TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Don, dom, legend en masterspy was paar dagen terug toch een nieuw team geworden? Niet dat het nu nog uit maakt sinds allebei de 2 halo3 teams uitelkaar liggen.

    Ik heb veel verhalen gehoort, van mensen die er wel mee te maken hebben en mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. Ik ga niet zeggen wat er allemaal wel speelt, maar ik denk dat ze het beste af zijn met champ en dominic. Maar ik weet niet of deze 2 spelers wel bij joep en vincent passen, maar het is nog ongeveer 3 maanden voor XL4 dus ze hebben zat tijd.

    Tom is popijopie op dit moment :9
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, hoorde het van airwave, wel zwak dat die steeds riep dat die niet bij ons wegwil en niet wist wat die moest terwijl die al lang bij jullie zat, goed dat ik er al eerder achter was dat die wegging, geef hem aan ene kant groot gelijk, maar aan andere kant vind ik het ook lullig omdat het nu helemaal uit elkaar ligt.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kwam er zelf mee niels, ik had het nog niet eens gezegt, maar je wist het al. Niet dat het uitmaakt, maar goed.
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist het onderbewust al, omdat ik zulke dingen aanvoel.. maar jij gaf die bevestiging dat die dus ook echt wegging, maar maakt idd niet uit, nu maar wachten op reactie van nemo he:+
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hmm ik nam dus geruchten aan voor de waarheid, maar zo werden ze mij gebracht dus dit kan mij verder ook niet kwalijk genomen worden..

    Verder vind ik gewoon dat er een vervanger voor niels gevonden moet worden, want volgens mij was dat halo team best wel sick as fuck!

    En Masterspy, waarom heb ik hier niks over te zeggen? Ik ben ook een member van TsS en regel bijna alles binnen het cod team, mag ik mijn stem toch ook wel laten gelden? Ik heb je altijd al een raar mannetje gevonden, maar dit gedoe zegt meer over jou dan over ons als TsS. Ga maar lekker bukken in qG, want je kreeg zeker een harde toen je dat bericht van Mauperd las over zn investering (cool plan btw (A)).
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Zonder niels kan er ook zeker nog goed gespeeld worden, vind het vreemd dat fearrr gewoon niet wilt proberen voor een 4de speler terwijl hij altijd aangaf dat dat een goede actie zou zijn. Typisch fear om voor de easy way te kiezen. Fearr echt hoelang was je dit al van plan? Sinds dat twilight uit qg? Dan houdt je ons vrijwel voor de gek niet?

    Najah ik hoef voorlopig ook niet te teamen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  7. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    We gaan daar spelen met het nieuwe seizoen :) Snap verder nog niet zo heel veel van die ladder daar, volgens mij zitten we in de amerikaanse ladder? Enig idee waar ik dat kan aanpassen?
     
  9. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zal maar een eind aan de speculaties maken.

    Realistiq Sanddz en Maestro zijn uit qG..


    We gaan nu een nieuw team opstarten onder een nieuwe naam.


    en er komt dus een nieuwe 4e bij. maar daar zijn we nog niet over uit wie dat wordt.

    Maar eerst maar eens kijken wie er nog bij wilt nu wij uit qG zijn 8)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    _O_\o/ Is natuurlijk niet leuk voor qG als clan, maar ik pis in mijn broek van het lachen als ik aan Masterspy denk. Hij zou toch dat team joinen? :lol:
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ook een manier om masterspy afteschudden_O_
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    er was nog helemaal niks zeker
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Voor ons wel hoor, DOEI!
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik dan dat ik terug wil. Dan weet jij iets wat ik niet weet knap hoor
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou em, zo kijkend naar de vorige pagina's krijg ik wel een klein beetje het idee dat je terug wilde, of was die hele discussie voor niks soms? Zonde van mn tijd zeg.
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Hoelang willen jullie jammeren en klagen over masterspy? 3 pagina's? Hij heeft de boodschap wel hoor....
     
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gespeelt Towel.

    Sorry dat ik meteen leavde maar ik was echt pissed off. Jullie hebben wel verdient gewonnen, veel succes verder in et toernooi:)
     
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er TOTAAAAL niet mee :9 ken ook niemand die er wel mee zit :): ;)
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, opeens doen zo zo cocky he, eerst allemaal gewoon normaal tegen je doen als je in qG zit, en dan wanneer je eruit gaat gelijk aggresief doen, vond het CoD Team van qG wel relax maar nu echt arrogante kwalletjes.
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Willen jullie qg ruzies in het qg forum houden? Trouwens leuk realistiq dat je ook ziet hoe qg is van buitenaf. Zo vonden wij jou dus ook:9 Misschien krijg je die arrogantie vanzelf als je in qg zit...

    @infernos, dankjewel jullie hadden ook goed gespeeld! Verliezen is inderdaad lullig, vooral omdat we allemaal dachten dat jullie zouden winnen... Ik zag het na guardian ook al niemeer zitten:'-(. We dachten zelf dat als we van jullie winnen ook wel gelijk in de halve finale komen, maar dat is even afwachten. Moeten tegenstanders niet onderschatten. Iig bedankt voor de sportieve potjes.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina