat was dat irri zeg). maar goed daarna was ik weer een hele tijd rustig(ik had wel mn mond open maar dan van verbazing). halo was mn eerste game (gelijk bij de box gekocht kan ook nie anders). Ik heb toen tot cker 3 uur midder nacht gespeeld. Het onvergetelijkste moment was dat ik voor het eerst gedropt werd op silent cartographer... dat was echt uniek.
     
  3. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mooiste....

    ik heb hem gewonnen maar na 2 maanden geloofde ik al niet meer dat ik em nog kreeg, en ik kwam op een dag thuis en :D :D :D :D

    daar stond ie
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    soooooooow je wilt niet weten wat er bij mij gebeurde:

    ik was splinter cell aan het spelen, en ik probeerde split jump, maar het lukte naar 50 keer nog niet, draait sam zich ineens om:


    you stupid kutaap jump nou eens gdverdomme right!!!!!!!!






    maar naast die gebeurtenis viel de xbox van een vriend van mij spontaan uit. geen crash vam: this cd may be dirty or damaged. hij liep ook niet vast maar hij ging gewoon helemaal uit! hup pats boem genoeg uit hatsiekiedee. was wel raar:{
     
  5. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gevoel van "ik heb 'm! !ik heb 'm!" toen ik met m'n moeder terug reed naar huis van de winkel :)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt overdrijvers en overdrijvers
    je hebt bier en je hebt Grolsch

    :+
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gevoel dat ik thuiskwam en dat ding als een idioot aant uitpakken was en RSC begon te spelen en dat het mij toch nog enigzins tegenviel:{
    Dit gevoel is eigenlijk pas weggegaan sinds ik Fifa 2003 heb.
     
  8. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn raarste ding is dat als ik doa3 ga spelen, en de exercise mode doe met de 1ste controllers, de knoppen niet drukgevoelig zijn ( maakt niet uit hoe hard je op B drukt, hij trapt even hard), en als ik exercise mode met de 2 contoller doe maakt het ineens wel verschil uit hoe hard je B indrukt. ( das in iedergaval bij Hayabusa waarbij ik het meemaakte) Het ligt overigens niet aan de controllers, want die heb ik ook een paar x omgewisseld, het licht echt aan de 1ste of 2 de poort.
    En die geluiden int dashboard zijn idd weerd!
     
  9. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ik dacht dat enkel de trekkers drukgevoelig waren?
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Mispoes!
    De 6 actieknoppen (en natuurlijk de thumbsticks) zijn ook analoog, ofwel drukgevoelig. :+
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn vaagste ervaring is dat ik een keer aan het spelen was en in een keer dit in m'n beeld zag verschijnen:

    [​IMG]


    Best lullig, maar goed, een keer defragmenteren en hij deed het weer als vanouds! :+
     
  12. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nu weer ffies serieus...
     
  13. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    weirdste ervaring?
    6 uur HALO spelen en dan in de auto stappen.... wordt je NIET blij van
     
  14. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook, het controller gedeelte van DOA3 is een beetje fucked up.
    Af en toe blijft je char ook gewoon constant door zn hurken gaan, heel irritant. Hij wil dan gewoon niet normaal blijven staan :mad:
     
  15. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ontdek nog elke dag bij :)

    En in welke games buiten doa3 wordt dat nog ondersteund?
     
  16. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    thumbsticks zijn digitaal...
     
  17. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb ik ook last van! Echt kut! Als ik een game zoals Halo of een andere shooter tijdje gespeeld heb begin ik me misselijk te voelen. En da's best irri als je zo snel mogelijk een game probeert uit te spelen...
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat gebeurd wel vaker als de stoppen van de meterkast eruit slaan... :)


    Tis helemaal vervelend als dat gebeurd terwijl je aan t saven bent, is bij mij een keertje gebeurd.... Was toen morrowind natuurlijk net op DAT moment aan t saven, en ja hoor, stroom viel uit. Toen na een half uur de stroom weer terug was, merkte ik dat ik de laatste 2 savegames kwijt was, en ik moest weer veel opnieuw doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2003
  19. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn slechtse ervaring hij liep soms vast.
    Mijn leukste ervaring eerste keer dat ik op mijn xbox speelde

    (DOA:cool:
     
  20. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste ervaring was toch wel met een hoop vrienden van 9 uur s'avonds tot 7 uur 's-ochtends DOA3-en en F1 2002-en. Echt top. Geen idee trouwens hoeveel kratten er toen doorheen zijn gegaan ;)
     

Deel Deze Pagina