Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ach release is nog aardig ver weg, het wordt vast nog wel gepoetst.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zeg ik ook, als je goed leest. Maar het slaat nergens op dat mensen nóg ver vóór de release mekkeren over matige graphics. Zeker mensen die nu al zeggen dat de game een flop word als de graphics niet beter worden. Dat vind ik best komisch.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het zo. Een game met lelijke graphics haalt je verwachtingen automatisch meteen naar beneden. Een aantal mensen luistert teveel naar de zogenaamde game experts die zeggen dat gameplay de game maakt. Dat is niet zo, graphics zijn, uiteraard op de gameplay zelf na, het belangrijkste aspect van een game. Het bepaald zijn presentatie, zijn vormgeving, nagenoeg alles.

En laat Ninja Gaiden II er tot nu toe nou net kut uitzien...

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk jij, maar is niet helemaal juist. Ik heb verschillende oude games op mijn laptop staan die ik verslavender vind dan menig games uit 2007 met veeeel betere graphics. Ik baal zelfs dat sommige spellen als Myst en Settlers 2 het niet doen omdat de hardware te goed is. Veel mensen die ik ken delen die mening en zitten op school (universiteit nota bene) nog games als Mariokart en Worms te spelen. Bovendien zei ik (en ik denk dat Willem dat ook bedoeld) dat veel mensen overdrijven en de graphics van NG2 matig zijn, maar niet slecht. De graphics zijn misschien wel belangrijk, maar zeker niet de allesbepalende factor.

Overigens haal je met deze graphics de verwachtingen niet naar beneden. De verwachtingen ontstonden na het spelen van de eerste Ninja Gaiden en na het uitkomen van hele mooie spellen. Die verwachtingen waren hoog en nu blijken ze té hoog te zijn geweest voor sommige mensen waardoor ze de game, imo onterecht, de grond in stampen.

Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat zijn we weer lekker kortzichtig.
    Draait tegenwoordig alles alleen nog om de graphics!?
    Kunnen we geen goede game meer respecteren.
    Ik heb liver NG1 graphics en een framerate die als een tiet loopt,dan dat de framerate kut is.

En jullie vinden de graphics niet mooi,maar hebben jullie ook gelet op de bloed en ledematen effecten.

Ik wil jullie niet aanvallen,maar bij ninja gaiden gaat het mij echt om de vette actie die ik bij bijna geen enkel ander spel kan krijgen.

Dit spel draait om skills,gameplay,vette combo,s
    Tuurlijk heeft NG2 mischien geen gears of war graphics.
    Maar om voor de graphics nou meteen die game af te kraken vind ik ook nergens op slaan.

En zoals iemand al eerder aangaf is de game nog niet gold gegaan dus de kans is groot dat de game grafisch nog word opgepoetst.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Uhm, waaaaaaaaaaat? Ninja Gaiden 1 staat bij mij stipt op nummero één als het komt op game-ervaringen. De graphics waren vet, maar de gameplay steekt daar met kop en schouders bovenuit.

En waar ik in deze trailer wéér over struikel is vooral de kwaliteit van de textures. Onscherp, sfeerloos kleurgebruik. Gek, want Team Ninja haalde normaal toch het onderste uit de kan? Ach, wat kan mij dat nou in godsnaam schelen? Ik zie snelle en vloeiende actie, die bij mij een heerlijk gevoel van herkenning oproept. Dit is de game(serie) waar ik in 2004 verliefd op werd. Wanneer kan ik pre-orderen? :cool:

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat mensen gewoon de omgeving veel checke en de char details helemaal over het hoofd zien. Hierdoor lijkt de game een stuk lelijker dan dat ie is. En nou'ja ze kunnen (zullen) de omgeving nog wel veel beter en mooier maken. Gaat hier vooral puur om de gameplay wat ze laten zien.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tenminste twee personenen met hersens. :)

Buiten mij gerekend natuurlijk.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel in de gaten dat je over games praat die meer dan 5 jaar oud zijn? Vandaar dat ze er nu slecht uit zien. Ninja Gaiden II is echter nog volop in ontwikkeling anno 2007 en ziet er gewoon ronduit lelijk uit.

Het enigste 360 project van Team Ninja dat er nog een beetje behoorlijk uitzag is Dead or Alive 4. DOA X2 zag er ook al belachelijk uit. Ik snap dit dan ook niet omdat de originele Ninja Gaiden en Black er fantastisch uitzagen op de oude Xbox...

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je snapt m'n punt niet denk ik. Jij zegt dat de graphics nagenoeg alles bepalen, staat letterlijk in je post. Als dat zo is, zou ik alle games die grafisch minder zijn ten opzichte van de grafische toppers van dit moment helemaal niks vinden. Dat is echter niet waar. Het is raar om te zeggen dat games, naarmate de tijd vordert, meteen minder leuk zijn. In sommige gevallen klopt het misschien, maar er is een erg groot deel van de games die kunnen teren op enkel de gameplay. Daarom zijn zoveel oude games ook nog zo leuk. Ninja Gaiden schaar ik in dat rijtje games en daarom vind ik dat dit tweede deel niet geheel afgebrand moet worden op de graphics. Tuurlijk, je verwacht na Ninja Gaiden en de DOA games dat Team Ninja weer grenzen verlegt wat betreft graphics. Maar als deze niet waargemaakt worden, zal NG2 niet direct een flop zijn zoals sommigen hier beweren.

Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij bent hier degene die niet alles begrijpt.

Op de gameplay na. Staat ook letterlijk in m'n post.

Doe je het weer. Je hebt het weer over "oude" games die er NU minder goed uitzien; dat is logisch. Ninja Gaiden II IS lelijk in de tegenwoordige tijd. Snap je?

12. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden 2 wordt gewoon een van de toppers van 2008 !!!

Grafisch is 't subliem, en dat in combinatie met die supersnelle gameplay...damn, I can't wait!

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk dat MM90 best zijn teleurstelling over de graphics mag aangeven. Alleen was zijn opmerking dat het een flop zal worden nou niet bepaald genuanceerd. Waarschijnlijk kwam zijn opmerking voort uit die eerdere teleurstelling... ook niet zo gek natuurlijk als je grafisch een flinke upgrade verwacht op de 360 en dat niet terugziet in de filmpjes. Het spel is alleen nog wel in ontwikkeling, dus...

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Even wat inhoudelijks. Ik hoop dat het hele spel zich weer grotendeels op één locatie afspeelt. Ik vond het tof dat je zo veel verschillend ogende levels had, maar dat ze allemaal verbonden waren. Zodat je langzaam bij beetje de hele stad verkent en je uiteindelijk overal naartoe kan. :)
    Echter in NG2 hebben we tot nu toe veel verschillende omgevingen gezien.

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Raar. Jij bent al de tweede persoon die mijn posts verkeerd interpeteert. Ik heb nooit gezegd dat NG 2 een flop zal worden, sterker nog; dit game wordt ongetwijfeld 1 van de beste 2008 titels. Alleen het enige minpuntje, en een onverwachte ook, zijn de niet zo sublieme graphics.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je hebt gelijkt. Het was tricker die zij dat het een flop voor hem zou worden.

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een paar varianten van hetzelfde filmpje gezien. Daarvan moet ik wel zeggen dat de eerste variant, wat de volledige is, wel scherp in de graphics was, voor zover ik me kan herinneren dan. Dat maakte het nog niet echt erg mooi of indrukwekkend, maar wel een stuk beter dan de andere varianten.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke! Nu houd iedereen ff z'n bek over die graphics! :mad: Jezus!

Die game is nog in ontwikkeling. Over de graphics kan je nu nog niks zeggen. Klaar.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De hele nieuwe snelle gameplay/wapens/moves/char details vallen allemaal weg omdat de omgeving er nog wat dood uitziet...

Slaat nergens op, komt wel goed. Als iemand een slecht uitziende team ninja game weet te noemen krijgt die een euro... (als ik m'n loon binnen heb)

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Amen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina