Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    FUn FUN FUN :) Respect voor die mensen ^^
    (Bron)

Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  2. Crazyt

Crazyt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijk.. echt!

3. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het bericht heeft wel een foutje:
    'the look and sound of perfect' is een citaat van het hd dvd kamp.

Voor de rest een goed mopje, meer ook niet. Waarschijnlijk komen hierdoor wel haat-liefde reacties naar boven op de fanboy sites. Maarja...

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Poseidon zelf als film is ook maar matig. Zeer ongeloofwaardig op bepaalde momenten, acteurs overtuigen inderdaad niet allemaal.

Maar het plaatje is waar ik het over heb wbt topfilm. Echt een superstrak beeld waarvan op dit moment in mijn collectie alleen Children of Men en nu ook The Matrix Trilogie (die is wat beter) in dezelfde klasse zitten.

5. JeePee

JeePee Guest

Ik heb met kerst de HDDVD speler met Transformers aan m'n ouders gegeven. Zonet met m'n pa geinstalleerd op de plasma en mijn eerste indruk:

OM MY GOD!!!! Freakin' unbelievable!!!

Wat een scherpte, NIET normaal. We keken de trailers op de bonusdisc (film kijken we vanavond of morgen) en hadden 'm ff snel aan de TV gehangen. Indruk was al fenomaal, en net als je denkt dat het niet beter kan sloten we hem aan op de versterker. WAT EEN GELUID!!!! Echt ongelofelijk ziek gewoon. Geen woorden voor :9 Pa en ma ook kei blij en ik kan er zo nu en dan ook van genieten.

vetvetvetvetvetvetvet :9

edit:// net ff een normaal DVD'tje op gezet. Haha, lelijk :9

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2007
  6. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze actie van 5 gratis HD dvd ook geldig in Belgie ? ik lees zonet bij het formulier bij actie voorwaarden: deze actie is alleen geldig in Nederland.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .......wat denk je?

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb denet The Departed gekeken!

Stoere film man!

9. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) :lol:

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand leuke aanraders als eerste HD dvd (of iemand wat in de aanbieding misschien). Zit te denken aan King-kog, Tokyo Drift of WTC ofzo. Transformers ook natuurlijk.

Mvg,

Sjoerd

11. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier "Face/Off: 2 disc" liggen. Deze mag je wel overkopen van mij. Het is wel een geïmporteerde versie, dus helaas geen NL-subs...

De PM knop weet je te vinden ;)

Laatst bewerkt: 26 dec 2007
  12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad je voor een superstrak beeld ook "The Hulk" aan. Niemand in mn omgeving vond het een goede film. Mn vriendin en ik wel, filmisch gezien zeer comic getrouw in beeld gebracht en juist het verhalende deel van de film vond ik super! (actie begint echt pas erg laat).
    Beel kwaliteit is echt subliem! Alleen daarvoor al de moeite waard ;)

Inderdaad, beeld en geluid zet weer een nieuwe standaard bij mij in huis :D

13. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie trouwens dat er ook een trailer van "Iron Man" als extra op de disc staat? Je krijgt namelijk een extra menu, nadat de aftiteling afgelopen is. Een soort easter-egg.

Zodra de aftiteling begint, de film niet stoppen maar laten doorspelen. Je krijgt dan een menu met 3 opties: een trailer van "Iron Man", "Transformers" Teaser en nog eentje wat niet echt de moeite waard is. ;)

Iron Man is op zich wel een geinige trailer, mede door het geluid :9

Er schijnen trouwens klachten te zijn over het LFE (subwoofer) kanaal van bepaalde Transformers HDDVD's. Niet iedereen heeft er last van. Waarschijnlijk is het iets met de dynamic range control (waar de 360 ook last van had toen de add-on net uit kwam) of het omzetten van het DD+ geluidsspoor naar normaal DD e.d. Zelf heb ik er geen last van met de 360 (in tegendeel }:] ) Het schijnt vaker voor te komen bij stand-alone spelers.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Transformers was mijn eerste HD DVD, en is een echte aanrader, zeker als je ook een leuk geluidje hebt thuis.:thumbs:

Ik wacht tot the Bourne trilogy box uitkomt hier. Bij Play.com is er al, al is ie daar uitverkocht. Hopelijk snel in NL te krijgen!

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zie sig voor sound ;) zit wel goed.

Anders haal ik hem wel op een of andere site, 2ehands zie ik hem nauwelijks en zit niet veel prijsverschil tussen.

Bedankt voor de info,

Sjoerd

16. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het nu wel een beetje extreem lang duren m.b.t. die 5 gratis actie. 2 Maanden wachten zonder ook maar iets van een teken van leven gehoord te hebben vind ik niet normaal..

17. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ooit eens een ps1 gekocht en daar zat een formulier bij voor een demo disc, die disc kreeg ik pas na 4 maanden binnen. Dus ik heb er geen hoop op dat die hd-dvd's sneller zullen zijn

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben het druk! :)

*denk ik

19. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het puur een marketing truuk. :x

Iedereen heeft toch al een speler gekocht en daar draait het uiteindelijk om. Waarom zou Microsoft zich dan druk maken om zo snel mogelijk een paar HDDVD's op te sturen? Niemand die zijn speler nu nog terug brengt omdat de films nog niet binnen gekregen zijn...

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of m isschien wachten ze tot de actie voorbij is, om zo alles in 1 keer te versturen?:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina