Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook de belangrijkste statistiek.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    doe ik ook idd, zit nu op 1.98 , nog even mn best doen en ik sta 2 op 1 :p

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Erg lekker als je 2 hebt;) Moet ik nog even door gaan zo.

4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren probeerde ik ff mijn nat open te zetten om ff online te spelen.
    Ligt het hele internet eruit ik naar planet bellen doet het weer.
    En nu is mijn nat als het goed is open. Kan ik mijn k/d ratio ophogen want 0.64 staat niet goed

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel, Score staat voor het aantal punten dat haalt dat naast je naam staat aan het eind van een potje. Een level 49 die niet extreem geweldig is, heeft langer gespeeld, maar in die tijd wel veel meer UAV's/Airstrikes/Choppers/Challenge/Bonus Points ontvangen die meetellen voor het uplevelen, maar niet voor Score.

6. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Of, zoals gisteren, mensen alleen maar vertrekken en de nieuwe spelers hierop volgden ook weer vertrokken... |:-

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren avond heb ik weer aardig wat potjes gedaan met wat vrienden. Was echt weer zó vet, alleen soms als we in de lobby zaten en de game startten, ging ineens iemand automatisch de party uit, echt klote. Ook kwam ik soms in een hele andere match dan die vrienden. Ik hoop dat dit ook nog word opgelost.

Verder een super game natuurlijk :thumbs:.

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af, op de pc kan je bij Call of Duty 4 naar links en naar rechts hangen, op de xbox360 kan dat niet, kan dat ook niet op de ps3?

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het zelf leuk om te oefenen met diverse wapens.

Dan speel ik een heel potje sniper met barret, dan potje erna speel ik m14, dan weer RPD en dan mp5.

Zo leuk om af te wisselen met perks en wapens

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij wel

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sta nu op 2.00 exact :thumbs:

12. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer de Asia versie van CoD4 bij play-asia voor het laatst op voorraad was?

Ik wil m toch wel graag hebben en € 34 is toch wel een lekkere prijs...

Thx!

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind Wins / Loss wel een beetje dubbel om daarna te kijken.
    Het is maar net in wat voor een team je geplaatst wordt! Individueel kan je, ook al heb je de hoogste score en ben je 't best, nooit een potje voor je team winnen!

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder potje wanneer de Host het spel verlaat geld voor iedereen als een loss, ook al zit je aan de winnende kant. Iedere keer als je quit uit een lag room of om iedere andere reden, krijg je een loss. Dat schiet niet echt op. Nou quit ik ook regelmatig als de automatisch geladen map mij niet aanstaat. Ik probeer met de Snipers alle headshots te halen, maar in bijvoorbeeld Vacant gaat dat niet opschieten.

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vacant, dat is de map die ik het meest haat, na dat kut schip level dan. en ook vind ik die map heel kut dat bestaat uit een plein in het midden met balkons daaromheen en dat is het zo ongeveer. vond eerst 'bog' erg kut, maar met een sniper is dat echt te chill vind ik nu

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vacant is juist een goede map. door al die paden en verschillende gangen kan je er tenminste niet zo goed op campen. bog, wet work enzo zijn van die camp lvls waar zelfs noobs kunne kille door een beetje in een hoekje met je sniper het hele level over te kijken.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    vacant is idd een erg goede map.. die vind ik heerlijk om te spelen..

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wet Work en die andere 'nieuwe' map in TD, Showdown ofzo, vind ik echt slecht. Al heb ik op showdown wel mijn hoogste kill streak gehaald:9

@D3lphiki, erg lekker man! Ik hoop dat ik dat ook nog eens haal.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Dat doe ik dus bij Wetwork, iedereen die gaat voor mijn neus op de grond liggen, en dan ben je een mooi target voor mijn headshot verzameling. Als je snipert is het niet meer dan logisch dat je de beste spots opzoekt en campt.

Maar er komt ook helemaal niemand mij vanachter neerknallen, en een airstrike mikken ze nooit op de sniperplekken.

Crossfire precies hetzelfde, ik heb daar wat handige plekjes waar niet iedereen gaat zitten, en ik haal er soms meer dan 15 headshots per match, dat schiet aardig op.

Nog een stuk of 100 met de M21 en ik heb de gouden Dragunov. De .50cal is de meest lastige gun om headshots mee te halen, duurt ten eerste heel lang voordat ie zijn adem perfect inhoud, en ten 2e gaan er te vaak kogels mis terwijl je wel op die persoon schiet. Als de kogel raak is, is die wel 9 van de 10 keer dood, ook met Juggernaut. Hierna ga ik maar de Shotguns doen.

Showdown vind ik de minst leuke map van allemaal, beetje ongeinspireerd. Wet Work vind ik vanaf het begin al een leuke map. Verder vind ik alle maps wel leuk.

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Crash, Overgrown & Vacant vind ik het beste. Vind alle Midden Oosten Maps het beste, vond het dan ook jammer dat er maar 3 missies in de Singleplayer in het Midden Oosten speelde en voor de rest in Rusland / Oekraiene

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina