Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil een van jullie met mij een zone van Assault Heroes clearen voor de achievement?

Zo ja voeg me toe:

Speurneus Pim

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop zo Switchball, vond het wel geinig spelletje. Iemand hier die hem heeft?

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem, het is zeker een aardig spel. Het zit goed in elkaar. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, ik pak het af en toe op voor een half uurtje. Maar het is zeker 1 van de betere Arcade games, en het ziet er qua graphics ook mooi uit

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb hem nu (had paar minuten na dat bericht doorgekregen dat ik Arcade punten heb gewonnen op JouwGames). Vind hem wel tof :)
    De trial diggte ik wel, wel vette shit met hoe je schakelingen omzet en er dingen gaan bewegen enzo. Beetje kloten met physics.
    Alleen waar zie je hoesnel je perse moet zijn in elk level om goude medaille te halen?

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Geen idee, heb eerlijk gezegd maar 5 minuten Time Trial gedaan tot nu toe.

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Is dat Pinball FX wat? Zit er namelijk aan te denken dat spel aan te schaffen...

7. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Links boven. Als je het voor het eerst speelt zieje daar de bronze tijd. Dan zilver, dan gold en als je die heb gehaald zie je je beste tijd.

Dus links zie je als eerst de vaste bronze tijd en kan je vanaf daar verder werken.

8. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand met mij die bomberman live arcade spelen?want ik moet
    alleen nog die girl power achievement halen

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pinbal FX is zeker een leuk spel, laatst is er ook nog een gratis map voor gekomen + een achievement. Zeker een aardig spel, alleen snap ik nooit hoe al die missies werken. Moet me daar maar eens in gaan verdiepen..

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er echt helemaal niemand die met mij Assault Heroes co-op wil spelen voor de achievement en de lol? :9

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik wel alleen ben vandaag heel de dag weg.. stuur me maar een friend request!

12. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die achievement ook nog nodig dus ik wil hem wel met je doen. Voeg me maar toe op live.

13. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb je toegevoegd stuur me maar een mailtje wanneer je wilt spelen

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Agh zo werkt dat dus.
    Ik dacht telkes dat ik goud had, en een paar zilver..
    Kreeg ik zonet opeens een andere kleur 'goud'.. Bleek dat die andere allemaal brons zijn :9
    Heheheh das dan nog wel lastig om alles goud te doen!

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb net Sonic ff gekocht, wel geinig. Maar zijn er eigenlijke nog leuke arcade games die je voor 600G of minder kan krijgen?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sonic 2, Teenage Turtels, Geomatry Wars, Marble Blast Ultra en nog meer

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En Streets of Rage 2 is mooi voor 400 punten.
    We hebben nu 2 jaar Xbox Live Arcade en dan moet ik zeggen dat Bomberman Live de leukste titel is tot nu toe. Dat is het enige spel dat ik op regelmatige basis oppak. Het concept is heel simpel maar in de multiplayer is het spel o zo leuk. De meeste spellen speel ik een paar dagen en dan kijk ik er eigenlijk niet meer naar om, maar Bomberman is nog geen moment bij me gaan vervelen. De laatste week ben ik ook veel bezig met SWOS, maar online bak ik er weinig van. Van de laatste 12 potjes ofzow online heb ik maar 1 keer gewonnen. En toen ik won, disconnecte mijn tegenstander. Dan krijg je er gewoon geen "win" bij. Dat mogen ze ook wel herstellen in een patch

18. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil iets weten.Weet iemand hoe je die fatalities maakt bij Ultimate Mortal Kombat?

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bedoelt die special moves die je op het eind moet uitvoeren als hij zeg maar verlamd is, en wacht voor de final punch? Hmm, ik zelf weet het niet op de Xbox 360. Speelde vroeger vaak op de gameboy en daar wist ik ze bijna allemaal bij een paar characters. Even googlen, tadaa: Edit; waar een :cool: staat, dat moet gewoon 3 x zijn.

20. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik dat ze dan zeggen bv.friendship enzo.Ieder geval bedankt zal eens kijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina