wow dat jij zo over mij denkt wow,
denk je dat ik het leuk vind dat jullie nu allemaal stoppen. Ik had niet kunnen weten dat niels/killer ineens ermee op zou houden. Denk je dat dit een groot meesterplan is om alle concurrentie in nederland uit te schakelen is. Ja man ik ga morgen met Forreal en shin teamen en dan ga ik er overmorgen uit maak ik snel een team met shinato fear twilight en jan dan heb ik van elk goed team er een gejat en is de rest lkkr random.. tuurlijk.
Ik en Fear spelen nu al 2.5 jaar met elkaar. Ik heb altijd met Fear willen teamen en ik heb me altijd lullig gevoeld dat hij er niet bijzat omdat ik hem gewoon genaaid had ( en dat pikte hij gwoon
). Jij bent er op het moment een enorm drama van aan het maken. Je kan gewoon nog met Don silencer en killer teamen die zijn allemaal vrij, voor mijn part pak je er iemand anders bij (Lars?) Fear zit nu gewoon bij ons get over it. Hij heeft gekozen voor het betere team so what. Het is toch ook zijn doel om zo goed mogelijk te worden. Geen haat jullie zijn allemaal chille gozers maar echt
Echt goed zijn jullie niet (niet dat ik het ben). Fear denkt dat hij grotere kansen heeft met ons dan met jullie om beter te worden en ik geef hem geen ongelijk.
noem mij nu maar arrogant, het zal wel
TwiLiGhTopsloffen (XBW support zuigt)
Klik om te vergroten...